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Pipe Design S-Box


Empfohlene Beiträge

Das glaube ich langsam auch.

 

Fahre den auf Normalhub

QK 1,1mm

PHBH 30 offen

ND 55

AV266

x13 magerste Stellung

HD 122

BGM Zündung auf 18Grad

AF Polrad

PM25

15/46

termin mit dem center-alex machen und pferdeflüstern. dann die evolution hier einstellen.

Bearbeitet von gravedigger
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Hi,the irony is that I sold this exhaust to support financially the payment for the S-Box.

It is a Stratos Clubman from Tutto Lambretta,not a Mito Exhaust.

Few year ago,Mito was making clubmans for Tutto but not anymore,Mito is making their own clubman exhausts now.

 

This is Stratos,

good torque at low revs,next to a standard Tutto Lambretta S3 exhaust without mushroom.

 

did you made any dyno tests with the stratos?

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termin mit dem center-alex machen und pferdeflüstern. dann die evolution hier einstellen.

 

Vielleicht auch mal die Kurve von Samstag posten aber nicht hier sondern im RT Topic.

Abgesehen davon wird das wird nicht helfen, beim Alex hat er ja wieder 19.  :-D

 

@ Master P: Was die 20 PS Kurve betrifft, kannst du mal rausfinden, von wem und wann ungefähr eingestellt?

Ich bilde mir ein, das RT Topic immer gelesen zu haben und meine,  keine Kurve des kleinen RT mit einer 2 vorne

gesehen zu haben. 

 

Eine 19,1 PS Kurve vom Center hab ich von meinem Motor auch. 

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Νο offence Menke,thanks ,don't worry.

I don't live in Germany.I don't even speak German.

 

I see your point,my very last built,Italian cast iron 225cc,with 70mm Asso piston ans Rapido head,TV200 gearbox, use a  standard exhaust without mushroom.

 

nwbvqb.jpg

 

 

The other cast iron that I want to use the S-Box with,is a 245cc cast iron Spanish Autisa with 71mm Wiseco Kawasaki H2 piston and AF 62/116mm crank.

 

I haven't used the Stratos,I sold it brand new and unused.

 

I have recently done 2 RT195,one with 60/110mm crank.

 

 

149qhy8.jpg

 

I have a love with clubmans

 

 

Rapido 225,AF42mm

 

2zybh4m.jpg

 

Cast iron 200cc,AF42mm

5zh7jl.jpg

Casa 185 with S2 clubman

 

2d1a5v8.jpg

 

Rapido 252cc (72mm piston/62mm crank) with the 3rd Off Road clubman that Ron Moss made,long before the Avanti clubman.

 

atkmfn.jpg

 

 

Casa clubman

 

2nio3kh.jpg

 

Sito Ancillotti

 

2r5vq7s.jpg

 

Gori 50mm on a RT195

 

wvd1ew.jpg

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Der Bängl heißt hier Jobo55

 

Hatte nacher auch mal einen Voyager drauf .Damit waren es 23PS24Nm.

 

Kurve habe ich gestern Abend noch gefunden im RT Topic.Habe mir aber nicht die Seite gemerkt.

 

Setup war:RT195,TMX30(300HD,40ND,PJ tot),58er Mec Welle,AFR Zündung

Bearbeitet von master p
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Der Bängl heißt hier Jobo55

 

 

 

Ist das der abfotografierte Bildschirm auf Seite 47 aus dem letzten November?

 

Hab jetzt 3 Minuten mit meinen alten Augen da drauf gestarrt, sehe aber nichts über 19,3 PS. 

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While we are waiting for Marco's response :-) 

these are the two Autisa cylinders that have been bored out to 71mm and wait for the S-box.

The cylinder head has been reprofiled to the Wiseco crown from MB

 

 

107jsx4.jpg

 

2nkp4jm.jpg

 

2wncj7m.jpg

 

 

jhbqcj.jpg

 

 

jiyj9h.jpg

 

 

2le30k4.jpg

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71mm? the last cast iron cylinder i had with that bore did seize regulary no matter what setup due to not enough flesh around the bore. thats why i went to 70mm with mugello piston now...

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Yes,the cylinder walls are paper thin that's why I I prepared two cylinders,

I just wanted to try the Kawasaki conversion,

the only missing part to start porting, is the exhaust.

I can't wait anymore.

 

This is the crankcase.

 

ymo9g.jpg

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zitat von der pipedesign seite "Bezüglich Performance, Geräuschentwicklung und Qualität ist diese allerdings auf einem höheren Level anzusiedeln."

 

zumindest bei der geräuschentwicklung hat er nicht übertrieben. die ist wirklich auf einem höheren level. :-D  

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i think you have no alternative :-D

 

 

A: jump in the car, drive to bremen, then "talk" to marco about it. i am sure you will get a decent exhaust or your money back immediatly. :cheers:

 

 

he will understand you no matter what language :whistling:

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Update


I sent him a few new emails today,
they automatically return back,I receive Delivery Status Notification (Failure)‏

Did he go again for holidays?

Did he block me?

Is this guy serious or is he a complete joke?

Does anyone know him?

Can anyone tell him to respond to my (our) problem?

Is anyone FB 'friend' of him,can he ask him if he is aware of the problem?

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