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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

ba die kolbenringe aushupfn bisch du muani experte gel???? :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko::???::sly::-) :-)

Moansch du mi odor in V0n-patsch.... weil i bin sem jednfolls schun Experte Mittlerweile, obor iatz mitn Pinasco " Auslossmesig net wianigor broat als ban Zirri" hon i koane Probleme mehr kop... I moan do wor ban Zirri a dor Kolbm schuld, weil net er net a Floches Doch kop hot!

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egig.. wos mochsch du fir sochn... :wacko:

der schiane zylinder...

luk

jo tat mor selbor gern in orsch stoasn wenns gang :wacko:

oanfoch bled her gongen konn man sogn... die Bedüsung wor schun a grenzwertig und dorzua no a net optimales Öl.. schun ischs pasiert! Obor aus Fehlorn lernt man jo =)

Wia weitn bischn du mittlorweile ba den Prototyp, tats mor schun gern a mol unschaugn kemmen... :wacko:

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jo tat mor selbor gern in orsch stoasn wenns gang :wacko:

oanfoch bled her gongen konn man sogn... die Bedüsung wor schun a grenzwertig und dorzua no a net optimales Öl.. schun ischs pasiert! Obor aus Fehlorn lernt man jo =)

Wia weitn bischn du mittlorweile ba den Prototyp, tats mor schun gern a mol unschaugn kemmen... :wacko:

jo..war olm! glernter isch nou kuaner van himmel gfollen!

pototyp... einzelstück! news gibs do...

luk

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Hoi,

es gib widor nuies fa dor Sarnoul kiste...

Iatz noch mehroren Testn hon i widor an Kolbenfressor kop und wieder genau an dor gleichn stelle wia ban zirri Zylindor... iatz leibold kimp mir schun fir do stimp epas net!

Die KW hot schun minimal spiel obor konn sel dor grund sein?? odor sein de 100er net fir selche Drehzholn ausgeleg?? Weil die Ausloss unterkante hon i net ungeriart ba dor bearbeitung und genau sem hobm sich die Kolbenringe wieder eingfadlt... Ziolettn! Leibold hon i di Schnauze voll

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Hon schun a mol a portmap drin kop mit dor auslossform von zirri und sem ischs jo koanen negativ augfolln! den hon i iatz extem aufmochn gmiad um die schedn wekzubrengen, ausloss liegt iatz sogor frei im OT und i glab mi zu erinnern das sel net oll zu broblematisch isch (wenn i mi do net teisch...) hon in ausloss fa dor form hercoriginal glossn lei 2mm in die breite obm gongen und stuiorzeitn leicht unkep! Iatz wia schun gsog honin groaß aufschleifn gmiad um di schedn wekzubremgen und isch iatz obm spitzer und untn sehr spitz zualafend 190/130 und Bedüsung wor HD 120 und ND 45 ohne Luffi

Bearbeitet von egig
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Iatz isch die Karre endlich zu 99% fertig, lai nou leschte Toale unbauen und fertig lackieren......

Die Sarner kennen lai unhebm die Piste herzurichtn =)

10263786lw.jpg

Isch ba selche Zylinor iborhaub der Fortwind ausreichend ba de Geschwindigkeitn odor muas man oanfoch lei kamott forn... Die fordere Karosserie tat i obor af jedn Foll wek lossn....

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Fohrtwind reicht locker aus, noch an holbm Stunde ummergasn konnsch in Zylinder mit der Hond ungreifn ohne di zu verbrennen, also iberhaupt koan Thermisches Problem. Vordere Verkleidung bleibt af jeden Foll obm, der fifty muass schian a sein, isch mer sehr wichtig.

Dei gonzn Umbauten wieder unters "originale" Kleid zu kriagn wor a Herausforderung, dei mer gonz guat gelungen isch, find i.

Es isch zu sogn, dass des koan Hochleistungsmotor isch und af 3 Stunden Rennen hobmer die Erfohrung gmocht, dass es gilt, technische Defekte zu Vermeiden und af Longlebigkeit zu setzen.

PS: wia gemiatlich fohrn....???? hahahahahahaha, net wirklich :wacko:

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sarntol rennen unmeldn kostet ""90.-"" euri... stolzer preis ... 14400 euro lei mit startgeld...

isch obr viel orbat... i woas.. ober do bleibt wos..

luk

Jo die Krise isch nun a schun in Sarntol unkemmen! Obor man zohlts jo gern fir de Gaudi :wacko:

Sein nor 90 firs gonze Team odor?

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hosch norr an ondern zylinder verbaut, und denn verfrästen zirri entsorg?

kurtzn hetzign... :wacko:

mir hoasn : jolly jumper "oscar racing" :wacko:

luk

Jo in Zirri hon i schun vor a weile forschmissn und iatz hobmor an Malossi drauf... laft bis iatz suppor! Der Motor isch verhext deswegn sog i bis iatz... :wacko: weil olleweil a ondore Soche wiedor auftaucht...!

Oanes bin i iatz drau kem wieso i 2 mol an Fressor kop hobm kannt...

Irgend so a Idiot hot Düsen aufgebohrt und in dor Werkstott umgetauscht wo i meine Düsn kaf und nor wors anstoff a 120er ca. a 140er und sobold i 2-4 Stelln obdüsn gwellt hon ischs 2 mol basiert... Bin i lei durch zufoll draufkemm weil i amol aus Longeweile Düsen begutachtet hon... :???:

Iatz hon i mitn Malle 102 in 27er mit 115er düse und Luffi, isch no Fett obor i moan i wers aso lossn... Squish honi 1,5 miaset ba selche Zylis holtbor sein odr?

In somstig worn in dor Frisiertn Klasse schun 40 Startplätze vorgebm und wias mittlerweile ausschaug woas i gor net... BEEILT ENK :wacko::wacko:

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    • @kandyrandy danke da habe ich schon ausgiebig beim Zusammenbau ohne Feder alles getestet, auch jetzt habe ich keine Spuren dafür gefunden.   @OFFI  danke ja das 200er Nadelventil wäre wohl etwas knapp habe bei mir ein 250er drin. zündung werde ich auf jeden Fall verstellen, laut der Anleitung beim Kauf waren 23-24 Grad empfohlen jetzt glaube ich nur noch 21-22 Grad.      
    • wie ist es denn jetzt ausgegangen? Ich habe eine (um nicht zu sagen billige) M18 PX200 angeboten bekommen. EZ muss ich noch genau erfragen.   @matzmann wenn ich deine Tabellen richtig deute, dann könnte ich die bis EZ 30.09.2000 anmelden, danach nicht mehr, oder? Die Vespa kommt ja aus Italien, Italienische Omologazione DGM 54623 OM, Motor VSE1M. Datenblatt habe ich da, zum Abgasverhalten steht nix drin. Das Fahrgeräusch fehlt auch.     
    • Was hast du für ein Nadelventil drin?   Ich hab beim 170er mit dem originalen PHBH30 anfangs leichte Spritzufuhr-Probleme gehabt (hat sich zumindest so angefühlt), dann hab ich das von Dellorto ab Werk verbaute 200er Nadelventil gegen ein 300er getauscht, und das lief direkt viel besser (gefühlt)…   Das Nadelventil alleine wird bestimmt nicht der Grund für den Klemmer sein, aber könnte „Eine von mehreren aneinandergereihten Ursachen“ sein   Ich würde, wenn der Motor wieder läuft, auf jeden Fall auch die Zündeinstellung bzw. -Verstellung genau abblitzen und kontrollieren… Um Zündzeitpunkt-technisch auch jeden Fehler auszuschließen…   Hier der Unterschied 200er zu 300er Nadelventil:  
    • Das Grün ist nicht schlecht, aber irgendwie muß man sich daran erst gewöhnen. Gute Fahrt!   ... weil die Telekom es heute - ohne Vorankündigung - zum ersten Mal nach gut 27,5 Jahren geschafft hat, mir meine Telefonleitung instand zu setzen. Eine Muffe, 20m entfernt im Gehsteig, war undicht, so dass die Kabelenden dort oxidiert waren und eine Verbindung generell bei/ nach feuchtem Wetter schlechter wurde. Wahnsinn!
    • Was mag die Idee dahinter sein, dass es im ÖRR/TV immer mal wieder hier und da die "Meinung" eines Redakteurs gibt zu aktuellen Themen? Warum soll man sich eine von 80 Mio Meinungen anhören?
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