Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

Danke;-)

Jo i hon de ban jockeys boxenstopp tüvn gelot. 1 tog vosichon firn tüv u deitsche papiere zi mochn. Iz holise u tuise ba ins zuilossn;-)

übrigens wertse als motorradl zuigelot. Sel hoast ibo 125 kubik;-)

Mir gets hauptsechlich dase in ordnung bin dase konn grinsn bolse mi auholtn :wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Danke;-)

Jo i hon de ban jockeys boxenstopp tüvn gelot. 1 tog vosichon firn tüv u deitsche papiere zi mochn. Iz holise u tuise ba ins zuilossn;-)

übrigens wertse als motorradl zuigelot. Sel hoast ibo 125 kubik;-)

Mir gets hauptsechlich dase in ordnung bin dase konn grinsn bolse mi auholtn :wacko:

cool... ober ohne ummereiern wearts holt decht nett ohgion, kennsch se jo..di carabinemsi! des wosse net kennen isch folsch,, :wacko:

binn gsponnt..

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wenn des lei so oanfoch geat und preißlich a Okey isch wer i mi glei miasn informiern... Weil gonz ohne nicht eingitrogn mit a 50er Vespele wos tuat wia a 125er Cross, tatn di Kolegn fa dor Ordnung sichorlich bled drin schaugn! :wacko: :wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jo di vespa mus holt saubo augebaut sein ols mus funktioniern und scheibnbremse ba 15ps auwerts isch holt a muss.homse zi mir gsog.

+musche a rohmennummer hobn wos mind 5johr et in italien ungemeldn wor.

Sist spinnse ba ins do lai

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wos sarntol betrifft isch iatz scheise gestorn isch mein Koleg der wos mit mir gforn war mitn Moto schwar forunglückt... und zur Zeit schaugs gonz net recht guat aus... nor wermor des wol zwischenzeitlich amol af Eis legn olles zom...

Grüße

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

gibs news fa die sarner maschinen? haint ibr mittog in zuagschwoastn kopf nuin brennraum innegedrahnt...

luk

Mein Kondl verdriasst mi longsom.... Probleme mit der Aufhängungsgeometrie !!! Der Rohmenumbau mit Drehpunkt fir der Schwinge wor firn Originalmotor fan leschtn Mol konzepiert und mit den 125er cross Block isch des ziemlich Kakke, weil i nimmer genau in Linie mitn Zohnradl bin = Problem mit der Kettensponnung ban Einfedern !! :wacko: Hons zwor irgendwia derleast olls mit Kettenfiarung und Kettensponner, lai schaugs bold aus wia an umglenkter Vertoalerriamen ban an Automotor...... :wacko:

Koan Bock an nuin Rohmen zu mochn mit dei gonzn Umbauten !!!!

Na,nix, bin mit der Leistung no net gonz zufrieden und i glab der 30er Vergaser isch foscht zu groass fir den 100er Kart Zylinder. Wear no awia mit verschiedene Lamellenstärken spielen, weil i glab, dass de fan 125er eher zu hert sein und relativ zu fria in Resonanz gian firn Auspuff den i olleweil hon, plus riegelts mer in obersten Drehzohlbereich awia o. Vielleicht sog i an Bledsinn, ober bol i amol ba an friarern Motor härtere Lamellen probiert hon wor der Effekt ähnlich.

Luk, wos hoschn fir a Brennkopfform gebm? Mein orig. Kopf fan 80er Johr Kartzylinder wor mit an extrem broatn Quetschkantn und an no extremeren Kugelförmigen Brennraum. Hon nen in Proportion afn POLINI 70er fan fifty nochgmocht, der super gongen isch. Plus hon i die Quetschkante af 0.8mm oigsetzt. Vielleicht hon i Kompression verlorn durch des, derfir weart er woll länger hebm :wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

kopfgeometrie isch moderner stond, originalform wor sehr kacke!

zylinder isch iberorbatet , zeiten , ausloss und überströmer!

VHSH 30 kimmp ai... wos der iatz sicher a braucht!

http://s1.directupload.net/file/d/2826/5fvkrxpg_jpg.htm

http://s7.directupload.net/file/d/2821/dhms7lbu_jpg.htm

http://s7.directupload.net/file/d/2821/kuweze2e_jpg.htm

kopf isch berechnet gwordn , souwia dr auspuff...

binn schu gsponnt wia der motor laft...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Mein Kopf hot no schwuler heargschaug, hon in Brennraum ober gmiasst mit der Drahnbonk mochn (uiuiuiui...) weil i koan ondere Gerätschoft hon fir des. In groasn und gonzn schaug er gleich aus wia deiner. Hon mer die Infos und Daten ausn Buach "Der schnellaufende Zweitaktmotor" gholt.

Steierzeitn woas i nimmer, worn ober recht Konservativ bis racing. Hon sie lai glossn, weil i woas dass 3 Stunden iber Stock und Stoan long sein und i gerne bis zum Ende fohr mit mein Tatl.

Auspufftechnisch weart definitiv a nou eppes getun ba meinem.

Hon grod nou a Runde gedrahnt und i muass sogn ba den Wetter mit 24 Grad ba ins do losst sichs schun ummergasn....mocht Laune af mear !!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

zeiten sein wia gsog eher relativ... auspuf und kopfgeometrie, quetschkant und quetschspolt bestimmt do schun mear die lebensdauer!

heint schwoas i an alutank , s rohr vom fifty wor nimmer za retten..zuviel rost! drfiar weart er iatz als koti hinten / tank... felli hetzig!

norr bleib dr kultrohr vorne ban fifty und hinten hoben 7 liter plotz...

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Thema Tank isch sicher net zu vernochlässigen, ba den wos dei Troppl bold sauft ! Mir fohrn weiterhin mitn orig. 3,5 liter Tank. Huier sein eh 6 Boxenstopps Pflicht währendn Rennen und mir hobm a Schnelltanksysthem gebaut, nor passt sell schun.

Wia du sogsch isch der Kopf es A&O ba der Soche. Bin iatz sicherlich schun a poor Stundn ummergegast und bis no koan Spur fa technische / thermische Probleme. Ba ins muass des Gonze natürlich guat ausschaugn a (legmer groassn Wert drauf) und i wear longsom unfongen, die Verkleidungen um den riesign Motor ummer unzupassn, weart sicher a a mords Orbeit.

Komisch isch, dass man foscht iber der gonzn Kolbenfläche awia Ruassoblogerungen sig, genau lai zem wo der Leps ba die Iberströmer und Booster in Zylinder eini geat, man erkennt richtig die Stroafn, der Rest isch perfekt sauber, komisch....mah boh

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

zirri 102 is running

i hoff es isch fir olle sichtbor weil do ins gsf honnis net aum brocht!

http://www.facebook.com/video/video.php?v=2923783095482&notif_t=video_processed

wos mor aufgfolln isch nor 2-3 mol 100 metor hin und her dassor zimliech hoas wortn isch! ungreifn dorleitet man holt net....

Mehr vorzündung gebm? 25° odor mehr??

Grüße

Bearbeitet von egig
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

di tonquali isch in hohen dz nimmor guat in original klings wesentlich bessor! quetschkante isch 1,3 zu wianig terfat sel net sein odor?

Dor koleg isch iborn berg obor ob bleibende schedn sein woas man olm no net, er muas iatz nich trient is zertrümerter kiefer operiern und nor miasnse schaugn wias um in steat...

obor so wia i ihn kenn bring ihn net so schnell epas zumindest fan vespaforn ou weil sarntol wor in di lestn 2 munat sein hauptthema :wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

di tonquali isch in hohen dz nimmor guat in original klings wesentlich bessor! quetschkante isch 1,3 zu wianig terfat sel net sein odor?

Dor koleg isch iborn berg obor ob bleibende schedn sein woas man olm no net, er muas iatz nich trient is zertrümerter kiefer operiern und nor miasnse schaugn wias um in steat...

obor so wia i ihn kenn bring ihn net so schnell epas zumindest fan vespaforn ou weil sarntol wor in di lestn 2 munat sein hauptthema :wacko:

stimmp denn der quetschwinkel? in ° ... quetschspolte alluan isch zu wianig!

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dor Kopf isch ebm a schun beorbeiet gwesn und hon nia gemessn! Übrigens heint hotor sich is dritte mol vorobschiedet... iatz ischer reif fir di tonne! Wer mor iatz in Pinasco alu zualegn und lei a wia stuiorzeitn und überströmer anpassn weil leibold hon i wirklich di schnauze voll mit der Kiste!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 2 Wochen später...

Dor Kopf isch ebm a schun beorbeiet gwesn und hon nia gemessn! Übrigens heint hotor sich is dritte mol vorobschiedet... iatz ischer reif fir di tonne! Wer mor iatz in Pinasco alu zualegn und lei a wia stuiorzeitn und überströmer anpassn weil leibold hon i wirklich di schnauze voll mit der Kiste!

es gib glab i a an 100cc sp parmakit....

woas jemand van enk wos a 20kg paket noch deutschland schicken kostet?

war Lana - Saarbrücken ...

luk

Bearbeitet von lukulus
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

frog mol beim bartolini in lana, hon letzes johr an primaveramotor noch hamburg gschickt, hot 22 euro gekostet. s paket muasch hot selber zum bartolini bringen, sonst zocken sie die voll o.

ok... danke für di info!!

wer mol frogen ... isch a kurbelwellen presslehre firn zombi

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information