Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

vespatronic stellt ah er mir in....

er wohnt Via Valle, 112 cap.42017 Novellara

isch net weit und in do nechne fa affi.. s gleiche wie wene afn gardasee fohrsch :wacko:

PS is vogasa ostimm hoss i am meistn fa do gonyn 2 takt gschichte... auso bol do werner mir hilft :wacko: do se ots viel schnella :wacko:

Bearbeitet von lechna
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Falc Racing : Street Viev :

http://maps.google.at/maps?q=%09+via+valle+112,+42017+Novellara,+Italy&hl=de&ll=44.882003,10.743556&spn=0.005793,0.013937&sll=44.882667,10.745199&sspn=0.006295,0.006295&layer=c&cbp=13,167,,0,11.9&cbll=44.882059,10.743668&t=h&vpsrc=0&panoid=36B9A-1p8c-vJJMc_OEqXw&z=17

und google earth kordinaten fürs navi : 44 52 55 05 N und 10 44 36 17 O

wos des internet ols konn... :wacko: de schaugn ins olle afn kopf or....staatsfeind Nr.1

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

so heint wormo noa wie gsog ban lauro. er ot leido vk stress kop dasmo noa zi an kolleg fa ihm afn Prüfstond gfohrn san. :wacko:

So weit so gut.

erstl amol Vogasa ingstellt und longsom awin worm gfohrn noa nomol abissl feina ingstellt u nomol Zindung genau ingstellt.

Noa hobn mir owo a komischis Problem kop. Wenn mir di zündgrundplotte richtung Früh gidrahnt hobn isch ban oblitzn noa owo do zzp richtung Spät gong. koan ohnung wiso mir oms et kapiert. Vokablung durchgetschekt ols ok.

Noamol gschaug weilmo gemoant obn mir spinn owo na, de zindung ot genau ols vokehrt getun wie mirs gedrahnt hobn... soweit so guit noa genau ingstellt u noa wors soweit do erste lauf :wacko:

i muss sogn de hot schun gor awin a drehmoment ongst zi krign, i glab i muss rodeo reitn lern befor i do fohr mit der :wacko:

Is Endergebniss isch noa geweddn 20,08 PS ba 8205 U/min (in 4tn gong samo gforn)

I muss sogn i bin Zifridn fi des das i no nix getun hon auso zomgebaut :wacko:

Zi guito lest samo widdo zin Lauro gfohrn wegn in Problem fa do Vespatronic, und do sel hots noa a et geglab :wacko: Is gonze moto widdo ausgepockt und ihm amol schaugn gelot. Er vostet des a net de tut genau ols vokehrt, Funktioniert owo tadellos.

Bo koa Ohnung wos do isch.

Zi lest hot er no a Probefohrt gemocht amol zi testn, und hotmo no apor guita Tipps gebn wie i no di 24 PS Knackn konn. Muss in Ausloss um maximal 1,5mm heacha fräsn (richtung kerze) und apor ondra membranplattlan inin tin. :???::sly::-) :-) :-);-):inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

So des wor mein Tog heinte und i bin iz KO :inlove:

GUITA NOCHT :inlove:

Bearbeitet von lechna
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

geil... obr lei a sou a kurzes video..? :wacko::wacko: schode...

de vespatronic funktioniert ordentlich zwecks verstellung...oder? sischt mol ondere cdi leichn...

20 isch wol guat... wenn ordentlich NM aunliegen! guats resultat kimmp mir fir!

mein dorfnochbor honne zem an 51x 60er drehschieber mit getoaltn ausloss gmocht...

mit 38 er Airstriker , v-tronic, big bertha, und olle schikanen holt ... Zylinder unbeorbeitet! die sell hott sicher 22+ ps ..laut mein popometer...

geat derbst guat...ols guat ingstellt noch "3 tog" und a tach voll nodeln , Haupt und Nebendüsen !

lei holt fahlen die Nm... der sell kompromiss bleib! deswegen ausloss in die höhe ziechn , wenn du druck

van unten willsch tat i lossen! dr 60er mono mit getolten ausloss hott glabi a bissl mehr auslosszeit!

hosch deine ateuerzeitn mol gmessn? hosch untoalign ausloss? 1.5mm höher isch holt schun viel...

Dr grauguss polini vom kl. bruadr isch net um ols letzer, war nou fein ohzastimmen, isch ober a eher

mittelmoss kompromiss, 54 hub und franz... zylinder isch a mit zohnortzdremel beorbatet!

überströmer 1.5mm noch unten gfräst, und kanäle nochgeputzt un in gleiche höhe gebrochn!

uantoaliger ausloss oval mit ziemlich groder oberkante! 130 ° za 190° !

Die fettere nodel muas inne, mit 33 PWK standart nicht optimal möglich..leider braucht nou bissl zeit!

hoff dr nr. 5 laft in 2 monat... 125cc mit 54.5 hub! mol schaugn wos mitn sem geat... :wacko:

die zeit rennt mir weck... wohnung muasi suachn, und fischerprüfung isch a in februar...

gruss luk :wacko::wacko:

  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hoi Luk :wacko:

jo videos honi schun no apor . ban oan misatdo augfolln san dasze in 3tn gong gstign isch :wacko: la geston wori zi miade no oans augnzilodn :???: A wene a wohnung suichsch sem owo bitte mit werkstott bzw garage :wacko:

Di vespatronic fa mir funktioniert ordntlich. lai tutse olm genau is vokehrte aswie manse drahnt. bo koando ot gewissst warum noa angalign homos augebn is warum gfroge :sly: ingstellt ise noa pasts wol.

Ajo a ondra CDI homo schun probiert isch owo s gleiche....

Steuerzeiten keine Ahnung i hon in zylinda aso montiert wie do lauro mir gsog hot mit do richtign fuisdichtung usw. het a nie doweil kop zi messn. Mein Keihin PJ 38 hom mir in ca 1 stunde ogstimp kop und jo.

bols sich herausgstellt hot das i "lai" 20 PS hon ot do lauro sofort gewellt zylinda heachalegn usw... i will sel owo net weil i fa untn ausa power will deswegn. :-)

Zi guito lest on i decht apor guita tipps krig und no apor sochn hota mo gebn Wos eigntlich prototypn san und wosz no net gib. mit den zoig missatn di 24Ps locko drinn sain :wacko:

Mol schaugn iz dase ols firn tüv herdoricht :-)

bole doweil hon moche an scan fan leistungsdiagramm :wacko:

guitn start in di orbatswoche

tom

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

zu geil des steet view... de stoße erkenn i glei fa di videos fa youtube "falc175"!

Und de adresse kannt i spetigstns ibornegsts we brauchn! Hon an komplett Motor gfun fa an koleg fan falc und der tatmorn ba ihn untn iborgebm und noamol an leistungstest mochn um zu zoagn dassor wirklich des Leistet vos er vorspricht! Sein tuats a 60X53 für die VPI gebaut und wegn Kategorie wechsl zu vorkafn...

Die oanzihe Hürde isch no dor Preiß, obor wenn man de Toale oanzelln zomrechnet noa ibortriffts sem schun in Preiß um einige 100erte....

Bez. Vorgasor muas i mir aussuachn: Welchn Dellorto tatesn mir empfehln? 34 odor greaßor?

Jo 20 ps fir an mono find i a net schlecht und wenn no Spielraum noch obm isch noa bische gonz flott untorwegs!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jo er isch af mehrore Seitn drinnen af et3.it ischs dor User " giakjs"

http://lnx.et3.it/Forum/topic/50534-vendo-falc-53x60-vpi-2011/

Jo sel gfollt mir ebm folle wenns richtig winzlt.... iatz muasi lei no schaugn wegn a poor sochn zu vorrendorn! Gasor, Zündung und Auspuff... damitt man einiger Maßen auf dor Stroße forn konn!

Hon oanfoch olm schun an falc gewellt und wenn man schun amol so an potzn geld ausgib nor solls schun wos brutales sein... ca. 32 ps sein lockor drinn sogor! und mitn derzeitigen setup wia er gforn isch worns sogor 36ps... oanfoch a Wahnsinns Teil!!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

A poor fotos hon i schun megocht obo zu aufdringlich hon i mit der camara net sein gewellt!

Wor v berig du untn.. Is reinste Vespa Paradies! Hon an berign zylindor gsegn wos fir sarntol in froge kemmat.. In erstn corsa 43 zylindor!! Der dranhnt bis 15000 und 28 ps... Aus lei 98ccm.... Dor wahnsin...! Mrg stell i fotos einor und fa mein nuin motor muasise erst

Mochn :wacko: Obor ban an ziugn motor sig man net mehr als wia di pvl Zündung midor falc fluttor! Du worsch jo a ban uber hota gsog..

Dor lauro hotmor nor no 20 flac stickor gschenkt und hot gsof i soll a poor fotos online stelln, und dor nuie falc diritto 2011 auspuff hon i a schun bestellt :wacko: echt a sympatischor loutor!!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hon gemoant du osch an komplettn motor gekaft? noa wersch et iz schun widdo auspuff wechsl? ;-)

Jo i wor ban UBER wene olm lesasch wos is schreib noa wissaschis a :inlove: i hon jo gsog zi an kolleg fan lauro afn Prüfstond fore.

den corsa 43 zylinda hota wol lenga schun.... den hobn mir for 3 johr schun amol gewelt af an ape tin la ot er in et gewellt ausaruckn weils a prototyp isch....

I wor heint a fleisig :wacko:

Hon mein EGT ongschlossn, und die elektrick hintn endlich fertig (lamano ban scheinwerfa ols schien volegn) Tachowelle ungschlossn und jo :wacko:

Ajo und die Leistungsdiagramme musse jo a no zoagn :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Schien Obnd no i for iz antholz oan augn zi PEMSLN!!!!!!! :wacko::wacko::wacko::???::sly::-):-):-)

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

wol hons wol gsegn hon lei net gewisst ba welchn koleg des wort, weil Kolegn miaset der do untn mehr wia genua hobm =D

A wol hotor den schun legor den c43... er hotn lei a mol hergezoag und dorzehlt obor hergebm hetorn nia gewellt...

Und i hon forgessn ins Leistungsdiagramm auszudruckn.... =( worn 29 PS ba obor net obtimalen forheltnissen!! Ausentemperatur und zu fett ischor a giwesn!

Die Kurve wor obor schian gleichmesig und auf 6000 U/min hon i 21 ps kop! =D

Wegn Auspuff hot er zur Zeit lei den kop (dor grode wos untorn Trittbrett endet) und dor oane wosor iatz mocht schaug brutal guat wos mor ba den net so fir kimp! Di Optik muas natürlich schun a no passn!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jo den ot er long schun, den on i gewelt af an ape auchn baudn weils unauffällig war. Hotn obo et hergebn... I glab do lauro ot genui mit die ondon zylinda zi tien dasa ba di oan prototypn goret dozui kimp weita zi mochn.... Er hot jo an t5 zylinda a gemocht... U fi px sowieso obo obs de jemols gebn werd isch froglich....

I find in lauro oanfoch "gail" , ba an sean "saustoll" orbatn und decht genials zoig ausabreng... Des wissn wos der hot missatman hobn... Do gibs jo a an 150cc (moane holt dasz 150cc san) zylinda wossogekielt mit auslosssteuerung wos ca ba di 50 Ps hot... Unglaublich holt.... :wacko:

Schiena griese

Tom

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Lukullus: hon gestorn a an motor untn gsegn mit den Auslossschiabor zylinder... dem hobmse den grot afn gp1 kartor montiert =D

Dor Falc Motor kimp in dor dunkl violettn inne wo grot dor Quattrini M1R Motor drin isch... der hot holt gemiad weichn =P

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information