Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

@luk: hns nit friaer drtoun bin jo in heim :wacko:

ajo genau...do hosch dein bruader a geile veps zombasgelt :laugh: Franz gfollt mr a guat fan ausschaugn. ober straft der nit wenna zu viel iniligsch?

und a bild hni iatz a gmocht... :wacko::???:

post-39753-039628500 1316882270_thumb.jp

Nos und kOuti tuai kuan ai...mir gfolltz so besser :wacko: :wacko:

Bearbeitet von pfatschimoto
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jo i moan mit 19 mm konus. Musse ht nomo schaugn wela welle dase hon...

Jo ban falc wore untn... Wor gonz geil der hot ot einen saustoll das sich di sau graust obo er find olm ols und mocht wirklich ols saubo :wacko: zoig lign hota massnweis u mir isch durchaus firkem i missat irgntwo epas ausaklaubn u mitnemm weila soffl zoig hot :laugh: hon a apor prototypn unschaugn und ungreifn geterft :wacko: i hon noa holt an schodo geld hintn gelot u bin mit meina toale widdo hoam :wacko:. In motor hone eig schun zomgebaut weilis et dowortn gekennt hon den zi hern :wacko: Mir falt iz lama di v-tronic und a 34 dellorto vogasa no konin is zin lebn erweckn..

I wer eventuell no apor fotos ina tin afn8

Lg

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ luk hesch net doweil mir di gobl zi kirzn?:-/ madoias mir isch do vosond noch deitschlond oanfoch zi teure... Und eventuell lodatidi sogor afa bierl in :wacko:

I kim

Ba do et3 oanfoch et weita wene de gobl et kirzn tui:-/

Ajo an malossi rs24 stoasdempfa suiche a no :laugh:

Lg

Tom

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

des isch die falc membrane fin falc mono zylinder... gibs wol lenger schun..zylinda isch gidrahnt montiert und a 60a mit 51 hib u 105a pleidl auspuff isch a fan falc selbo...

Des wer i ols ba mein et3 vobaudn und noa in deitschlond introgn lossn... noa zi ins importiern noa bini do legal :wacko:

LG ausm pustotol

Tom

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

I honmo in deitschlond a telaio nummo gekaft de wos in italien no nia ungmeldet wor, und di se nummo tinse mir ban jockeys boxenstop ininstanzn ( di olte isch weggschliffn) noa wert do ols ingetrogn afn jockeys boxenstop ungemeldit u noa bol ols getun isch wert a zolltarga gemocht u importiert :wacko: in boazn kollaudo odo in treviso und a neus biochl gemocht u Fertig. Italienische papiere mit eingetragenen falc :laugh:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

I honmo in deitschlond a telaio nummo gekaft de wos in italien no nia ungmeldet wor, und di se nummo tinse mir ban jockeys boxenstop ininstanzn ( di olte isch weggschliffn) noa wert do ols ingetrogn afn jockeys boxenstop ungemeldit u noa bol ols getun isch wert a zolltarga gemocht u importiert :laugh: in boazn kollaudo odo in treviso und a neus biochl gemocht u Fertig. Italienische papiere mit eingetragenen falc :wacko:

do binne gsponnt, war geil wenns laft.. :wacko:

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

o des get schun :wacko: Do nochteil isch hot dase a telaio nummo brauchsch wos nia in italien zuigelott wor odo ba ins nimma auscheint( a net radiata)

Noa is koan problem. Es konn hot sein dasz ban zuilossn noa in boazn net get weil di sem palle mochn owo in treviso honi nochgfrog u sem wars koan problem :laugh: also auf gehts :wacko:

Motor iach mittlaweile fertig bis af di zindung weilmo di se no fahlt

Lg tom

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information