Jump to content

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Recommended Posts

cools topic

i fohr an zirri puff

morgen gea i a 125er ounschaugn, um ca 600 ober nit gor a sou guat banonder hoter gsog. i hoff er hot sie nor morgen, nor weart gekaft, collaudo, motor gewechstelt ( :-D ) und ingefohren.

edit

@ mane

servus. bisch fitt? mir hoben ins jo in traindler unterholten.

und schun entschieden?

Edited by V5B3T
Link to comment
Share on other sites

buttana

sehr geil des schaug noch leisutng aus :love: :love:

lei i hätt holt ongst dass is flüssigmetall eine reise durchn motor mocht :-D

schad dass i de afn mendl net fohrn sich :-D( ;-)(

wos ischn des wella membrane???

und wer hotn des gwschwoast???

schod dass i fon mein porting koa bild hon...

bäh und wo bleibtn heuer do summo

bin heinte gfohrn im kurzn leibile und mir hots die hohr augstellt

schaiße isch des kolt heure

ajo und mahias wieviel hosch du dein schiaba augfräst und woen ginau

und wellan hosch du al grundlage khopp????

Edited by Werner Amort
Link to comment
Share on other sites

I hon an 40er kop

also am besten tuasch so:

- erster vergewissern obs sicher dr schiaberbereich isch (markierung afn gasgriff), weill ba so sochn täuscht mon sich oft.

- schaugn ob vviel zu fett bisch oder eher net, nor woasch ob mit weanig risiko mehr onemmen konsch oder ob erher longsom tean muasch

-nor nimmsch a rundfeile und feilsch in Cutawaxy (woasch eh wo dr sel isch, auf dr "einlosseit" von vergaser, und mochsch olm a bissl weg und nor probiersch oanfoch.

-lei nia zuviel, weil zui geat leider nimmer so guat :-D

@ feiri

wegnen überschreiben isch so wia i gschrieben hon, wenn ban Notar und ba dr ACI worsch, nor isch praktisch ols schun passiert!!

werner, wo siggsch du do gschwoasst?? i sig lei viel riskiert!! :-D

B mir isch dr einloss a net viel kleaner obr ohne irgend a pazzl koltmetall!! ;-)

.. ausser af die überströmer rantlen hon i gmiast a wian eppes auitean, weil er schunsch nimmer ogedichtet hot!!

Ps: i fohr mit gekürztem proma (lowbudget-tuning :-D )

Link to comment
Share on other sites

:-D;-) proma klingt sehr südtriolerisch :-D;-)

obo glabsch net dass du deswegn a solche kloane düse brauchsch???

häsch du den schiaba bei der hond

kasch mir nia ausmessn wifiel do iaz im endefeckt cutaway isch oanfoch in mm von der unterkante aus...

mit die gasmarkierungen ischs asou

sell bringt nichts weil

i hon koa problem beim fohrn sebn laft ols perfekt

bis afn relativ huachn vobrauch (ca. 5l)

lei hon i koa stondgas

i klab i tui bis zin treffn nix meahr mir jo wurscht megn stondgas

und loss enk amol losn...

ajo un des weart decht net sogn dass der einlass lei asou aubngipickt isch???

odo evtl. UNGIDRATLT :-D:-D

edit af deine froge ausm mendeltopic:

werner, wos fohrtn deine für a v-max??

digitacho 100

mit viel zu kurzer übersetzung

do gangatn locko 110 mit entsprechender übersetung

und des olles mit an orginalzylinda und uhne richtign resoauspuff

also i bin zufriedn

Edited by Werner Amort
Link to comment
Share on other sites

so i hon iaz in cutaway awian augfräst

vieleicht 0,7mm odo so ca.

und ser geil i hon a wundobors stondgas

hon sogor gikennt di stondgasschraube holbis ausatreibn

nud die leerlaufgemischeinstellschraube ( :-D ) zuagt beim trib a ordnlich wirkung :love:

sehr geil so mui des !!!

Edited by Werner Amort
Link to comment
Share on other sites

na der kosten isch mit 2 schraufen ibrkreuz oungschrauft und die membrane mit vier. skoltmetoll isch eigentlich lei zun dichten. terfet eigentlich nit auskemen.

mambrane sein wia die malossi

schunscht holt wia a olter baschgler ausn dorf gsog hot, uan motor fliag olm :-D:-D

Link to comment
Share on other sites

wieviel hobn do sich nocha mitlerweile ungmeldet zin treffn

von ins kemmen 3  i do 99obemar und do vb1tfahrer

scheint jo ziehmlich familiär zu werden

muis obo deswegn net wianiga spaß mochn :-D

seta frogen wearn nor do gestellt und beontwortet :-D;-)

Link to comment
Share on other sites

sein jo nou 3 toge :-D

deine olte gibschn :-D

und sischt sollnse holt mitn maxl sein auto mitfohrn isch jo wursch do stephan isch leschtes johr a mitn auto kemmen

i hon heinte in choke af seilzug umgibaut

sehr fein longsom weart meine arche perfekt ;-)

lei a por resso muis i nou findn

115 miasn schun drinnen sein

jojo earschtl amol schnella übosetzn

Link to comment
Share on other sites

werner, i hon iaz im laufe der einstellorbeitn a no amol Cutaway vergressern miasn. iaz hon i so ca. an 55 Schiaber.

Hd hon i 98, obr isch moani schun af dr sichern Seite.

Also firn treffn nimm i amol olle vergasersochn mit de i hon, nor kenn mr amol einstelln...

Wenn jemand hot, i brauchet a poor Nodeln zun probiern. Egal ob D22, 27 X,K fa scooter oder schunsach wos, ols mitnemmen. und zunfoll a 97 oder 96 zun probieren!!

Wenn mir olle unser zuig zommentrogen, war mr wol bol unsere vergaser einderstellt kriagn :-D !

Link to comment
Share on other sites

olls klor

i hon a d29a nodl (ingibaut, mogra als d22) und irgnd a fetta wos holt drinnen wor

hauptdüsn hon i a nou massnweise do

i nimm ols mit

frei mi schun :-D

woas niamand zufälli wia i an schiaba ausmessn kom und in cutaway (laut dellorto) bestimmen...

Edited by Werner Amort
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Mit der Nutzung des GSF erklärst du dich mit unseren Privacy Policy und unseren Guidelines einverstanden.

Hallo,

 

das GSF finanziert sich maßgeblich aus den Einnahmen, die durch Werbeanzeigen generiert werden.

Durch die Verwendung eines Adblockers entzieht ihr dem GSF die Existenzgrundlage.

Bitte deaktiviert für das GSF euren Adblocker, um wieder Zugriff auf das GSF zu haben.

In den Adblocker Einstellungen kann man bestimmte Seiten angeben, wo Werbeanzeigen weiterhin dargestellt werden dürfen.

 

 

OK