Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

schick du mir amol di fotos

isch gscheida :-D:-D

und übohaup

mein 175er hot meara kilometo klaglos oiagspuilt wia enkre 133a beade mitnond ;-):-D

i hon iaz di kompression awian zrugge ginumm iaz ischs bessa giwordn

vieleicht isch der oanfoch zu huach verdichtig giwesn

kon a sein

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

servus

i hon mi heinte nouamol mit do lehrlaufeinstellung befasst

und i hon recht kopp

durch ausadrahnen wearts mogra

du hoschs mir jo net giwelt glabn sobold i bei dir untn wor

do mogsch lei nochlesn

ein auszug ausm dellorto manual

20040812135903.jpg

i bin iaz wido oidn gon af a 45nd

lei sebn isch a tiafis und gleichmäßiges stondgas möglich

i muis obo di schraube ziehmlich weit ausatreibn...

evtl wear i iaz a 40a probiern...

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

werner, moch wos du wilsch! obr i sog dr lei, du hosch koane Lehrlaufeinstellung durch eine Lufteinstellschraube!!! I hons dr jo erklärt, isch die Schraube auf dr luftseite fan schiaber ischs a luftschraube (ausser magerer) wenn sie auf dr motorseit fan schiaber isch(wia ba dir, werds ausser fetter (Benzineinstellschraube).

daidai, do konsch mir nicht drzehln werner, obr stell ein wia du wilsch, isch deine troppl. und meine geat schun, miaset lei in motor einitean, lei losst mi dr votr net, obr des regl i schun no...

servus

ps: schaug amol af dr dellorto tuning guide seite 14 (oane seite vor den auszug, zem steat Lehrlaufeinstellung durch eine Gemischeinstellschraube :-D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

huarnteifl

do hosch du iaz recht des isch mir geschton net augfoll

obo dechto

bei mir isch lei a wirklich tiafis und gleichmäßigis stondgas möglich mit a 45a düse undder schraube weit herausn

mit do 50e düse und do schraube weita drinnen hon i lei wormo stondgas kolto koa chance an a stondgas zi denkn

warum woas i a net :-D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Suche PRIMAVERA KURBELWELLE!!!!

am besten dünner Konus

wearsch nit sogen dass dr iatz epr a a richtig flotte zomstellsch :-D;-):-D

achjo der gerd will die verdemela.

hon iatz mein et3 block auseinonder getoun dear drinn wor bol i sie gekaft hon, olles ghuat, bis af dr primär.

seht selbst.

20040814140808.jpg

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

jea so ähnlich schaug meine primär von der vnb a aus wos i heint ausgibaut hon

de welle sui i lei für an gimiatlichn 130a dr für an kolleg

für mein SF-motor brauchts schun a vollwonge :-D

muis des wochenende volle kanne vespa schraubn

an PX 177a aubaudn (-> Kusin)

an dr133a (fir den i di kurblwelle suich) ->tratta

und in vnb motor fürn bruido

noch an sellan wochenende woas man die geniale technik der Lambretta wido zi schätzn :-D;-)

ps wos hotten nocha bei deinem 133a so komische geräusche gimocht

hot deine eigenbauprimär khepp?

a jo i bin übrigens net eferding gfohr

hon koa luscht kopp irgndwia und nocha nou aloane

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

jo, moch du lei!

lei mir kimp holt fir, richtig eingstellt in leerlauf wor sie mit dr 50.

Ba dr leerlaufeinstelluing isch holt aso, dass die schraube in untersten bereich mehr beeinflusst und die ND a in bereich drober. und wenn du die schraube zu weit herausen hosch und die ND zu kloan, nor hosch in stondgas is gleiche gemisch, ober drfir werds drüber nor megerer. dodurch, dass du ober obenher zu fett bisch, gerat sie mit der einstellung besser, ober isch holt net richtig...

bo, so tat i amol deine situation beschreiban.. :-D

feiri, fohrsch bol ummer wieder??

ajo und es zwoa (feiri und V50 racing), wegen den sst zylinder, klärts mi amol auf, wos ischn so bsunders ba den Zylinder??

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

sell kanat sein

klingt logisch wia du des sogsch

i hon praktisch a fehleinstellung durch a ondre fehleinstell behobn :-D:-D

obo isch gleich mitte septembo kimp e a ondro zylinda mit 4 kanäle membran und 185ccm

sebn brauchts wohrscheinlich eh wido a spitzigara nodl

ähm eppas ondos

DI nodl

sebn do untrane bereich von do nodl (also do spitz)

beeinträchtigt in bereich bis foscht vollgas

und do berich in ba nodl weita obn beinflusst und drehzohlbereich drunto net????

lei sou zur verständigung

PS wos is geile vom SST Zyli isch

du konsch afnocht im Goschthaus dozehln

"buttana i hon an Crosszylinda af meina vespa drau, der geat so i do!!! POlini konn jo jeder ;-) "

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hoila leitlen

i hat a a stressigs wochenende kopp, freita 2 blöcke auseinonder bauen, gestern uan wieder zombauen (firn mane, war zomgebaut) und dei von letzn sax hon kolfen mochen und nebenher von an onderen kollege mitn 136er in vergaser einstelln und kabelbaum erneuern.

heint hat i gewelt meine olte v50 mochen und in et3 block auseinonder tian schaugn wos gflougn isch.

leider bin i gestern af nocht nit huam gongen :plemplem: :-D und iatz isch mr kotz ibel und hon kuane lucsht zun baschgeln. molzeit i gea wiedr schlofn :puke:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

dear isch fir sein kollege den i meine weise special verkaf. bin heint lei zu faul zum schrauben, bleib liaber in haus drinn wo es nit asou hell isch :-D .

seinige mochn mr earsch nou.

wos mir komisch fir kimp isch dass bu mein kulukorb den i oubm sbild inni toun hon die blechscheiben innen offgongen sein, do wo die kulu drinn isch, nd die federn olle hien sein ober die untere obdeckscheibe isch nou gonz :plemplem:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

PS wos is geile vom SST Zyli isch

du konsch afnocht im Goschthaus dozehln

"buttana i hon an Crosszylinda af meina vespa drau, der geat so i do!!! POlini konn jo jeder :-D "

und sunsch??

luftgekialt--ok, steabolzen muas versetzn und auspindeln und schwoasen. also viel aufwomnd für wia viel leistung ca.??

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

nana holt amol sell isch jo is geile jo muis ebn NICHTS vosetzt wearn

die stehbolzn passn

20040608142135.jpg

lei holt massig augschwoast und evtl (sell woas i net ginau) augspindlt

und weil der motor ebn luftgikialt isch konatman den ebn sogor untra Hütze im Stroßnvokear bewegn :-D

und i glab i hon mein vergaserproblem gfundn

heinte ischse wido total ondort gongen und eha hoaswortn nocha hon i mir gidenkt do muis folschluft im spiel sein sischt gibs des net und siehe da

asou schaug mein ansauggummi innen aus

20040815182737.jpg

von ausen wor nix zu sehen

obo dass der nimma dicht isch isch woll klor

i probier iaz amol an ondon schlauch amol schaugn...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

servus

also des mit den SST mocht mi a gonz narrisch. hon lei ollaweil kuane zeit, um wegn die zylinder beim rich in meran zu frogen... :-D

@ werner

isch guat, wenne wos hearsch wg. der verdemela, nor bitte mail an mi

ps

a orbatskolleg hot vor a woch die SX200 von sein voter verkaft, ohne mir wos sogen. i sog ders, i kanntn in grind oerreissen.

di lammy hot sogor nou targa kop, lei s biachl isch holt verlourn gongen. gongen isch die sau a nou... :uargh: :sabber: :-D(

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

wilsch du mi norrat mochn :-D

a SX 200?

a italienische?

wo hot er de hin verkaft

(Sog net deitschlond)

i wear narisch

a sx 200

dogegn isch a ss90 jo a allerwelts reuse

verfluacht brum learnsch du sella leit net o

wenn i oan kenn der wos an sellan oltersvorsorge dohoame hot nocha learn i den o dess de eh nix wert isch und im foll i de schun kafn tadat obo sischt koa sella trottl umma isch der wos de kaft

bisch sicho dass des a walsche wor odo lei a spanische servetta se wiassat i a oane

und iaz nou zu gut erlescht woas wos der kriag hot

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hoi werner

also folgendes:

es isch a Lambretta 200, er sog do isch SX draugstondn..

und sie isch nit noch deutschland verkaft wordn. a orbatskolleg hot sie an an ondern orbatskolleg verkaft, fir..., ach i sogs gor nit. isch mr zu bleid, weil dei wor echt foscht gschenkt... :-D( ;-)( :-D(

wegn sst

i war af olle fälle dobei, also lossts in foll wos hearn... :-D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

und wos tuit der ondre orbatskoleg domit

im wold manondfohrn odo herrichtn?

odo in orginallack oiaschleifn und mit a spraydose mottschworz "restaureiern"

(olls schu mitgimocht)

iaz ruck in preis ausa

a kolleg von mir hot a dl 200(nou seltna) von an rentna ogokaft

für 100e

nocha doleg(obwohl orginallack)

und niama fertiggimocht

i hons mittlerweile verorbatn des trauma :-D

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

jojo

des muuisch du dir so vorstellen als ob jemand in leschtn orginal vom scauri gimochtn sst zylinda kaft(für 10?) und den noch mit do Flex in do mitte ausnont flext aslou zum spaß :-D:-D;-)

heinte hot mein bruido in block fan tratta doleg und erstaunliche enddeckungen gimocht

20040819190518.jpg

do wor woll amol a fremdkörper im getriebe wos unbedingt giwelt hot ausi :-D;-)

di koltmetalldechitfläche isch obo dicht

isch in gor earscht beim derlegn augfoll

und nou eppas für die rubrik zubehör was die welt nicht braucht

mit der post gekommen

ein Tankdeckel mit integrierter Benzinuhr

20040819190759.jpg

sehr geil :sabber:

a jo und matthias wos ischen mit di foto

dei karre isch jo bold sagenumobena wia di marlinga go-kartkarre :-D

a jo und matthias

kanasch du mir ban vespalodn in koltern frogn obn sie a kolbnbolznloga für a px200 untn hättn???

isch für meine lambretta de hot is gleiche

also 16er kolbnbolzn 20broat und 20ausn

do hon i olle ogiklapport

und niamand hot eppas :puke: :puke:

uans mit 3 strichlan wenns gangat

odo holt farbe silber

nlag2.jpg

und des nocha in tratta amol mit aufa gebn

olle mittige fohrt der hoam

geld gib i natürlich in tratta mit

danke

hORST

fUCHS

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information