Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

gibs news fan di sarner kisten? egig?

kimmsch van brixen, do wor i mol 99 zivildienst..

luk

Jo nuies gibs und zwor hots mor leste Woche afn Beckl obm beade Kolbenringe ougrissn... aus welchn grund auch immer... nuior polini Kolben isch drin und wert heint getestet... und heint af8 wert mit a Kiste Biert montiert... :wacko:

Wos mein Koleg betrifft der a mit a Vespa fort hon i no gor nix Berichtet... hot sein a schun ba gong und a feine Toale forbaut... 25er Membranforgasor 2cm obstond fan Motorblock, Parmakit innenrotor Zündung und will iatz no in Pinasco 102 kafn und identisch wia mein Zirri beorbeitn... Mir sein sebor gsponnt wia de kombination laft... obor de Zündung isch meiner Meihnung fir den Zweick zu tuior... 400 Nocken

I bin fa Klausn genauer obor fa Gufidaun :wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

gufidaun,.. aha .. a dörfler wia i.. :wacko:

wos ischen bitte s beckl .. dein dialekt isch bissl krass fir mir..

luk

Jo a Dörflor isch guat gsog.. wenn man des iborhaub a Dorf hoasn konn... :wacko:

Na dei mir hobm jo an suppor forstendlichn dialeckt.. sem muasch dor a mol an Teldra onhorchn... sem schun kimps dor Spanisch fir :wacko: :wacko:

Is Beckl isch ba ins do die Montage Motorholterung... odor wia man des auf normaln Deitsch sog...

übrigens iatz mit die nuin Kolbenrige ischor perfekt gloffn und iatz fongor un afn Rahmen zu montiern...

morgen wert gestestet ob is 16er 3 gong getriebe passend isch... oder decht is 4 gong wiedor inne kimp!

wia weit seit des mit enkorn Gefährt?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

heint giamer rahmen schwoasn , ban zylinder isch nou za entgraten und dr auslossteg zrugzaschleifen ...

16" roafn sein bstellt , mol schaugb ob de af den fifty gas aigian! unsaugstutzen isch nou za mochn..auspuff..

airbox... rodbolzen vorne , hinten...wegen schwinge und gobel.. ui ui ui

3 gong hott jo scheiss ostufung... inerhaupt it drehzohlmotor wia du hosch..oder?

tat olm 4 gong..

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hui sem isch sozusogn no olles zu tian...

Jo i woas das die obstufung a wia letz isch obor mir hobms deswegn inni getun weil man drinn nia in 4 scholtn konn wegn zu kurzer Strecke und mir hobm ins gedenkt weil mirs so kurz iborsetztn kannt der rießejn Sprung va 2-3 Gong decht guat kloppm... wia gsog sichor bin i mir net obor vl wenn mor a guat Leistung zombreng kannts kloppm... 12 ps missatn schun drin sein schetzn mir mit den Setup???

Wos moanschn du Luk?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

s dreigong getriebe isch von dr staffelung scheisse!! 1 baaaam 2 baaam 3 mooooo... :wacko:

knoll holt a 4 gong inne und tua stott in 4 gong a zuanige scheibe inne!

sprich plotte wia zohnradl , ohne zähn und nuten! laft blind mit und es gib kuane verscholter!!

norr konns evtl. längere übersetzung fohrn und bisch va die kurven ausser schneller...

meine meinung... :wacko:

sou.. muas iatz essen und norr geats geschwoase lous...sischt weart des nia nix !!!

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

s dreigong getriebe isch von dr staffelung scheisse!! 1 baaaam 2 baaam 3 mooooo... :wacko:

knoll holt a 4 gong inne und tua stott in 4 gong a zuanige scheibe inne!

sprich plotte wia zohnradl , ohne zähn und nuten! laft blind mit und es gib kuane verscholter!!

norr konns evtl. längere übersetzung fohrn und bisch va die kurven ausser schneller...

meine meinung... :wacko:

sou.. muas iatz essen und norr geats geschwoase lous...sischt weart des nia nix !!!

luk

Do gib i dir fellig recht dasses so lafn kannt lei wenn is getriebe magari nor lengor iborsetzt isch bisch fa di kurvn ausor in 1 lengsomor iborhaub mit soan Zylindor wos auf Drehzohln ausgeleg isch und in 3 bzw in 4 brauchts eh lei ba der longen grodn... dor rest wert lei in 1-2 gforn...

Wia gsog so isch mein Therie... wias nor in dor Praxis ausschaug wert sich no zoagn :wacko: und es isch jo no zeit genua eventuell des 4 gong wiedor inni za knolln...

berig war holt wenns a so noa tat .... 1. ziinnn.....2. ziiiiiiiinnnnn....3. ziiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnn

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

wou lot es olm enkre vespas lackiern .... wous preisleistung a passt ?

wos zohlt es sou fir anner spezial...? isch eigentlich ols ohgschliffn, warn nou a

poor kluane maggn auszaklockn und a bissl za kittn... norr za lackn!

rahmen + kluantoale

spezial war des wieder....

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Het a Froge bez. Vespatronic für kurzhub corsa 43.... af wia viel grad tat des einstelln? weil in Internet findet man dorzua nichts... fir 51 hub sein ca 24 grad... fir kürzorn Hub missat des sich jo forstelln odor net?

Grüße

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Het a Froge bez. Vespatronic für kurzhub corsa 43.... af wia viel grad tat des einstelln? weil in Internet findet man dorzua nichts... fir 51 hub sein ca 24 grad... fir kürzorn Hub missat des sich jo forstelln odor net?

Grüße

Wiesou miaset sich des fir Kurzhub verstellen?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

brobiern isch oanfoch gsog ohne Prüfstond wert man kaum unterschiede zwischen 23 und 25 grad erkennen von dor Leistung her... viel mehr geatz wergn dor hitze de bei folschor einstellugn erzeigt wert?? bin i do richtig informiert und folls net klert mi auf... :wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Gazzzooo... heint seimor widor ban zirri die Kolbenringe gflogn obwohl i olle kant entgratet hon... ma woas net wos do los isch... dor Zylindor isch schun extrem ibororbeitet (net fa mir) obor auslossbreite war net viel in die breate gezogn, sodass sich eventuell do clip einfadln kannt!!

Des bassiert a nia untor voll Loscht sondorn in Stond im mitelgas bereich...

???????????????????????????????????????????

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jo i moan do isch net zirri schuld, entwedor dor polini kolben+ ringe wos de leistung net heb odor dor forbesitza mit sein Drehml... =D wenn a alternative in soche Leistung zun zirri gabet war der bereits schun mein...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

warn zemm de orbatn wia i beschrieben honn olle drbei? hattesch net a foto von so nen gspritzten veps..

gruss luk

Ps: wou warn de in vinschagau?

meiner meinung noch die beste preis/leistung hot der marchegger in naturns. do losst mein kolleg olm seine vespen lackiern . er zohlt do olm so um die 700-800. er bring sie do ober sondgestrohlt vorbei. . muas mein kolleg frogen, ob er fotos hot.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

so weit no net viel... hon gestorn amol in Ausloss fan zirri ibororbeitet, spitzor gemocht und an schian Faß inni gfreßt.... Wenn des weitor olm so tratzt werts wol knopp werdn bis juni =D

Luk hon irgend wo glesn das du gern ban Mindelheim rennen dorbei warsch... forsch du öftors mit a in IT do odor bisch a no Anfänger in der Soche :wacko::wacko:

Hon ebm olm schun a mol mittian gwewellt, schun seit Johre und hoior hon i endlich epas ordentliches untorn Orsch, dass man net gonz a brutta figura mocht :wacko::wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wegen der Leistung bricht kuan Kolbenring. Wia broat isch dein Ausloss? Sicher dass die Polini Pins anf Zirri Zylinder passen oder federn sie beim Boostport irgent wou aus?

Des miaset olle deine Frogn beontwortn...

post-40685-0-20702700-1331038732_thumb.j

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

AM FREITAG hol i di VEps fan TUEV :wacko::wacko::sly::-):wacko::wacko:

Olles eingetrogen :???: u is geilste isch Die Auspuffnummo isch Falc Racing 011 :-) sel hoast an jedn 2011er auspuff mog i drautin odoo anfoch a blechl mochn u draubruzzl wen man amol auspuff wechslat :wacko:

LG

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

so weit no net viel... hon gestorn amol in Ausloss fan zirri ibororbeitet, spitzor gemocht und an schian Faß inni gfreßt.... Wenn des weitor olm so tratzt werts wol knopp werdn bis juni =D

Luk hon irgend wo glesn das du gern ban Mindelheim rennen dorbei warsch... forsch du öftors mit a in IT do odor bisch a no Anfänger in der Soche :wacko::wacko:

Hon ebm olm schun a mol mittian gwewellt, schun seit Johre und hoior hon i endlich epas ordentliches untorn Orsch, dass man net gonz a brutta figura mocht :wacko::wacko:

honn 2007 smallframe gwunnen und best of all in 2.... 2009 isches nett guat gloffn, zuviel gsoffrn und zündaussetzer..

s niveau isch seit zem ober explodiert...

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information