Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

sein eigentlich lei 3 statrer vom sarntol rennen do im gsf unterwegs... egig, miff , und i..??

@egig du bisch jo im facebook vertreten... verlink amol a bil des topic und des vom sarner rennen..

norr kimmp widdr a bil frischer wind do inner... sollnse sich holt unmelden...

moch bill werbung... :wacko: war cool

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Zur Optick:

Geiles Pinstriping (odor wia man des schreib) und negstes mol nimmsch is Forst Fassl fa dornebm :wacko:

Die Kolegn sein olm no ban fummln in Polini Evo von Zip SP af ihrn Fifty aum zu pfuschn... weil mehr tian de moani a net :wacko:

Do mogsch aubassn dass i net mit an Schraufnziachor a Loch in dein 0,5 mm Tank inni hau, ban iborholn... :wacko:

sunscht TOP Soche :wacko:

Bearbeitet von egig
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

nou ischer net fertig, wenn uaner a loch innehaut, dr sell stirb af dr stell !! mir 3 fohrer wiegen olle iber

85kg :wacko::wacko:

obr guater tipp... muas i a nou schnelltankflickzuig mitnehmen...

und s forschti fassl drneben isch a premium scheisse, und dass mer va dr fuschsin

sicher kuans kregen wegen sponsoring , isch holt a edles krug bier fassl gwordn... hommerbier, sell

auspuff isch nou za fatschen, weil er genau untern wadl auergeat , ging net onders...

VHSH 30 ohstimm zuig isch kemmen, norr wearmen gian in schwung setzen, bissl infohren erschter,

vergaser ohstimmen und....gaaaassss

luk

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

So Pechstrene hot noch etlichen Zylinder schodn ba dor Sarnor Troppl und Zylinder schrottung von Falc isch mor in somstig ist schlimmste erst no bevor gstondn!

Ba Testfortn im Gelende mit dor Sarnor Troppl vorderer Roafn in a Kurve wekgertuscht und Sturz... Wor gonz a normaler Harmloser Sturz zuerst und bin nor no 2 Stund ummor gegast ohne Schmerzn, obor donn um 5 sobold i orbeitn gong bin isch dor schmerz nor kem... =(

Ob ins Spitol und Diagnose Kahnbeinbruch (Hondgelenksknochn) 6-10 wochn gibs..... und is schlimmste isch 6-10 wochen net Vespa/Autoforhn und Sarntol follt a aus... Borgo Putana, Oschtila Muggn!!! :wacko::wacko:

post-40685-0-81166300-1336977864_thumb.j

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

ahh,,, scheisse... ! des sollsch du net tion... hosch ersotzfohrer firn team... bann an sellan grund , geatz sou friazeitig nou umzamelden mit die fohrer...

ass mechaniker und tanker konnsch jo nou drbeisein... frog mol noch ba die organisatoren...

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jo klor, inni kem und als Mechanikor bin i af olle Fälle dorbei und wegn an ersotz Fohra hobmo schun oan sel isch net is problem... fan sem her isch jo nia kontrolliet wortn wer do fort obs dor mechanika isch odor fa an ondorn team... Obo wia isch des huior mit di mechanika, weil die sem hot man jo net eintrogn miasn??

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jo hon fa den a epas keart obor sel team wor 3odo4 wo ban 2 start extra geübte crossfohror kemm sein um in Rückstond auzaholn... wos nor a gongen isch... obo i moan de fir a selches rennen 6 Leit brauch sein lächelich und schwächlinge weil des gang locker zu 2 a no fa mir aus gsegn! Und wenn man wirklich net af Sieg fort sondorn wegn dor "Liebe" za die 50erlen wert man a net miade und muas net 6 mol Fohror tauschn!

I will a Irgend wia startn weil i jo schun monate drauf hin orbeit und seit 3 Johr drauf wort... mrg geatz noamol in die Klinik und a Titan Schreifele soll is Problem vl lösen dass dor Gibs schun noch 2 Wochn wek isch und i volls die Gsundheit zualott a Ehrenrunde drahnen konn :wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

es geat ums "nit bscheissen" ... ba mir so an tango wegnen rohmen... honn iatz ols nui umbebaut.. norr hearsch sou sochn!!

moch dr net di gsundheit hin wegen denn scheiss... zohlt sich net aus..obr i verstea di schun!!

heint weart inser renner fertig znocht... nor gibs poor bilder!

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jo do muas jedor selbor so fair sein weil olles so genau zu kontrolliern wia ba dor VPI wert a net meglich sein, i moan wenn i mit de gonzn mogeleien gwinn tat konns jo net holbs so geil sein als wia wenn mir mit insorn fost originalen rohmen gwinnen! :wacko:

Jo zan glück hobmor inse kiste no afs extreme sem gestestet weil etliche kloanigkleitn no worn wossn no zu beseitigen sein und sobold mir se in gold ungepinselt hobm lod i a amol a poor fotos aui... weil olleweil schaugse no aus wia wennse schun 3 sette rennen hintor sich hot :wacko: :wacko:

Wort des schun in freitig inni, weil sem jo anscheinend so a Geschicklichkeits Parkurfort stott findet hon i keart????

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@egig: Richtig Scheisse des mit dein Gips, tuat mer load.....

@luk : bin der neidisch umnen Auspuff, so weit geat meine Geschicklichkeit net :( schaug recht hoachtourig aus dei Form, net?

wear mer derweil schun amol an Schraufnziager unspitzen fir dein Tank :wacko:

Nett, dass spezifiziert hosch, dass net die Jokers gschwindelt hobm, mir stian nämlich über sette Sochn.

Geats es in Freitig eini? I bin sicher drinnen und in Donnerstig wear i mer a schun die Pistn unschaugn gian, weil sie schun an zachn Streckenobschnitt versprochn hobm...... zun Foll sogs a Wort wenns einigeats, nor kemmer mitnond drin ummergschaftlen... =)

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@egig: Richtig Scheisse des mit dein Gips, tuat mer load.....

@luk : bin der neidisch umnen Auspuff, so weit geat meine Geschicklichkeit net :( schaug recht hoachtourig aus dei Form, net?

wear mer derweil schun amol an Schraufnziager unspitzen fir dein Tank :wacko:

Nett, dass spezifiziert hosch, dass net die Jokers gschwindelt hobm, mir stian nämlich über sette Sochn.

Geats es in Freitig eini? I bin sicher drinnen und in Donnerstig wear i mer a schun die Pistn unschaugn gian, weil sie schun an zachn Streckenobschnitt versprochn hobm...... zun Foll sogs a Wort wenns einigeats, nor kemmer mitnond drin ummergschaftlen... =)

@ miff na..mir kemmen erscht somstog zmorget... geat net onderscht aus...

der puff isch recht guat gwordn, peak isch auf 12000 glegg...konn ober a 13000 wern...isch olm awian a iberhong...sechmer jo norr..

motor wert de tog inngfohren, und noher ohgedüst! miasn nou a bissl praxis mochen mit den vehikl...

wenn du moll an onders mol an auspuff brauchsch, konne dr evtl wos mochn...

luk

Ps: wenn dr schraufenziacher kimmp... glab mir i honn a werkziug wo dein trappele sofort in geist aufgib... :wacko::wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hahahaha, Luk, wearsch in 5 kg Schleigl ausserholn firn Notfoll, dass oaner zu gleim kimmp zun Tank.

Übrigends, mir hobm iatz a drittes Team eingschriebm, oans ba die 50er und 2 ba di 100er. Susch wearts longweilig, wenn mer nix mear zu baschglen hobm bis zun Rennen. Fohrer tatn sich olm genua melden, lai bleib es Tropplbaschglen olm ba mir hängen.....

Dass mer iatz koan Auspuff mochsch vorn Rennen versta i net gonz =) Kimm spater amol gearn af des zrug.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ba enkre Fiftys genügts a lei an stecken in die Felgen inni za schmeisn nor bremsts enk schun a wia aus =P sem bin i mitn Vespele zumindest gschützt dorfor!!

Mir odor zumindest i wer sichor erst im Som ini kem weil i Freita bis spet af8 ba dr orbeit bin obor somstig wor bis iatz olm no fria genua... und schnopsleichn sein jedes johr a schun genua drin in somstig! madonne sem hon i no schlimme Erinnerungen drun... wo oanor mitn schottnrock af an Truck obm gschlofn hot und sich olles foll ungschissn kop hot... PFUIII :wacko: und der isch nor a no mitgforn... :wacko: :wacko: :wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hahahaha, Luk, wearsch in 5 kg Schleigl ausserholn firn Notfoll, dass oaner zu gleim kimmp zun Tank.

Übrigends, mir hobm iatz a drittes Team eingschriebm, oans ba die 50er und 2 ba di 100er. Susch wearts longweilig, wenn mer nix mear zu baschglen hobm bis zun Rennen. Fohrer tatn sich olm genua melden, lai bleib es Tropplbaschglen olm ba mir hängen.....

Dass mer iatz koan Auspuff mochsch vorn Rennen versta i net gonz =) Kimm spater amol gearn af des zrug.

du bleibsch decht a Konkurenz fir ihn =P fir mi net :wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

schlegl... na.. wos vieeel effektiveres!! auspuff konn i dr iatz a monat vorn rennen kuan mochn... wo denkschn hin! :wacko: :wacko:

na na... i honn souvl um di ohren... iatz kimmp der vespamotor va mindelheim rennen drun!! sell isch nou a brocken...

weart ober sehr fein...

ban oscar heint witergmocht ... sein nou kettn , vergaser ,airbox und poor kabel za ziachn...

g8zvj6p5.jpg

wuycyx5d.jpg

67j476ff.jpg

luk

  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

iatz kimmp der vespamotor va mindelheim rennen drun!! sell isch nou a brocken...

weart ober sehr fein...

Fohrsch ausn heure? i war a dobei

Wos hoschn fi mindelheim geplant? fohrsch sem mit dein eignen zylinder? :wacko:

lg tom

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@Luk, bin sehr gsponnt af deine ersten Probefohrtn und wia er geat, loss ins eppes wissen.

Auspuff schaug noch hoasse Wadl aus =)

Schaug far Geometrie besser aus als der leschte.

@egig Freitig bin i um 11e wieder in Bett, bleib sicher net drinnen versumpfn ba di Sarner !!

Bearbeitet von mif81
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ lechner olm mitn selbergegossnen..klor ! wenn is drtua... rotax lieg in dr ecke..interessiert mi momentan net!!

@ mif... auspuff weart doppelt gfatscht! man sigg denn foscht nimmer drnoch..leider!!

wer schreiben ob der motor rennt odr a reinfoll isch ...

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

soeben fifty nr 3 firs Rennen fertig gmocht, Team "Jokers low budged" isch af afs mindeste Notwendige zun fohrn reduziert, sog lai mer Leichtgewicht !!!!!! Mocht extrem viel aus, net zu glabm !! Der konn wos.....

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

sou..am sunntog in oscar/Mc bissl fetter ohgedüst und ingfohren! geschter mol in gaser in die optimalere

region ohgstimmp... dr VHSH 30 isch a hommer vergaser! hoglig ober reagiert af jede veränderung...

untenummer ischer nou za fett.... obr boll der in reso geat , geat dr motor derbst guat... isch nou a komplette

drehzohlsau , hoff ober nou untenumer leistung za finden mit der gaserinstellung! honmer nou an mogeren düsenstock,

die 2 mogersten nodeln und nebendüsen bstellt.... wenns loch nett weckkreag, muas i in stinger va 21 af 23mm erweitern!

motor peak isch ba 13000 und hott gfühlsmäsig iber 20 ps...

die trummelbrems hinten geat mr gewaltig af di eier...tuat foscht nix... giamer mol in hintern hebel verlängern um mehr druck za kregen...

@ mif gewichtsinsporung isch mocht... honne a gmerkt! je noch dem wia der parkur huir ausschaug, ...wenner isch wia s leschte mol

afn video gsegen honn, hobmer definitiv za stork gebaut... wieg jo foscht 90kg der korrn...

obr toale worn holt gschenkt...und gschenktn gaul ...net ins maul...

luk

hintere bremse de a "bremst" hatti schun gearn...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@luk: wear meinen dei Tag amol af die Wog tian.... und hoff net zu erschrecken. Sein gfühlte 100 kg, der oane Gewichtsreduzierte mitn 70er weart die Hälfte weign (ohne Scheiss). Bremsn sein derfir super.

Hon fir mein Kartzylinder iatz an Auspuff in Planung, Blecher und olls besorgt, iatz hoassts lai mear Schwoassn und zummenpassen (hon koan 3D Konstruktionsprogramm, bzw bin net fähig und hon koan Geduld) Mein Drehzohlmesser geat a nimmer, bin ober laut leschter Messung recht tiaf mit die Upm, so ba 10000 ummer. Wear iatz die Tröte kürzer planen und nutzbores Drehzohlbond reduzieren. Mein provisorisch zuigebastelter fiftyauspuff hot gongobstufungsbedingt fan fifty recht a broates Bond, iatz mit den 6 Gong Getriebe isch des firn Orsch. Ondererseits ischer so nou recht guatmiatig in die Kurven und ban Beschleinigen relativ beherrschbor, bsunders af nossn Gros isches mer schun oft glaim gongen.

Leistung isch af jeden Foll do, la trau i mi net irgendeppes zu schätzen, keine Ahnung. Erste Streckensimulationen af Wiesen versprechen ober lai Guates :wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

do nou a foto fa insern picasso.... :wacko:

in bremsanker hinten hobmer verlängert, iazt fong des trummlbremsl aun za tian...juhuu

in schian auspuff hobmer total zuafatschen gmiast ... :wacko: obr di wadl bleibm iatz gonz...

6m79gc7f.jpg

do ba dr erschtn teschtfohrt , mit grob ohgstimmpm gaser und schlechtn wetter...

i honn gmuant di kupplung schleift...wor net dr foll ba der grossn kupplung ... der reisst uanfoch durch...

kling a bil komisch, weil er in mittelloscht nou net gscheit laft... wort olm nou af dr nodl,nebendüsen und düsenstock

fost zu kurz ibersetzt der korrn... so 10 km/h schneller war net schlecht... vieleicht vorn a 13 ritzel...

wos sogg dr mif drzua?

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

luk i wiedersprich der ungern, ober des isch fa mi aus definitiv die Kupplung, net ? :wacko:

Hon mi a mächtig gwundert....meine Kupplung hots a net kepp, hon nuie Kupplungsscheiben gekaft, wieder net kepp, verschiedene Öle probiert bis i zu an gonz dünnen 46er Schraubenkompressor Hydrauliköl kemmen bin. A bissl stärkere Federn nou eini und hydraulische Kupplung aui gebaut. Iatz tuats und man kriag koan Krompf ban Kupplen :wacko:

Zur Ibersetzung konn i der eppes sogn, nochdem i die definitive Piste gsegn hon.....i hon amol olle Meglichkeitn offn glossn.

Es Video isch gonz nett, lai sig man net viel, und bol er kimmp bremst er schun oi. Start waret interessant, a um des mit den Schleifgeräusch besser zu hearn, far Seitn gfilmt. Wear a nou a Video eini tian, wenn mer oaner filmt.

PS: steil hobses genua nebm den Weg :wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

des sein mir ultner gegweint... es isch a zuviel öl im getriebe... i wear der kupplungsoche noumol afn grund gion...

mol s holbe öl auslossn, evtl kupplung blockieren...nor sig is glei!!

video isch scheisse..i woas! wear boller ordentlich laft, nou uans mochn... :wacko:

mir sein jo nou in aunfong, jeder tog bring eppas... waosch e!

@ lechner

cool... bin stolz af dir!! :wacko: :wacko:

  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information