Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

nur kurz für die südtiroler rennvereinigung :wacko: in sachen Mindelheim

karre warm fahren ist kein problem auch bissel rumballern! aber jetzt da 30 starts üben wird nix!

bitte nicht falsch verstehen aber die warmfahrstrecke = zufahrtsstrecke für den rest. Sollte jeder mit der idee kommen sind 30 starter am starts üben :wacko:

ps. gewonnen oder aufm treppchen stehen die, die am ende die 3 besten waren. anmeldung ist sogar noch samstag vormittag, also werden sich sicher noch nen paar waffen anmelden :wacko:

Bearbeitet von vnb1t
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Nana des wor jo lei Ironisch gemoand... Meine Kiste isch no net gonz ba gong... Hon an Stehbolzen ibordrahnt kop und sel seit i den Carter hon und iatz hots holt nimmor hebm gwellt... Schaugn ob i woll olles no Schoff Zeitlich und i moan sogor in Einstelln wer i drausn aus Zeitmongl mochn miasn... :wacko:

honn M7 helicoils do!!

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Die Kiste geat und winzelt :wacko:

Leider schun widor a nuies Problem... Hon irgend a klackern im Motor wos a af Sondgas zu hern isch und im longsomen fohrn mochts olle meglichtn Töne... Vollgasfort ischs nimmor zu hern... Entwedor Kurblwelllogor KULU Seitig odor des fan Primär hon i mr gedenkt.... wos moansch du LUK?

Am start wert mi des iatz nimmor hindorn :wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

:wacko::wacko::wacko::???::sly::-):-):-);-):inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

COPYRIGHT+ PATENDET

mein motto sog schun: nochmochn konn a jedo, lai selbo in kopf inscholtn und mochn konn et a jedo :inlove:

offiziel mitn biochl erholt heinte isch is projekt ogschlossn. :wacko:

do stekt zimlich viel orbat drin, meina gonzn nervn aund fost a johr orbat.

mein Briaftasche isch iz a a stikl leichta wordn.

owo es isch gschoft und 861,8 km hot ols schun tadellos kep :wacko:

suppo soche

Bearbeitet von lechna
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

:wacko::wacko::wacko::???::sly::-):-):-);-):inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

COPYRIGHT+ PATENDET

mein motto sog schun: nochmochn konn a jedo, lai selbo in kopf inscholtn und mochn konn et a jedo :inlove:

offiziel mitn biochl erholt heinte isch is projekt ogschlossn. :wacko:

do stekt zimlich viel orbat drin, meina gonzn nervn aund fost a johr orbat.

mein Briaftasche isch iz a a stikl leichta wordn.

owo es isch gschoft und 861,8 km hot ols schun tadellos kep :wacko:

suppo soche

ui.... wahnsinn!!

luk

wenn startet es ausi? heint schu oder morgen zmorget?

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

:wacko::???::sly::-):-):-);-):inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

COPYRIGHT+ PATENDET

mein motto sog schun: nochmochn konn a jedo, lai selbo in kopf inscholtn und mochn konn et a jedo :inlove:

offiziel mitn biochl erholt heinte isch is projekt ogschlossn. :wacko:

do stekt zimlich viel orbat drin, meina gonzn nervn aund fost a johr orbat.

mein Briaftasche isch iz a a stikl leichta wordn.

owo es isch gschoft und 861,8 km hot ols schun tadellos kep :wacko:

suppo soche

Des isch nit letz :wacko::wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

mir startn in dor Fria uma 6 ungefähr.... Hon a geiles Gefärt mit den i do ausn tucker =) PIAGGIO PORTER :wacko:

denn kenn i von sarntol..oder?

des klackern ba dein motor konn mear sein... obr hosch decht kuane zeit mear des za richtn! sigsch norr eh drnoch!

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

denn kenn i von sarntol..oder?

des klackern ba dein motor konn mear sein... obr hosch decht kuane zeit mear des za richtn! sigsch norr eh drnoch!

luk

Jo des Gefährt fa Sarntol ischs... Lost sich obor bessor fohrn als wias ausschaug :wacko:

Zeit hon i sobiso koane mehr und voglia a net, de poor mol de 400m wertor wol no hebm ohne dass mor epas fan Block ausor schlog... :wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Plotz 1. Südtirol

Plotz 2. Cramer von Kingwellenlotz

Plotz 3. Südtirol

@Luk so gonz unrecht hosch nor a net wiedor kop bez. Plotz 1 2 3 an Südtirol =D

Wor a suppor Tog und a super Veronstoltung und wer sobold wia meglich widor dorbei sein...

Logisch ischs net ohne Komplikationen gongen und mein klackern hot in an Zohnradlkaries geendet!

Semifinale isch mor dor 2 Gong gflogn und is finale gegn Cramer (58x60 Falc) bin i ohne 2 gforn und hon no mit ibor 1 sec Vorsprung gewungen, in dor Ausscheidungsrunde sogor amol ibor 2 sec gegn ihn....

Grüße

A kloane Kostbroble für dejenign de net dorbei gwesn sein...

Bearbeitet von egig
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

A nor isch Südtirol guat vertreten gworten :wacko:

Wos hosch fira Zeit gfohren? Topspeed?

@lechna

isch do die Welle brochen von Turbinenradl oder hots dr epas innigfressen?

Meine beste Zeit wor a 14,7 sek ban Training donoch sobold die Streetracer Klasse drun kem isch wor 1 Stunde Pause wegn Technischen Fehler fa dor Zeitmessonloge und noa hots za Regnen ungfongen.... sem wor nor a 14,9 di beste! Beste Zeit wor ba truckener Fohrbon moani a 13,8!

Top Speed wor 138 mit a 25/72er Primär und an 4 kurzn... Hon in Topspeed leidor schun noch ca. 250 Metor ausgforn, sunscht mit a längerer Primär warn magari no 10 km/h draufkem :wacko::wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

guate resultate fir südtirol in kl.6 ... :wacko:

ober wia konn man denn ohne 2 gong gwinnen?? sein de ondern so schlecht gwedn? normal laft sell net...

luk

I hon af fost olle 2 sek Vorsprung kop ba meinor und ihrigen Top Zeitn nor wor schun ziemlich Spielraum...

Es wor a 58x60er Falc mit ca 34 PS und a 60x58er Quattrini mit 35 Ps... Die Starts sein ba mir olm suppo gloffn und i hon gott sei donk in 1 Long und nor in 3 und 4 kurz nor wor dor Sprung net extrem und von 1 af 3 hon i mit dor Kupplung nochkolfn.... Noch den Race wor die Rückfort lei mehr mit unschiabm meglich :wacko::wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

leido di welle gebrochn :wacko: naja konman nixma tin

ajo a kloando vorgeschmock :wacko: :wacko: :???::sly:

selber gezeichnet/vermessen oder sein des die CAD Daten dei do irgentwou ummerschwirren?? Schaug guat aus...

Meine beste Zeit wor a 14,7 sek ban Training donoch sobold die Streetracer Klasse drun kem isch wor 1 Stunde Pause wegn Technischen Fehler fa dor Zeitmessonloge und noa hots za Regnen ungfongen.... sem wor nor a 14,9 di beste! Beste Zeit wor ba truckener Fohrbon moani a 13,8!

Top Speed wor 138 mit a 25/72er Primär und an 4 kurzn... Hon in Topspeed leidor schun noch ca. 250 Metor ausgforn, sunscht mit a längerer Primär warn magari no 10 km/h draufkem :wacko: :wacko:

Sel isch nit letz. Wos hosch du fire Kuplung drin? Hosch a Diagramm von dein Motor?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hon die Kupplung fa Falc die 2011er Version und Falc Korb... De hot sicherlich einigrs dorzua beigetrogn.... Hon koane Kurve weil zus sem bin i leidor nimmor kem, nochn lestn Run is dr Untretor gsteckt und noa honis glossn! Die Best Off All und Pro Sport Klasse hon i ougsog... Wettor idch obor a olleweil letza wortn!!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hon in do firma a 3D messgerät woe di teile konsch scannen. I hon noa in rest selbo gezeichnt und di normteile zb schraufn bolzn usw holt fa jemand krig. Do computa isch zimlich ausgelostn iz bole de zeichnung autui:-D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

I hon af fost olle 2 sek Vorsprung kop ba meinor und ihrigen Top Zeitn nor wor schun ziemlich Spielraum...

Es wor a 58x60er Falc mit ca 34 PS und a 60x58er Quattrini mit 35 Ps... Die Starts sein ba mir olm suppo gloffn und i hon gott sei donk in 1 Long und nor in 3 und 4 kurz nor wor dor Sprung net extrem und von 1 af 3 hon i mit dor Kupplung nochkolfn.... Noch den Race wor die Rückfort lei mehr mit unschiabm meglich :wacko: :wacko:

aha.. zeitn sein amol net letz...

hosch kuane bilder... i möcht schun a poor fotos segen... :wacko:

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information