Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

Is komette ktm getriebe hernemm und passnd mochn afn block. Bole di zeichnung gor hon wis mit getriebe wert stelle is foto do inna;-)

Hosche schun awin epas getun ba do v50?

na... hatt i momentan nia zeit! obr des eilt iberhaupt net...

honn gsegen der lechner t. ich der 1 gwedn ba der nennung in regensburg... :-D

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

iz mussi mi lai no informiern genau wosman do unlegn muss? an integralhelm honi wol und rennonzug mussman jo et unlegn wos i woas.

des weiteren muss di startnummo fa forne sichtbor sein und noa missats passn moane

In Mindelheim isch des net so hoagl gnumm wortn mit Rennonzug oder ehnlichem! De sein mit Jeans a gforn obor i denk sel wert vom Veranstalter obhängen... Die Startnummer hobm a monche lei mit Isolierband oder Stift kurzfristig gemocht...

Lechna wenn und wia spot forschen du ausn und wiedor innor?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@Lechna

hosch nit du amol a Problem mit an EGT von Stage 6 kop dasses nit gscheid gongen isch mit dr 9 Volt Batterie? Wia hosch du des nor zun gian brocht? 12 Volt Batterie zuitoun? Weil mir geaz grod gleich...

jo i hon den 9v batterieblock noa widdo an sip zruggschikt. hons noa mit 2x6v batterie zomgschlossen gemocht

@ lechner du riskiersch nit za startn , wenn du lei mit holbe sochn kimmsch!

leich der holt wos...

früher wor pflicht : motorad stifl + jagge + handsche + helm mit visier und irgend a targa ainogeln !

luk

jo wenn i jemand wissat wos des hot leichatis jo....

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

wol Leder(Morradlhosn schun) de Textilkleidung sein de dickn Hosn wos man oft ba Touristen höheren alters sicht ( wia forher beschriben wia Skihosn) sunscht gibs holt lei mehr di Leder-Kombis! Irgend jemand wersche wol kennen der sowos in der richtung hot...?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

38 keihin mit 190hd 57 ND und Di nodl nr 1367 mitn 3.clip fa untn

Woas net obor mit ollen net Delloto´s konn i mi net unfreindn :-D

Wos i sem komisch gfundn hon in Mindelheim dass meine Fettor gwortn isch obwohl i fa mehrore kert hon wenigor höhenmetor heißt mehr Luft und größere Bedüsung... Ba mir ischs obor genau umgekert gwesn... Sem obor fa walsch ouro hotn noch dor erstn Theorie gepasst! Hot magari die Luftfeichtigkeit so viel zu sogn, immerhin wor is Wettor a total scheiße??

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Se spielt sicho a a rolle wegn do feichtigkeit

Jo a leichte Rolle wol obor dass i no megordor einstelln muas kimp mir komisch vor! Eigentlich miast i jo fetter mochn obor do hot grot a wia gfalt... so um die 6-8 greasn mindigstns....

Wia isch des eigentlich mit die Düsengreasn fa Dellortos af Keihin? Gibs do a formel des umzurechnen??

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jo a leichte Rolle wol obor dass i no megordor einstelln muas kimp mir komisch vor! Eigentlich miast i jo fetter mochn obor do hot grot a wia gfalt... so um die 6-8 greasn mindigstns....

Wia isch des eigentlich mit die Düsengreasn fa Dellortos af Keihin? Gibs do a formel des umzurechnen??

dellortos und kehin sein mm moße.... lei di mikunis sein ondersch! gib zem ober a tabelle!!

jeder vergaser reagiert ober ondersch, isch net olm 1:1 ibertrogbor!!

luk

  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information