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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

ba die kolbenringe aushupfn bisch du muani experte gel???? :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko::???::sly::-) :-)

Moansch du mi odor in V0n-patsch.... weil i bin sem jednfolls schun Experte Mittlerweile, obor iatz mitn Pinasco " Auslossmesig net wianigor broat als ban Zirri" hon i koane Probleme mehr kop... I moan do wor ban Zirri a dor Kolbm schuld, weil net er net a Floches Doch kop hot!

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egig.. wos mochsch du fir sochn... :wacko:

der schiane zylinder...

luk

jo tat mor selbor gern in orsch stoasn wenns gang :wacko:

oanfoch bled her gongen konn man sogn... die Bedüsung wor schun a grenzwertig und dorzua no a net optimales Öl.. schun ischs pasiert! Obor aus Fehlorn lernt man jo =)

Wia weitn bischn du mittlorweile ba den Prototyp, tats mor schun gern a mol unschaugn kemmen... :wacko:

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jo tat mor selbor gern in orsch stoasn wenns gang :wacko:

oanfoch bled her gongen konn man sogn... die Bedüsung wor schun a grenzwertig und dorzua no a net optimales Öl.. schun ischs pasiert! Obor aus Fehlorn lernt man jo =)

Wia weitn bischn du mittlorweile ba den Prototyp, tats mor schun gern a mol unschaugn kemmen... :wacko:

jo..war olm! glernter isch nou kuaner van himmel gfollen!

pototyp... einzelstück! news gibs do...

luk

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Hoi,

es gib widor nuies fa dor Sarnoul kiste...

Iatz noch mehroren Testn hon i widor an Kolbenfressor kop und wieder genau an dor gleichn stelle wia ban zirri Zylindor... iatz leibold kimp mir schun fir do stimp epas net!

Die KW hot schun minimal spiel obor konn sel dor grund sein?? odor sein de 100er net fir selche Drehzholn ausgeleg?? Weil die Ausloss unterkante hon i net ungeriart ba dor bearbeitung und genau sem hobm sich die Kolbenringe wieder eingfadlt... Ziolettn! Leibold hon i di Schnauze voll

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Hon schun a mol a portmap drin kop mit dor auslossform von zirri und sem ischs jo koanen negativ augfolln! den hon i iatz extem aufmochn gmiad um die schedn wekzubrengen, ausloss liegt iatz sogor frei im OT und i glab mi zu erinnern das sel net oll zu broblematisch isch (wenn i mi do net teisch...) hon in ausloss fa dor form hercoriginal glossn lei 2mm in die breite obm gongen und stuiorzeitn leicht unkep! Iatz wia schun gsog honin groaß aufschleifn gmiad um di schedn wekzubremgen und isch iatz obm spitzer und untn sehr spitz zualafend 190/130 und Bedüsung wor HD 120 und ND 45 ohne Luffi

Bearbeitet von egig
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Iatz isch die Karre endlich zu 99% fertig, lai nou leschte Toale unbauen und fertig lackieren......

Die Sarner kennen lai unhebm die Piste herzurichtn =)

10263786lw.jpg

Isch ba selche Zylinor iborhaub der Fortwind ausreichend ba de Geschwindigkeitn odor muas man oanfoch lei kamott forn... Die fordere Karosserie tat i obor af jedn Foll wek lossn....

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Fohrtwind reicht locker aus, noch an holbm Stunde ummergasn konnsch in Zylinder mit der Hond ungreifn ohne di zu verbrennen, also iberhaupt koan Thermisches Problem. Vordere Verkleidung bleibt af jeden Foll obm, der fifty muass schian a sein, isch mer sehr wichtig.

Dei gonzn Umbauten wieder unters "originale" Kleid zu kriagn wor a Herausforderung, dei mer gonz guat gelungen isch, find i.

Es isch zu sogn, dass des koan Hochleistungsmotor isch und af 3 Stunden Rennen hobmer die Erfohrung gmocht, dass es gilt, technische Defekte zu Vermeiden und af Longlebigkeit zu setzen.

PS: wia gemiatlich fohrn....???? hahahahahahaha, net wirklich :wacko:

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sarntol rennen unmeldn kostet ""90.-"" euri... stolzer preis ... 14400 euro lei mit startgeld...

isch obr viel orbat... i woas.. ober do bleibt wos..

luk

Jo die Krise isch nun a schun in Sarntol unkemmen! Obor man zohlts jo gern fir de Gaudi :wacko:

Sein nor 90 firs gonze Team odor?

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hosch norr an ondern zylinder verbaut, und denn verfrästen zirri entsorg?

kurtzn hetzign... :wacko:

mir hoasn : jolly jumper "oscar racing" :wacko:

luk

Jo in Zirri hon i schun vor a weile forschmissn und iatz hobmor an Malossi drauf... laft bis iatz suppor! Der Motor isch verhext deswegn sog i bis iatz... :wacko: weil olleweil a ondore Soche wiedor auftaucht...!

Oanes bin i iatz drau kem wieso i 2 mol an Fressor kop hobm kannt...

Irgend so a Idiot hot Düsen aufgebohrt und in dor Werkstott umgetauscht wo i meine Düsn kaf und nor wors anstoff a 120er ca. a 140er und sobold i 2-4 Stelln obdüsn gwellt hon ischs 2 mol basiert... Bin i lei durch zufoll draufkemm weil i amol aus Longeweile Düsen begutachtet hon... :???:

Iatz hon i mitn Malle 102 in 27er mit 115er düse und Luffi, isch no Fett obor i moan i wers aso lossn... Squish honi 1,5 miaset ba selche Zylis holtbor sein odr?

In somstig worn in dor Frisiertn Klasse schun 40 Startplätze vorgebm und wias mittlerweile ausschaug woas i gor net... BEEILT ENK :wacko::wacko:

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    • Habe ich glaube ich mit Wanne und Deckel im Keller liegen. Ich schaue die Tage mal...
    • Endlich bin ich dazu gekommen, die SIP Premium Silentgummis für PX 200 zu messen und das sind die bisher weichsten die ich gefunden habe, neben den ersten LML die damals etwa gleich weich waren...die jetzigen LML (meine dritten) sehen ganz anders aus und sind sogar noch härter als die zweiten die ich bestellt hatte. Zur Härtemessung: Sauter Durometer HBA 100, T=18°C, 15s Wartezeit, 5-8 Messungen am Umfang verteilt. Testweise auch auf der Stirnseite, da ist's aber ungenauer, weil die Nadel zu sehr am Rand sitzt, der wiederum weggedrückt wird. Hab mir nochmal LML und Piaggio kommen lassen, weil mich interessiert hat wie die zur Zeit sind:   SIP 17472410: 65-67 ShA (zwei Teile gemessen, homogen) LML Kit 17472200: 1. Teil 82-84 ShA, 2. Teil 81-83 ShA (insgesamt eher inhomogen) - ich vermute dass die SIP 17472410 mal ne Zeit lang im LML Kit enthalten waren, die sahen nämlich genauso aus und waren gleich weich.   BGM 2x Weiche Seite (rot), wenig gebraucht: beide 69-72 ShA Piaggio 20.1.2023 SIP17472400: 74-77 ShA   Im Wiki die Übersicht: https://wiki.germanscooterforum.de/index.php/Silentgummis_Traverse_Vespa_Largeframe#Härte_der_Gummis_&_Vibrationsdämpfung    
    • ich glaube nicht, dass das eine gute Idee ist... der Fehler ist wohl eher mehr im Inneren des Motors zu suchen.
    • stimmt die Stellung der Schaltraste nicht?? …. Evtl. nachfeilen. 
    • Kurz als Verständnis frage. Meinst du damit das die Zeit für die Spülung zu kurz ist und bevor alles durch die Überströmer Kanäle in denn Zylinder kann, der Auslass Kanal öffnet und frischgase rausgespült werden?
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