Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

Jo dein t5 gibs no. Do motor isch in mein PX drinne mit an fettn malossi und die karosserie isch in besitz fan vespaclub montal. De hobn noa holt an px motor inin getun, und sein der meinung das de original jägermeister orange isch

Des wor eigntlich zufoll weil mir jemand gsog hot das a t5 zu vokafn war. U bolise unschaugn gong bin ischs totsoch dein t5 gewessn werna

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

ggbichse in alukialrippn

 

ums auziklearn

 

hon do nou fa fria a poor toale ummrlign und damite is aluschwoaßn net verlearn honemo gidenkt i schwoas amo in block au.

welln mit 105mm gibs mittlerweile eh fa do stonge, mit do sebn miaßate mit gehäuse 1mm giplant, 6mm spacer und 28a kh af suppo steuerzeitn kemm wennemi nindort vermessen hon.

zylinda hot holleweil 58 miasatman obo fost neu hohnen ebn

post-7-0-68800900-1409834886_thumb.jpg

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

odo der gang a

http://www.scooter-center.com/product/5660037/Piston+MALOSSI+Vespa+136+cc+583mm+3rd+oversize?meta=

bleibat schun gearn ban an 15er bolzn um a standardwelle inbaudn zi kenn, evtl mit 105er pleidl je noch kompressionshöhe.

 

ausloss wearimi sowiso beherrschn weili den motor wellat fi di stroße mochn.

127/187° odo so

 

odo i bleib ba 58,0mm olleweil war di Laufbohn eh net so letzt hot obo 58,1mm, original schun kopp weil inlaufspurn ba di ringe warn sischt koane. mit an "D" Kolbn aus an 58mm alukit gebat sel noar 11/100 odo so.

 

nojo des konn i olm no schaugn

amo a gas hol firn wig schwoaßa...

 

hot jemand a bild fan a montiertn Vespatronic Polradl wieviel luft hon i do ban Überströmer außen

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 2 Wochen später...

mir hobn ht für 2 lambrettamotorn a poor köpfe gimocht zin testn.

a kumpl hot a cnc drahnbonk dohoam.

Wenn jemand bedorf hot im foll i konn des vermitteln. olleweil hobmo zwor lai a sponnvorrichtung für lambrettaköpfe odo se war gschwind gimocht...

er hot a cnc fräse dohoam, also a block spindeln planen usw war meglich, sebn hobmo obo koane sponnvorrichtung nou, obo lossat sich ols mochn.

post-7-0-48588200-1410613652_thumb.jpg

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Block planen muas i olm olles no walsch schicken.. hon a koan do in dor nehe... a kòpf oudrahnen fùr SF brauch i olm widor amol! Wennes wos bauts schick i dir leit a zi enk wosn zi mir kem... luk hot sichor a olles isch obor ziemlich bescheftigt olm konn i mo denkn =)

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jo Köpfe sein koan Problem, i miasat holt no M9 Schraubn bsorgn, noar schneidn mir do Gewinde in di Stehbolzenlecho um in Kopf festschraufn zi kenn af do Vorrichtung. Bei so Lammi hobmo M10 ginumm di sell hot M8 im Block und net M7

lai dichtfläche zruggdrahn konn i do af inso Drahnbonk a, odo a sischt jedo Dorfschlossa :-D . Do Christian af do CNC mocht donn Quetschflächen und Brennräume noch Wunsch und Zeichnung.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

des isch inso Vorrichtung

 

oanfoch a Plotte af a Welle drongschwoaßt, mit die Löcho für Lambretta 125/200.

gsponnt weart noar mit 3 M10 Schraubn nud längenverstellbore Hülsn.

 

 

Egig hosch a Prim gikaft in Imola nett :thumbsup:

 

het do an block zu spindeln, kannesch du mir des mochn...?

 

Na unsauger fir rahmen hon i leider nix do, lei dir girato hon i a poor sochn do!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Is Problem isch bei do CNC Fräse hota 3 Plattinen hin. ht hobmose außngschickt Deitschlond zi oan der de Plattinen richtit. I woas net wia long des daurt.

Donoch miasatmo ano a Dummy welle mochn damit mir in Block an do Kurblwellenachse ginau ausdorichtn und ebn a Sponnvorrichtung fürn SF Block.

sebn hon i a nou koan direkte Idee muisi amo awian googlen

des daurt ols no awian, obo mochn muisis sowieso weil is fi mein block noar a brauch

 

https://www.facebook.com/video.php?v=370998436384700&set=vb.370713643079846&type=2&theater

 

 

obo de vorrichtung gfolltmo net so muismo des amo mit an block an do fräse amo unschaugn

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wor grot an do fräße

 

um zi schaugn wie di sponnvorrichtung mochn muis.

 

iaz moch i di vorrichtung donoch kenn mir eigentlich am SF Block olls mochn.

 

Zylinderfuß Planen und Spindeln, für se muase no di vorrichtung baudn und kurblgehäuse spindeln. olls koa problem :-)

 

Motorblock isch a fertig augschwoaßt. isch wundobor gongen konn koan verzug feststelln, i hoff die Logositze passn a olle no

 

Luk tuasch dus in an O

 

 

iaz moch i di vorrichtung donoch kenn mir eigentlich am SF Block olls mochn.

 

Zylinderfuß Planen und Spindeln, (für se muase no di vorrichtung baudn) und kurblgehäuse spindeln. olls koa problem :-)

 

Motorgehäuse fürn SST hone übrigens a fertig augschwoaßt, isch wundobor gongen. I hons eartl mit an Gasbrennale aughoazt bis richtig hoaß wor, ols und donoch oanfoch normal okialn gilott. Luk tuisch dus olm in Quarzsond okialn odo in an Ofen? megn verzug? se sollatman jo lauf GSF.

 

konn ba mir so obo a koan Verzug feststelln

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

wenn du den unwissenden aber lernwilligen touri miemst passiert dir nichts glaube ich.

verbote gibs auch nur wochentags in den stoßzeiten, Vormittags und am Abend jeweils einige Stunden, genau von wann bis wann weiß ich nichtmal.

 

ob die SS12 frei ist weiß ich auchnicht...

an wochenenden und feiertags ist auch die innenstadt frei befahrbar.

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 3 Wochen später...

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information