Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

  • 2 Wochen später...

Motor isch wiedor bei gongen und laft ziemlich guat der 80er johre parilla zylindor =)

Man sieht sich donn drinen ban rennen... wer a video segn will fan motot hons af facebook af dor seite fa vorfir gepostet ... ;)

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ach longe gschicht... motor hot leistung kop ohne ende, noch 6-7 runde stoßdämpfor gebrochn und aupuff a loch inni grissn... leistung futsch... nor 20. Runde ca. Motor ausgongen koane kompression mehr.. wor is aus fir ins... kolbemring in kolben ferklemp aus no net 100% erklerten gründen...

Obor geil wors dennoch =)

Kurfe fan motor stell i no ein =)

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ach longe gschicht... motor hot leistung kop ohne ende, noch 6-7 runde stoßdämpfor gebrochn und aupuff a loch inni grissn... leistung futsch... nor 20. Runde ca. Motor ausgongen koane kompression mehr.. wor is aus fir ins... kolbemring in kolben ferklemp aus no net 100% erklerten gründen...

Obor geil wors dennoch =)

Kurfe fan motor stell i no ein =)

post-40685-0-16884800-1403723364_thumb.p

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 2 Wochen später...

Meine nuie Herausfoderung...

Projekt 180GP stradale

In erste linie wert auf maximales Leistungbond ausgeleg um des auf dor stroß fohrbor zu mochn, werd girato aufgebaut und a direkteinloss aufs quattrini motorgehäuse hintn aufgschwoasn...

I konn mor vorstelln dass dor nomale Falc firato Puff ziemlich guat lafn werd und ba auslosstuierzeitn um die 190 ca. Ba 6500 in reso...

Ziel war amol der Resoeinstieg und Peak Leistung af etwa 11000... und donn schian sanften leistungsobstieg ohne an a wond fort

post-40685-0-16479900-1406286891_thumb.j

post-40685-0-67099000-1406286992_thumb.j

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Na isch koan falc, isch wos von an karthersteller obor stommt a von an honda zylindor ou und kimp sem sicherlich ähnlich!

Jo hon vor de af dor stroß zu forn und hon mol wos ausgefollenes gwellt mochn... wenn die motorisierung mitapielt steat nix mehr im wege obor fertigstellung wert erst in wintor sein, vorher werise mit an m1a60 motorisieren weil i olles do liegn hon und nor konn i den motor mit ruhe ungian!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 4 Wochen später...

Jungs Suppo gesto :thumbsup:

perigs fest,

 

zi mein Lauf af do Rolle.

post-7-0-06887500-1409436896_thumb.jpg

 

 

15PS bei 6612rpm

passt eh für an 200a Originalgussklotz

 

laft suppoentsponnt af do stroß

 

do heart man ob 7000 hotste sgstottort, obwohlse net zi fett wor meiner meinung noch.

 

keine ahnung ob do oanfoch do auspuff zugitun hot, odo is gummiknia afn vogasa.

do egig hot gmoant kannt a ziviel vorzindung san.

giblitzt isch af 20° odo 21° ba vollgas af do varitronic

 

hon ebn awian meara ingstellt sebn weilse la 1:8,9 verdichtet isch und giklingelt hotse eh nia.

 

a kolleg hot a cnc dranbonk dohoam

er konn mir an kopf mochn, sponnvorrichtung hon i

 

iaz weari amo af 1:11,5 odo so gian noar konn i mitn ausloss vielleicht a af 179 aufbn uhne in unschluss in viertn zi verliern(olleweil 175/120)

 

amol schaugn

 

la do kopf hot ebn di Quetschfläche olle af oa seite.

 

glabs es i konn af do gonzn breate quetschfläche 0° gian? also ginau in Kolbnradius folgn des warn 22mm breate ba 66m Bohrung. Fläche grob 40% se passat eh

so schaug der Kopf aus

200head.jpg

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

jo... i glab dr rotax 37 ps und dr 5er 33 odr sou... miasset i in egig noumol frogen...

weil de kiste eher laut isch, honne lei 1 lauf mochen geterft.. nor sein se kemmen mit die fliegl offn... :-D

 

ols bissl bled gloffn, wor ober die richtige entscheidung fa mir an den tog nimmer zan fohren...  wor eigentlich

zmorget schu durch , extremer schlofmongel die gonze woch wegen den rotax bruch, nor rennen jo , na jo , norr rennen rolle...

 

isch mir ols extrem af di eier gongen, inzwischen honne 6 bier gsoffn, norr wor i eh schun weckzawerfen a sichers rennen nou zan fohren...

honn drnoch ober s budlrennen gwunnen glabi...

 

dr kolege mitn rotax isch nor eh nou gfohren , sischt hattn mi de 70 trinkfreudigen ultner eh gekillt de kemmen sein....

 

ols awia hektisch und so...   s feschtl hott mir ober decht gegfolln, honn haufn niue leit kennenglert, und olte bekonnte fa mindelheim

2007 und 2009 wieder getroffen! poor sehr nette italiener ah wia in Uber , fabio etc...

 

lei mitn falc honn is wieder kuan wort derrett...

war flott wenn i poor fotos kreget , weil in fotoapparat honn logisch drhuam vergessen...

 

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information