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Geschrieben

Jo dein t5 gibs no. Do motor isch in mein PX drinne mit an fettn malossi und die karosserie isch in besitz fan vespaclub montal. De hobn noa holt an px motor inin getun, und sein der meinung das de original jägermeister orange isch

Des wor eigntlich zufoll weil mir jemand gsog hot das a t5 zu vokafn war. U bolise unschaugn gong bin ischs totsoch dein t5 gewessn werna

Geschrieben (bearbeitet)

naaa werner 5000€ zahlt keiner für a T5 aber 3000€ kann man mit documenti und Taferl schon hinlegen 

 

meine O-lack T5 hat dank Luk nur 700€ gekostet  :cheers:

Bearbeitet von vnb1t
Geschrieben (bearbeitet)

ggbichse in alukialrippn

 

ums auziklearn

 

hon do nou fa fria a poor toale ummrlign und damite is aluschwoaßn net verlearn honemo gidenkt i schwoas amo in block au.

welln mit 105mm gibs mittlerweile eh fa do stonge, mit do sebn miaßate mit gehäuse 1mm giplant, 6mm spacer und 28a kh af suppo steuerzeitn kemm wennemi nindort vermessen hon.

zylinda hot holleweil 58 miasatman obo fost neu hohnen ebn

post-7-0-68800900-1409834886_thumb.jpg

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

odo der gang a

http://www.scooter-center.com/product/5660037/Piston+MALOSSI+Vespa+136+cc+583mm+3rd+oversize?meta=

bleibat schun gearn ban an 15er bolzn um a standardwelle inbaudn zi kenn, evtl mit 105er pleidl je noch kompressionshöhe.

 

ausloss wearimi sowiso beherrschn weili den motor wellat fi di stroße mochn.

127/187° odo so

 

odo i bleib ba 58,0mm olleweil war di Laufbohn eh net so letzt hot obo 58,1mm, original schun kopp weil inlaufspurn ba di ringe warn sischt koane. mit an "D" Kolbn aus an 58mm alukit gebat sel noar 11/100 odo so.

 

nojo des konn i olm no schaugn

amo a gas hol firn wig schwoaßa...

 

hot jemand a bild fan a montiertn Vespatronic Polradl wieviel luft hon i do ban Überströmer außen

Geschrieben (bearbeitet)

hott der malossi ba den übermoss lei mear de dreckskolbenringe?

 

isch des oben a sst DR cagiva zylindr?

 

luk

Bearbeitet von lukulus
  • 2 Wochen später...
Geschrieben (bearbeitet)

mir hobn ht für 2 lambrettamotorn a poor köpfe gimocht zin testn.

a kumpl hot a cnc drahnbonk dohoam.

Wenn jemand bedorf hot im foll i konn des vermitteln. olleweil hobmo zwor lai a sponnvorrichtung für lambrettaköpfe odo se war gschwind gimocht...

er hot a cnc fräse dohoam, also a block spindeln planen usw war meglich, sebn hobmo obo koane sponnvorrichtung nou, obo lossat sich ols mochn.

post-7-0-48588200-1410613652_thumb.jpg

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

Block planen muas i olm olles no walsch schicken.. hon a koan do in dor nehe... a kòpf oudrahnen fùr SF brauch i olm widor amol! Wennes wos bauts schick i dir leit a zi enk wosn zi mir kem... luk hot sichor a olles isch obor ziemlich bescheftigt olm konn i mo denkn =)

Geschrieben

Jo Köpfe sein koan Problem, i miasat holt no M9 Schraubn bsorgn, noar schneidn mir do Gewinde in di Stehbolzenlecho um in Kopf festschraufn zi kenn af do Vorrichtung. Bei so Lammi hobmo M10 ginumm di sell hot M8 im Block und net M7

lai dichtfläche zruggdrahn konn i do af inso Drahnbonk a, odo a sischt jedo Dorfschlossa :-D . Do Christian af do CNC mocht donn Quetschflächen und Brennräume noch Wunsch und Zeichnung.

Geschrieben

des isch inso Vorrichtung

 

oanfoch a Plotte af a Welle drongschwoaßt, mit die Löcho für Lambretta 125/200.

gsponnt weart noar mit 3 M10 Schraubn nud längenverstellbore Hülsn.

 

 

Egig hosch a Prim gikaft in Imola nett :thumbsup:

post-7-0-71501300-1410682481_thumb.jpg

Geschrieben

wenn noar hoaßt des oidn :-)

 

ichhab grad antibiotika und kubikmeterweiß schleim in den Bronchen keine ahnung ob das was wird :-/

 

 

egig hesch an falc unsauga für Vergasa im Rohmen zi verkafn?

also fan an direktgsaugtn Zylinda.

der glabe passat mehrodowianiga af mein DR SST...

 

IMG_9289.jpg

Geschrieben

des isch inso Vorrichtung

 

oanfoch a Plotte af a Welle drongschwoaßt, mit die Löcho für Lambretta 125/200.

gsponnt weart noar mit 3 M10 Schraubn nud längenverstellbore Hülsn.

 

 

Egig hosch a Prim gikaft in Imola nett :thumbsup:

 

het do an block zu spindeln, kannesch du mir des mochn...?

 

Na unsauger fir rahmen hon i leider nix do, lei dir girato hon i a poor sochn do!

Geschrieben (bearbeitet)

Is Problem isch bei do CNC Fräse hota 3 Plattinen hin. ht hobmose außngschickt Deitschlond zi oan der de Plattinen richtit. I woas net wia long des daurt.

Donoch miasatmo ano a Dummy welle mochn damit mir in Block an do Kurblwellenachse ginau ausdorichtn und ebn a Sponnvorrichtung fürn SF Block.

sebn hon i a nou koan direkte Idee muisi amo awian googlen

des daurt ols no awian, obo mochn muisis sowieso weil is fi mein block noar a brauch

 

https://www.facebook.com/video.php?v=370998436384700&set=vb.370713643079846&type=2&theater

 

 

obo de vorrichtung gfolltmo net so muismo des amo mit an block an do fräse amo unschaugn

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben (bearbeitet)

Wor grot an do fräße

 

um zi schaugn wie di sponnvorrichtung mochn muis.

 

iaz moch i di vorrichtung donoch kenn mir eigentlich am SF Block olls mochn.

 

Zylinderfuß Planen und Spindeln, für se muase no di vorrichtung baudn und kurblgehäuse spindeln. olls koa problem :-)

 

Motorblock isch a fertig augschwoaßt. isch wundobor gongen konn koan verzug feststelln, i hoff die Logositze passn a olle no

 

Luk tuasch dus in an O

 

 

iaz moch i di vorrichtung donoch kenn mir eigentlich am SF Block olls mochn.

 

Zylinderfuß Planen und Spindeln, (für se muase no di vorrichtung baudn) und kurblgehäuse spindeln. olls koa problem :-)

 

Motorgehäuse fürn SST hone übrigens a fertig augschwoaßt, isch wundobor gongen. I hons eartl mit an Gasbrennale aughoazt bis richtig hoaß wor, ols und donoch oanfoch normal okialn gilott. Luk tuisch dus olm in Quarzsond okialn odo in an Ofen? megn verzug? se sollatman jo lauf GSF.

 

konn ba mir so obo a koan Verzug feststelln

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben (bearbeitet)

wenn du den unwissenden aber lernwilligen touri miemst passiert dir nichts glaube ich.

verbote gibs auch nur wochentags in den stoßzeiten, Vormittags und am Abend jeweils einige Stunden, genau von wann bis wann weiß ich nichtmal.

 

ob die SS12 frei ist weiß ich auchnicht...

an wochenenden und feiertags ist auch die innenstadt frei befahrbar.

Bearbeitet von Werner Amort
  • 3 Wochen später...

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    • Heute ne kleine 120km tour SF - Alice's auf Skyline - SF gemacht. Oanlong hält. war also doch meine Doofheit.     (im Hintergrund, so 50km entfernt, sieht man downtown San Francisco, dahinter das Marin Headland)
    • Grad mal etwas CAD gezeichnet was das Meistergewicht (pro Wange) beeinflusst: Voller Hubzapfen: MG-4g Wuchtgewicht ausbauen und Loch leer lassen: MG-22,18g Wuchtgewicht ausbauen und durch Alu ersetzen: MG-20,6g Wuchtgewicht ausbauen und durch Stahl ersetzen: MG-11,09g Wangeninnenseite um 0.25mm abdrehen: MG-3,9g   Damit sollte mit kleinen Mitteln viel machbar sein. Kann man ja auch asymetrisch machen   Ich fahre nen besonders leichten Kolben, daher werde ich den Hubzapfen voll machen & das Wuchtgewicht durch Alu ersetzen. Tadaa 36,6% Wuchtfaktor statt 52% Oder ich mach eine Seite Stahl, eine Seite Alu: 39,8%
    • @PXCop Nicht vergessen er ist neu in der Materie;) @TecDas hat natürlich was. Zweiradelektrik ist ein seeeehr beliebtes Thema bei den meisten Zweiradmechanikern;))) ZGP neu (fachmönnisch) verdrahten wirkt manchmal Wunder.   Problem ist halt, wir können dir nur bedingt helfen bei so einem Problem. Die meisten Punkte wurden genannt und nun muss man da halt mal ran. Vielleicht helfen uns ein paar Bilder... Roller/ZGP/Verkabelung/vergaser... vielleicht finden wir da was auf den ersten Blick.   Gibt es in der Potsdamer Ecke vielleicht doch ein paar GSFler die weiterhelfen könnten wenn auch nur mit Teilen? 
    • So Freunde, ich gestehe, dass ich so langsam richtiesch  Bock auf den Kram habe. Vorfreude! Ich wünsche allen eine geschmeidige Anreise!  
    • Heute habe ich nochmal den Ansaugstutzen unter die Lupe genommen. Sah soweit aber alles i.O. aus. Mit einer 72er Düse (noch nicht nachgemessen) habe ich bis jetzt die beste Beschleunigung erreicht. Habe jetzt auch wirklich alles von 60 bis 78 probiert…   Sie bleibt trotzdem bei ziemlich genau 40km/h stehen. Habe viel bezüglich Drossel gegoogelt. Anscheinend soll es ja für die PK50XL keine Drosselung gegeben haben.   Bin morgen bei mir in der Halle. Werde endlich mal die Kompression messen und direkt eine Druckverlustprüfung machen. Habe die blöde Befürchtung, dass das gute Ding Falschluft zieht. Kein wirklich gut einstellbares Standgas und leichtes hochdrehen im Stand. Denke das wird das eigentliche Problem sein. Morgen weiß ich mehr.    Weiß hier zufällig jemand, ob es eine Sonderedition der PK50XL1 gab? Meine hat so eine kitschige 90s Style Swatchuhren Sitzbank und silberne Seitenklappen. Rest der Vespa ist schwarz.   Vorab schonmal vielen lieben Dank für eure Unterstützung! Scheint ja doch ein brauchbares Forum mit kompetenten Leuten zu sein! :) Denke ich kann mich in Zukunft revanchieren. ;)  
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