Zum Inhalt springen

Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Grüße an alle Südtiroler

Featured Replies

• Antworten 7,9Tsd
  • views 441,5Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

Most Popular Posts

• Jo.. mi gibs no und tua olm no bissl schraufn.  Und wieder ban oltn fetisch glondet...bissl zylinder giasn mit mini kolben. Und mit smartphone...   Luk

• 100 polini vom kl. bruader hotter  fertig ingstellt und hott 15.8 ps bei 9000  und 12Nm gedruckt...   moch ober a topic auf va den kurzhuber        

• 2025  Sein wieder mehr südtiroler im gsf ?    Luk

Veröffentlichte Bilder

Geschrieben

Isch do drausn awi eppas los? Wor ba den treffn ebn no nia.. Is rennen isch jo um 12 schun

Geschrieben

Super leute so solls sein!

Werner hel passt mir super! Guat einholn war i di net , du warsch um 1-2 schun draussn sein!

Zun foll a zelt nimm i oans mit! + kloane südtirolerfohn von kolleg!

lechna jo isch viel los, ca ba di 100 leit schätz i amol.. fohrsch in dr fria bolamol aussi nor konn di jo dr werner irgnwo ban fernposs einholn.. :)

Geschrieben
  • Autor

Super leute so solls sein!

Werner hel passt mir super! Guat einholn war i di net , du warsch um 1-2 schun draussn sein!

Zun foll a zelt nimm i oans mit! + kloane südtirolerfohn von kolleg!

lechna jo isch viel los, ca ba di 100 leit schätz i amol.. fohrsch in dr fria bolamol aussi nor konn di jo dr werner irgnwo ban fernposs einholn.. :)

zelt war suppo weil i net woas ob i des fa do schweschto af morgn kriag

DES WEART A NETTIS FESCHT :wacko:

Geschrieben

@Werner: Kann in dem MacBook-Topic nichts posten, da es mir keine Beiträge mehr anzeigt. Also bitte nicht wundern. Gucke in einer Woche nochmal rein. Bis dahin viel Glück mit dem lahmen Leoparden.

Geschrieben

Souwoll und grod huamkemen von dr QM. Hon schunscht kuan Südtiroler gsechn. Olle schun zu :wacko: gwesen um zur Qm kemen?

Geschrieben

jo hatti schun gwelt, ober noch dr QM wors zu spat, honn nor huam her gmiast...

nechstes mol muasi umpeding mit dr Vespa und zun Treffen gian 2 oder 3 Tog... :wacko:

Schunscht sein a por flotte Vespalen gwesen...Honni wiedr richtig Lust kriag entlich amol wiedr epas weiterzumochen :laugh:

Geschrieben

servus werner, hosch poor fotos gmocht... i kuans! zuviel suff!! :laugh::wacko:

obr geil gwedn , moll olle wieder zu sechn :wacko: und an haufen nuie kennenglearnt..

luk

Geschrieben

Hoi Tom,

Jo i Kim sicher, muas lei nö schaugn ob mit Frau oder ohne.

Grüße Simon

wo warst denn du oide laberdaschn :wacko:

Geschrieben

wos ischn luos mit die vinschger vespisti... gass gas...oder kart zylinder... geht wos vorwerts?? polini issch 80% fertig....

luk

pe44ntk7.jpg

zfcvg7xp.jpg

dus348gu.jpg

yn6yuxkc.jpg

p9vnsxn2.jpg

ppt4iwcg.jpg

92z8kne4.jpg

m8r68d7w.jpg

c8299558.jpg

dr42xvvy.jpg

4yt3clrs.jpg

vnz5dcfz.jpg

dg22qxwf.jpg

bzphxoqv.jpg

u4clli89.jpg

rqekjvzg.jpg

oxm56peu.jpg

92z8kne4.jpg

vnz5dcfz.jpg

dg22qxwf.jpg

bzphxoqv.jpg

u4clli89.jpg

rqekjvzg.jpg

oxm56peu.jpg

hlmdrbia.jpg

Geschrieben

do sichi geat mear weiter als bu mir

i glab vour Weihnochtn geat bu mir eper e nit viel weiter, Mindlheim 2015 ich komme :laugh::wacko:

dr von patsch weart schun mit seiniger umerfohren dasser nia mear do isch :wacko:

Ziemliche Koltmetoll Orgie isches? Picksch dus schun ai bevor du durchschleifsch bun die Iberströmer? I honn sem olm ongscht kop dasses nit gscheid dichtet...

Edit:

Luk hosch du bu dein Rotax a 2 getoalte Adapterplott afn Block drauf?

Bearbeitet von V5B3T

Geschrieben

Mindlheim 2015 ich komme :wacko::wacko:

:wacko::laugh::wacko:

rotax adapter isch a gonze plott

luk

Geschrieben

hehe i bin lai mear bun basgln! hon mr wieder poor sachlen kaft (scheibenbrems, sp09, an holbfertign franz und bisi umgschwoasn) und iatz suach i jemed der mar schwoaset und fräset... :wacko:

und iatz suach i holt olm nu a vespa cazzo! :wacko:

@luk: top soch! :laugh:

mfg_ pfatsch

Bearbeitet von v0n_patsch

Geschrieben

do sichi geat mear weiter als bu mir

i glab vour Weihnochtn geat bu mir eper e nit viel weiter, Mindlheim 2015 ich komme :laugh::wacko:

dr von patsch weart schun mit seiniger umerfohren dasser nia mear do isch :wacko:

Ziemliche Koltmetoll Orgie isches? Picksch dus schun ai bevor du durchschleifsch bun die Iberströmer? I honn sem olm ongscht kop dasses nit gscheid dichtet...

Edit:

rotax grundbasis isch 2 getoalte 30mm platte.... honn ober drnoch nou 13mm spacer unterglegg... fost zu brutal...zeitenmäsig!

luk

Geschrieben

leb do no wer??? :wacko::laugh:

luk

I wear des Wochenende meine ET3 originalisieren :wacko::wacko:

Bearbeitet von V5B3T