Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

schun? hon grod gsegn die würth verkaft time sert kits mit bohrer eindrehwerkzeug usw. wer amol in neimorkt schuagn.

obr lei interesseholber werner, wo hoschn du deinige gekaft?

edith moant:

odr kannetn helicoils a hebm ban an stehbolzen? schun mol wer gmocht?

Bearbeitet von 100 spezial
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ el europeo... Die hat aber deutsche zulassung ! :thumbsdown: ich weis eben nicht ob man in deutschland zb nen gröseren vergaser eintragen lassen kann und dan in italien im fahrzeugschein alles übernehmen von den eintragungen... Noch dazu is die sehr teuer..:-/

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

i hon amo a m8 schraube ogidrahnt af m7 sel wor obo la a kurzo stehbolzn im lambrettablock

zylindersteabolzn woas i a net

I honn ober a M8 Gewindebohrung und mecht wieder a M7, sem konni kuan Schraufen odranen und innischraufen :thumbsdown::crybaby:

Jo die timesert hobm olle a Feingewinde. Weil sell hon i mr a denkt dasses mitn die sem gang. Des Zuig hot eben dr Weibl.

Wos ischn dr Unterschied zwischen time sert und helicoils?

Edit hot amol irgentwou epas gsechen

http://www.germanscooterforum.de/GSF_Spezial_Angebote_Dienstleistungen_f55/Frasen_Dichtflache_Motorblock_Spindeln_Bohren_t131839.html&st=300

Bearbeitet von V5B3T
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

logo feiri

i hon mir bolzn gidrahnt mit hintn m8 und vorne m7

time sert isch a buchse mit innen und außn a gewinde, brauch a bissl meara fleisch im block und wennmans will gonz saubo mochn muisman in block a bissl unsenkn afn bohrtisch

heilicoil isch oanfoch a Federtahldroht mit rechteckigem Querschnitt, in a "buchse" aufgerollt

man bohrt a sondergewinde innin block und de "Buchse" sitzt nocha mit leichter vorspannung volle guat im block :crybaby:

vorteile meines erachtens dassmans ohne maschine unwenden konn, und volle wiank Fleisch opfert

wegn dein Steabolzn problem

a vergütete longe M8 schraube am Schaft odranen af M7?

miaßat man holt volle saubo orbatn, also schoft poliern und und wo do durchmessa fa m8 fa m7 geat a fettn radius setzn, wegn do kerbwirkung

I honn ober a M8 Gewindebohrung und mecht wieder a M7, sem konni kuan Schraufen odranen und innischraufen :thumbsdown::crybaby:

Jo die timesert hobm olle a Feingewinde. Weil sell hon i mr a denkt dasses mitn die sem gang. Des Zuig hot eben dr Weibl.

Wos ischn dr Unterschied zwischen time sert und helicoils?

Edit hot amol irgentwou epas gsechen

http://www.germanscooterforum.de/GSF_Spezial_Angebote_Dienstleistungen_f55/Frasen_Dichtflache_Motorblock_Spindeln_Bohren_t131839.html&st=300

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

logo feiri

i hon mir bolzn gidrahnt mit hintn m8 und vorne m7

time sert isch a buchse mit innen und außn a gewinde, brauch a bissl meara fleisch im block und wennmans will gonz saubo mochn muisman in block a bissl unsenkn afn bohrtisch

heilicoil isch oanfoch a Federtahldroht mit rechteckigem Querschnitt, in a "buchse" aufgerollt

man bohrt a sondergewinde innin block und de "Buchse" sitzt nocha mit leichter vorspannung volle guat im block :thumbsdown:

vorteile meines erachtens dassmans ohne maschine unwenden konn, und volle wiank Fleisch opfert

wegn dein Steabolzn problem

a vergütete longe M8 schraube am Schaft odranen af M7?

miaßat man holt volle saubo orbatn, also schoft poliern und und wo do durchmessa fa m8 fa m7 geat a fettn radius setzn, wegn do kerbwirkung

Ach iatz verstea i earsch wos du muansch (glabi holt :crybaby: ), na i hat ober gearn wieder a m7 Gewinde in Block drinnen, nit lei afn Stehbolzen drauf, weil uans von die m8 ziemlich schiaf gschnitten isch.

Geat sel mit die time sert oder isch sem des m8 Loch a schun zu groaß? weil bun die heli coils isches jo schun zu groaß.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ el europeo... Die hat aber deutsche zulassung ! :thumbsdown: ich weis eben nicht ob man in deutschland zb nen gröseren vergaser eintragen lassen kann und dan in italien im fahrzeugschein alles übernehmen von den eintragungen... Noch dazu is die sehr teuer..:-/

ja, die hat deutsche papiere. ...ist aber noch eine von den günstigen! abgesehen davon das der lenkkopf v50 ist. Vergaser & Zyl. kann man schon eintragen lassen in verbindung mit leistungsgutachten und über 125ccm mit lenkerblinker, auf & Abblendlicht.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

http://www.bombayharbor.com/tradeLeadImage/0241454001201340700/Sell_Helicoil_Screw_Thread_Inserts.jpg

honn i a und sog lei top... wenig aufmoss und hepp brutal!

kearet bann an hoch beanspruchten alu toal sowisou inne..

@ lechna du wearsch kuane PV um 300 euro kreagn... :thumbsdown:

luk

PS : wie schuagsn mit die fremdzylinder fetis aus?m geht wos weiter?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

http://www.bombayharbor.com/tradeLeadImage/0241454001201340700/Sell_Helicoil_Screw_Thread_Inserts.jpg

honn i a und sog lei top... wenig aufmoss und hepp brutal!

kearet bann an hoch beanspruchten alu toal sowisou inne..

@ lechna du wearsch kuane PV um 300 euro kreagn... :inlove:

luk

PS : wie schuagsn mit die fremdzylinder fetis aus?m geht wos weiter?

Oje sem geat nix weiter... :thumbsdown:

Wear mir iatz gian an onderen Zylinder suachen, wo die Laufboun nou guat isch dass in nit muas Beschichten und an uan zwoa sochen onders sein...

I glab ober nit dass aus denn Projekt 2011 nou epas weart :crybaby::crybaby:

Epas onders, wenn isch denn olm Midleheim QM? sel isch jo nit weit weck von München oder?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

http://www.bombayharbor.com/tradeLeadImage/0241454001201340700/Sell_Helicoil_Screw_Thread_Inserts.jpg

honn i a und sog lei top... wenig aufmoss und hepp brutal!

kearet bann an hoch beanspruchten alu toal sowisou inne..

@ lechna du wearsch kuane PV um 300 euro kreagn... :thumbsdown:

luk

PS : wie schuagsn mit die fremdzylinder fetis aus?m geht wos weiter?

Wia geaz eigentlich mit dein Projekt weiter?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wia geaz eigentlich mit dein Projekt weiter?

mir zachn olle weil in die nuie halle... heint 7 tonnen fräsen afn loster glodn :thumbsdown::crybaby: :crybaby: :inlove: verdommte :inlove: ..

vor 3 wochn geat nix weiter... obr mindelheim dertui i huir soiwisou nimmer... norr jo wurscht... ;-) logisch mit aussi du mit den umbau s nägste johr... viel fun do...

von patsch a mit... norr binn i net olm aluan mit vespa ... (bis afn werner und mathias)

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

mir zachn olle weil in die nuie halle... heint 7 tonnen fräsen afn loster glodn :thumbsdown::crybaby::crybaby::inlove: verdommte ;-) ..

vor 3 wochn geat nix weiter... obr mindelheim dertui i huir soiwisou nimmer... norr jo wurscht... :crybaby: logisch mit aussi du mit den umbau s nägste johr... viel fun do...

von patsch a mit... norr binn i net olm aluan mit vespa ... (bis afn werner und mathias)

luk

Oje sem glabi konsch eper nou a weilele alluan zur qm gian... :-D Ober zuaschaugen gang i huier schun gearn... :inlove:

Wouhien ziachts iatz mit dr Firma?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Oje sem glabi konsch eper nou a weilele alluan zur qm gian... :crybaby: Ober zuaschaugen gang i huier schun gearn... :thumbsdown:

Wouhien ziachts iatz mit dr Firma?

aha... losch in foll eppas hearn ! vieleicht gea i a schaugen!

mit dr firma lei q km weiter... olm nou zone

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hehe ban zuaschaugn bini souwisou drbei! :crybaby: :crybaby:

ober mitfohrn wellet mr woll anu oder nit feiri??? :inlove: :inlove: s negste johr holt

ba mein projekt geat mol gor nix weiter....... ;-) muas olaweil olm orbetn nor kim i nia drzua!

mfg. simmi

jo in 10 Johr nor :thumbsdown:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ 100 spezial hosch eigentlich schun kurven von dein prüfstond, wie laft er ...

zoag mol wos... binn nuigierig!

isch do gsf software drauf?

luk

Luk hosch dr iatz a gwellt an Prüfstond bauen?

I mecht mr a uan bauen, bevour i mitn Frembzylinder Projekt richtig ounheb...

Hon lei nou niamend dear mir die Rolle mochen kannt... :thumbsdown::crybaby:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Luk hosch dr iatz a gwellt an Prüfstond bauen?

I mecht mr a uan bauen, bevour i mitn Frembzylinder Projekt richtig ounheb...

Hon lei nou niamend dear mir die Rolle mochen kannt... :thumbsdown::inlove:

jo... honn die schnaunze voll ...wenn i s irgendwia dericht mit dr elektronik :crybaby: :crybaby: plotz firn sem brauch i a nou, sou a kluans raiml war schun geil, wo man sperren kannt und a sou an olten laptop lossen kannt! eigner prüfstand war holt traum... :inlove:

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information