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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

vespatronic stellt ah er mir in....

er wohnt Via Valle, 112 cap.42017 Novellara

isch net weit und in do nechne fa affi.. s gleiche wie wene afn gardasee fohrsch :wacko:

PS is vogasa ostimm hoss i am meistn fa do gonyn 2 takt gschichte... auso bol do werner mir hilft :wacko: do se ots viel schnella :wacko:

Bearbeitet von lechna
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Falc Racing : Street Viev :

http://maps.google.at/maps?q=%09+via+valle+112,+42017+Novellara,+Italy&hl=de&ll=44.882003,10.743556&spn=0.005793,0.013937&sll=44.882667,10.745199&sspn=0.006295,0.006295&layer=c&cbp=13,167,,0,11.9&cbll=44.882059,10.743668&t=h&vpsrc=0&panoid=36B9A-1p8c-vJJMc_OEqXw&z=17

und google earth kordinaten fürs navi : 44 52 55 05 N und 10 44 36 17 O

wos des internet ols konn... :wacko: de schaugn ins olle afn kopf or....staatsfeind Nr.1

luk

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so heint wormo noa wie gsog ban lauro. er ot leido vk stress kop dasmo noa zi an kolleg fa ihm afn Prüfstond gfohrn san. :wacko:

So weit so gut.

erstl amol Vogasa ingstellt und longsom awin worm gfohrn noa nomol abissl feina ingstellt u nomol Zindung genau ingstellt.

Noa hobn mir owo a komischis Problem kop. Wenn mir di zündgrundplotte richtung Früh gidrahnt hobn isch ban oblitzn noa owo do zzp richtung Spät gong. koan ohnung wiso mir oms et kapiert. Vokablung durchgetschekt ols ok.

Noamol gschaug weilmo gemoant obn mir spinn owo na, de zindung ot genau ols vokehrt getun wie mirs gedrahnt hobn... soweit so guit noa genau ingstellt u noa wors soweit do erste lauf :wacko:

i muss sogn de hot schun gor awin a drehmoment ongst zi krign, i glab i muss rodeo reitn lern befor i do fohr mit der :wacko:

Is Endergebniss isch noa geweddn 20,08 PS ba 8205 U/min (in 4tn gong samo gforn)

I muss sogn i bin Zifridn fi des das i no nix getun hon auso zomgebaut :wacko:

Zi guito lest samo widdo zin Lauro gfohrn wegn in Problem fa do Vespatronic, und do sel hots noa a et geglab :wacko: Is gonze moto widdo ausgepockt und ihm amol schaugn gelot. Er vostet des a net de tut genau ols vokehrt, Funktioniert owo tadellos.

Bo koa Ohnung wos do isch.

Zi lest hot er no a Probefohrt gemocht amol zi testn, und hotmo no apor guita Tipps gebn wie i no di 24 PS Knackn konn. Muss in Ausloss um maximal 1,5mm heacha fräsn (richtung kerze) und apor ondra membranplattlan inin tin. :???::sly::-) :-) :-);-):inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

So des wor mein Tog heinte und i bin iz KO :inlove:

GUITA NOCHT :inlove:

Bearbeitet von lechna
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geil... obr lei a sou a kurzes video..? :wacko::wacko: schode...

de vespatronic funktioniert ordentlich zwecks verstellung...oder? sischt mol ondere cdi leichn...

20 isch wol guat... wenn ordentlich NM aunliegen! guats resultat kimmp mir fir!

mein dorfnochbor honne zem an 51x 60er drehschieber mit getoaltn ausloss gmocht...

mit 38 er Airstriker , v-tronic, big bertha, und olle schikanen holt ... Zylinder unbeorbeitet! die sell hott sicher 22+ ps ..laut mein popometer...

geat derbst guat...ols guat ingstellt noch "3 tog" und a tach voll nodeln , Haupt und Nebendüsen !

lei holt fahlen die Nm... der sell kompromiss bleib! deswegen ausloss in die höhe ziechn , wenn du druck

van unten willsch tat i lossen! dr 60er mono mit getolten ausloss hott glabi a bissl mehr auslosszeit!

hosch deine ateuerzeitn mol gmessn? hosch untoalign ausloss? 1.5mm höher isch holt schun viel...

Dr grauguss polini vom kl. bruadr isch net um ols letzer, war nou fein ohzastimmen, isch ober a eher

mittelmoss kompromiss, 54 hub und franz... zylinder isch a mit zohnortzdremel beorbatet!

überströmer 1.5mm noch unten gfräst, und kanäle nochgeputzt un in gleiche höhe gebrochn!

uantoaliger ausloss oval mit ziemlich groder oberkante! 130 ° za 190° !

Die fettere nodel muas inne, mit 33 PWK standart nicht optimal möglich..leider braucht nou bissl zeit!

hoff dr nr. 5 laft in 2 monat... 125cc mit 54.5 hub! mol schaugn wos mitn sem geat... :wacko:

die zeit rennt mir weck... wohnung muasi suachn, und fischerprüfung isch a in februar...

gruss luk :wacko::wacko:

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Hoi Luk :wacko:

jo videos honi schun no apor . ban oan misatdo augfolln san dasze in 3tn gong gstign isch :wacko: la geston wori zi miade no oans augnzilodn :???: A wene a wohnung suichsch sem owo bitte mit werkstott bzw garage :wacko:

Di vespatronic fa mir funktioniert ordntlich. lai tutse olm genau is vokehrte aswie manse drahnt. bo koando ot gewissst warum noa angalign homos augebn is warum gfroge :sly: ingstellt ise noa pasts wol.

Ajo a ondra CDI homo schun probiert isch owo s gleiche....

Steuerzeiten keine Ahnung i hon in zylinda aso montiert wie do lauro mir gsog hot mit do richtign fuisdichtung usw. het a nie doweil kop zi messn. Mein Keihin PJ 38 hom mir in ca 1 stunde ogstimp kop und jo.

bols sich herausgstellt hot das i "lai" 20 PS hon ot do lauro sofort gewellt zylinda heachalegn usw... i will sel owo net weil i fa untn ausa power will deswegn. :-)

Zi guito lest on i decht apor guita tipps krig und no apor sochn hota mo gebn Wos eigntlich prototypn san und wosz no net gib. mit den zoig missatn di 24Ps locko drinn sain :wacko:

Mol schaugn iz dase ols firn tüv herdoricht :-)

bole doweil hon moche an scan fan leistungsdiagramm :wacko:

guitn start in di orbatswoche

tom

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zu geil des steet view... de stoße erkenn i glei fa di videos fa youtube "falc175"!

Und de adresse kannt i spetigstns ibornegsts we brauchn! Hon an komplett Motor gfun fa an koleg fan falc und der tatmorn ba ihn untn iborgebm und noamol an leistungstest mochn um zu zoagn dassor wirklich des Leistet vos er vorspricht! Sein tuats a 60X53 für die VPI gebaut und wegn Kategorie wechsl zu vorkafn...

Die oanzihe Hürde isch no dor Preiß, obor wenn man de Toale oanzelln zomrechnet noa ibortriffts sem schun in Preiß um einige 100erte....

Bez. Vorgasor muas i mir aussuachn: Welchn Dellorto tatesn mir empfehln? 34 odor greaßor?

Jo 20 ps fir an mono find i a net schlecht und wenn no Spielraum noch obm isch noa bische gonz flott untorwegs!

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Jo er isch af mehrore Seitn drinnen af et3.it ischs dor User " giakjs"

http://lnx.et3.it/Forum/topic/50534-vendo-falc-53x60-vpi-2011/

Jo sel gfollt mir ebm folle wenns richtig winzlt.... iatz muasi lei no schaugn wegn a poor sochn zu vorrendorn! Gasor, Zündung und Auspuff... damitt man einiger Maßen auf dor Stroße forn konn!

Hon oanfoch olm schun an falc gewellt und wenn man schun amol so an potzn geld ausgib nor solls schun wos brutales sein... ca. 32 ps sein lockor drinn sogor! und mitn derzeitigen setup wia er gforn isch worns sogor 36ps... oanfoch a Wahnsinns Teil!!

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A poor fotos hon i schun megocht obo zu aufdringlich hon i mit der camara net sein gewellt!

Wor v berig du untn.. Is reinste Vespa Paradies! Hon an berign zylindor gsegn wos fir sarntol in froge kemmat.. In erstn corsa 43 zylindor!! Der dranhnt bis 15000 und 28 ps... Aus lei 98ccm.... Dor wahnsin...! Mrg stell i fotos einor und fa mein nuin motor muasise erst

Mochn :wacko: Obor ban an ziugn motor sig man net mehr als wia di pvl Zündung midor falc fluttor! Du worsch jo a ban uber hota gsog..

Dor lauro hotmor nor no 20 flac stickor gschenkt und hot gsof i soll a poor fotos online stelln, und dor nuie falc diritto 2011 auspuff hon i a schun bestellt :wacko: echt a sympatischor loutor!!

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hon gemoant du osch an komplettn motor gekaft? noa wersch et iz schun widdo auspuff wechsl? ;-)

Jo i wor ban UBER wene olm lesasch wos is schreib noa wissaschis a :inlove: i hon jo gsog zi an kolleg fan lauro afn Prüfstond fore.

den corsa 43 zylinda hota wol lenga schun.... den hobn mir for 3 johr schun amol gewelt af an ape tin la ot er in et gewellt ausaruckn weils a prototyp isch....

I wor heint a fleisig :wacko:

Hon mein EGT ongschlossn, und die elektrick hintn endlich fertig (lamano ban scheinwerfa ols schien volegn) Tachowelle ungschlossn und jo :wacko:

Ajo und die Leistungsdiagramme musse jo a no zoagn :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Schien Obnd no i for iz antholz oan augn zi PEMSLN!!!!!!! :wacko::wacko::wacko::???::sly::-):-):-)

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wol hons wol gsegn hon lei net gewisst ba welchn koleg des wort, weil Kolegn miaset der do untn mehr wia genua hobm =D

A wol hotor den schun legor den c43... er hotn lei a mol hergezoag und dorzehlt obor hergebm hetorn nia gewellt...

Und i hon forgessn ins Leistungsdiagramm auszudruckn.... =( worn 29 PS ba obor net obtimalen forheltnissen!! Ausentemperatur und zu fett ischor a giwesn!

Die Kurve wor obor schian gleichmesig und auf 6000 U/min hon i 21 ps kop! =D

Wegn Auspuff hot er zur Zeit lei den kop (dor grode wos untorn Trittbrett endet) und dor oane wosor iatz mocht schaug brutal guat wos mor ba den net so fir kimp! Di Optik muas natürlich schun a no passn!

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Jo den ot er long schun, den on i gewelt af an ape auchn baudn weils unauffällig war. Hotn obo et hergebn... I glab do lauro ot genui mit die ondon zylinda zi tien dasa ba di oan prototypn goret dozui kimp weita zi mochn.... Er hot jo an t5 zylinda a gemocht... U fi px sowieso obo obs de jemols gebn werd isch froglich....

I find in lauro oanfoch "gail" , ba an sean "saustoll" orbatn und decht genials zoig ausabreng... Des wissn wos der hot missatman hobn... Do gibs jo a an 150cc (moane holt dasz 150cc san) zylinda wossogekielt mit auslosssteuerung wos ca ba di 50 Ps hot... Unglaublich holt.... :wacko:

Schiena griese

Tom

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Lukullus: hon gestorn a an motor untn gsegn mit den Auslossschiabor zylinder... dem hobmse den grot afn gp1 kartor montiert =D

Dor Falc Motor kimp in dor dunkl violettn inne wo grot dor Quattrini M1R Motor drin isch... der hot holt gemiad weichn =P

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    • Liebe Mitglieder,   bin aktuell auf der Suche nach einem Reibungsdämpfer für meine V11T. Es handelt sich um einen Patinaroller, daher möchte ich ungern ein Neuteil verbauen.    Falls jemand im Besitz eines alten Reibungsdämpfer ist und diesen abgeben könnte, würde ich mich über eine Privatnachricht freuen.   Vielen Dank!!!
    • Eigenbau aus den alten Blechteilen, mit mehr Platz rundum. Bei dem 3-Druck Zeug hätte ich Sorge, dass es irgendwann bricht. Ausserdem sind die mir zu klobig.       Cool, dass Du das ausprobiert hast! Bei dem im Bild mit oben Löcher zu hätte ich das auch so erwartet, was ich nicht ganz nachvollziehen kann, ist warum das BE2 so fett macht, wo doch die oberste Reihe im Prinzip eine Art "Bypass" ist. Die oberste Reihe ist ja vom Niveau her über dem Austrittsrohr....? Aber gemütlich ist meine Vorstellung falsch. Wahrscheinlich "saugt" es einfach generell besser den aufgeschäumten Sprit an.   Ich bin mit meinem Malossi 221 Motor von oben ein Stück weiter gekommen und er läuft jetzt fast ohne Sprotzeln. Beim Mischrohr war mein Eindruck bis jetzt, das es auf die kleinen Schieberstellungen und kleine Drehzahlen nicht sooo den grossen Einfluss hat. Aber ich behalte das im Auge...     Von 140BE3-125inc bin ich zu 140BE2-125 gewechselt (Idee: Das BE2 macht bei höheren Drehzahlen und 100% etwas fetter), weil ich das Gefühl hatte, die 125inc ist schon echt klein, verglichen mit meiner 187er Bedüsung. Aber die inc ist halt auch eher ne 130er SIP ...ich muss endlich die inc Düsen aussortieren und bei einem Hersteller bleiben...! Das läuft jetzt bei 50% wirklich sehr fein und bei Vollgas habe ich kein abmageren bemerkt. Auch nicht bei Höchstdrehzahl Hahn zu und schnell wieder auf.   Da ich gerade auf Tour bin und meist gemütlich hinter nem o-tuning her fahre habe ich jede Menge Zeit den 25% und 50% Bereich zu testen... Der 50% Bereich ist jetzt top mit der Kombi 140BE2-125inc! Komischerweise hat sich der Effekt bei 25% jetzt umgedreht und er läuft bei höheren DZ super, sprotzelt aber bei kleineren DZ. Das ist genau umgekehrt als vorher mit 160BE2 130inc und 55/160. Der Wechsel von HLKD 160 auf 140 und HD 130 auf 125 macht hier offensichtlich nen großen Unterschied. Wobei die etwas andere LLGS Einstellung hatte sicher auch ihren Einfluss.   Bei 25% Schieber hatte ich mit 55-160 außerdem nach einiger Zeit das Gefühl, dass das ist einen Tick zu mager ist bei mittleren bis höheren DZ: Es gab immer wieder kleinere Schubunterbrüche, aber eben kein Sprotzeln. Vor allem, wenn ich lange so gefahren bin und der Motor heiß wurde. 58/160 hat es dann Richtung mittlere bis hohe Drehzahlen besser gemacht dafür bei niedrigen Drehzahlen eher schlechter: mehr nerviges Sprotzeln.   Also dasselbe Spiel wie bei 50%: untenrum muss es magerer sein und obenrum darf es bleiben! Ergo: Luftdüse kleiner und zur fett-Kompensation die Benzingdüse ebenfalls. LLGS noch um 90° magerer gedreht, damit es auch unter 25% noch schön läuft. Dummerweise habe ich nur eine 55/150 dabei, keine 55/140 oder 52/140. Mit der  55/150 ist das Sprotzeln bei niedrigen DZ wenn dann nur minimal weniger...muss ich mal noch mehr testen. Vielleicht geht ja auch noch was mit der LLGS. Die 52/140 geht dann leider erst wieder daheim...  
    • 123 Auto Lack hat alle Vespa Töne. 2K Lack aus der Dose. Das klappt super. Die Saison kann er noch lange nutzen, wenn er will... 🍻
    • Hinweis: da stehen die Plastikhauben voll drauf. Einfach Schraube rein und anschrauben... Eine große Beilagscheibe (Karosseriescheibe)  hilft gegen durchgedrehte Löcher einfach und kostengünstig.
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