Zum Inhalt springen

Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

zirri auspuff

Featured Replies

Geschrieben

für die 200er kenne ich ihn nicht - bin den für die "kleinen" px'en auf dem 166er-malle gefahren und da geht nur eins: Dreeeeeeeeeeeeeeeeehzahl!!! aber vom übelsten... unten herum tot und dann irgendwann auf einmal als ob einer einen turbo eingeschaltet hat...

hatte mal den für die 200er in der hand und er schien mir vom körper her identisch mit dem für die kleinen...

Geschrieben

sers jörg!

ich hätte einen nagelneuen! brauchst nur in den 15ten fahren!

gruß

Geschrieben

Selber hab ich ihn noch nicht gefahren, aber mal die Meinung von nem Kumpel dazu: Kann drehen wie die Sau, geht untenrum nur wenig, aber immerhin noch a bissl besser als der alte JL righthand.

Geschrieben

Der für die 80er-177er hat genau den selben Bauch wie der gaydrehte für die smallframe.

Geschrieben

:-(

Mei liaba Sepp:

Und bringt der Zirri wos auf da 200ér.

Waun jo,daun foa i zu dir in 15´ten,waun da Preis paßt.

mfg mrfreeze :-D

Geschrieben

Heast, du konnsd jo an Diallekt sprechn! No ana!

Geschrieben

nochdem da zirri origineu vapogt is, woas is ned! der vom 166er wor scho recht drezoigau!

aber zur not hab ich noch eine jl-righthand herumliegen, der zwar angeblich noch schlimmer drehen soll, aber ein spezi ist den auf den malossi mir 34er del'orto und 21/65er übersetzung gefahren und war von der drehzahl ganz begeistert!

wenn man drehzahl mag - wieso ned!

Geschrieben

Is des da Right-oder de Lefthand Version?

Und wos traust da via den valaunga?

mfg mrfreeze :D

Geschrieben

Buam, I hob no an Zirri Ausbuff für PX 80-150, den kennts um 25 Eiro ham!

Habe de Ehre!

Geschrieben

Boah, des is oba g'scheid büllich!  :D

Geschrieben

Brauch oba an fia a 200ér.

Ums söbe Göd wa ma recht.

mfg mrfreeze :D

Geschrieben

Na. Muast hoid an andan Krümmer hischwoassn, sonst is eh nix andas.

Geschrieben

Na na,schwaßen da ma nix.

Entwedre gaunz oda goa net.

Mia san jo kane Pfuscha.

mfg mrfreeze :p

Geschrieben

Und erst recht kane Wabbla!!   :)  :p   :grins:  :D  :haeh:  :(

Geschrieben

I glaub, i moch a neichs Thema auf. Im Blabla "Bläd redn fir olle, speziell fir austriana.

Wos manst, ha?

Geschrieben

d'ere!

he FREEZE, augen auf, wia da helmi so sche sogt! RIGHTHAND! und wirkli bipipi-fein, fost neich! und fia die klanigkeit fu ? 110,-- da dei! und ned vagessn, wer haundlt zoit mehra!

Geschrieben

Seas!

:0

Um 110 Euro do kenn ma redn drüba!

Vo wo bist denn her?

:-D

mfg mrfreeze

Geschrieben
  • Autor

i glob ma sött amool a kle an geagapoool zu deana oschtla setza. :-D

Geschrieben

Siagst, ois Soizburga (a echta) hob is scheen: I bin genau in da Mittn.  :D

Geschrieben

Und verkaufst den righthand?

weil do kenn ma drüba redn.

mfg mrfreeze

Geschrieben

bin bis 2. mai in dahoam in oberösterreich und möd mi daun wieder, sollte aber prinzipiell kein problem sein!

Geschrieben
  • Autor

wer issn der mux bei onetwosold ?

Verkäufer: mux    

Vergebe Zirri Sportauspuff für Vespas mit 200ccm (PX, Rally,..) NP lag bei ca. 3000 ATS