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Geschrieben

Von mir aus sein die Veschpm schianer als die Lambrettn. Sicher sain Lammys wianiger ummer, obr sell wert schun an Grund ghob hobm, brum sie mehr Veschpm als Schmolorschgrattelen verkaft hobm :grins:

Har, har...

I bin der, wos es Fuier schiert zwischn Lambretta- und Veschpafohrer :-D:-D

Geschrieben

natürlich hot sell an grund

a lambrettarohmen besteaht al doppelt do vielen teilen isch stabila und ausgireifta und fohrt sogor grode aus :-D (iaz staunen di vespafohrer, wennis sell net kennt sel isch wenn man net olm lenkn muis damit is gefähr net umkuglt :-D )

a do motor isch bessa augibaut und wohr olm do vespatechnik vorraus

wenngleich vespatechnik a oanfocha isch

beispiel

1958

hot JEDE Lammi (a kloane 125er)

schun 10"kopp

schun 4 Gänge kopp und schun in Modernin Motor (wia bis zi lescht drinnen wor von der bauweise her)

do rohmen wor a viel stabila

im Vergleich in a VNB

de hot 3 gong kopp 8"

Fohrwerk und Bremsn fahln sebn eigentlcih gonz ;-)

donn 1966 hot di (200er SX) schun Scheibnbreme kopp

af de idee isch Piaggo jo earscht 1998 kemmen ;-)

und des Plus an Sicherheit Zuverlässigkeit und Fohrstabilität kosit holt damals wia heute mear geld

und wehr hot sell fria kopp

auserdem

Lambretta isch holt mear motorradl (schwara und net soffl wendig)

Geschrieben (bearbeitet)

bitte?????

iaz lossmo des spielzeug wo a erwochsenis mensch sowieso nimma plotz hot (i af jednfoll net) ausn fohr

wilsch du mir erzähln dass a PX motor bessa isch als a Lambretta motor?

iaz wearts woll leibold lächerlich

für di Lammi gibs Zylinda mit 250ccm

ein TS1 hot draugsteckto 21PS und isch noch oben hin offen

wos man fan an Malossi jo sicho net behauptn konn

und nou a unterschie a lambrettamotor hot net de schwule Kupllung af do Kurblwelle Wos sich ob 18PS auleast

a Standard(!)kupplung holtit sebn 21PS aus

a Lambretta hot koane sella Primärfedon wosse olle johr nui verniatn muisch

ein 6Klauige Scholtklaue (net lei 4 klauen), desswegn ischs a koa Verschleißteil

di motorhälfn sein aus an stabiln Guss und hobn koane sollbruchtelln (Nebnwellnlogerung PX) de wos ob 20 PS durchaus Reist (Motorgehäuse ade)

a lambrettamotor holtit a 27PS dauerhoft aus

probier sell amol mit a PX

und auserdem brechnse net werntn fohrn oanfoch asou zomme

und Schraubn isch a viel feindr nindort muasch die di Fingo brechn

um di Kupplung zi wechsl brauchs hintoradl net ozibautn

um ins Getribe einizikemmen netamol in Zylinda

und umm di Limasimmeringe zi wechseln a net

also wia gsogg Technisch isch di Lambretta eindeutig im Vorteil i hon beades khopp glabs es odo net

odo brummen wechseln dauernt vespafohrer zur Lambretta obo nia koa Lambrettafohrer zur Vespa :-D

und auserdem ,schnellte Viertelmeile und die schnelschte Geschwindigkeit im Ziel beade Recorde wearn von a Lambretta gehöltn olleweil bei di scholtroller

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

hon gor nit gwisst, dass der wenne sou a temperament hot ;-) und so uanfoch erregbor isch, wenns um lammy geat :-D;-):-D

ober wos soll i a mit der lammy, hot kuane papiere, targa oder suscht wos, bis i dei zuaderloss hon i derweil mein eigns museum :-D

na im ernst, wos konn i do verlongen,i hon echt kuan tau...

Geschrieben (bearbeitet)

i hon mi net augireg

wiso a i bin jo im recht :-D:-D;-)

für 100? hol ise (obo lei mit Zündschlüssel)

isch obo echt schod weil wenn d amol mit a lammi gfohrn warsch vokafasche ols ondre

beispiel

sobold i searschte mol mit insro vnb gfohn bin hon i gmoant do isch do rohmen verzogen odo di gobl bei dem giwackel

don isch a vespafohra gfohrn und ot gsogg wiso de lig woll suppo ;-)

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

hoi

also für 100 kriagsch sie net :-D , i konn jo a nit von luft lebm ;-)

i wear diea tag, wenn i in schlissl kriag, mol a runde mochn, ok?

schreib mir mol per pm, wos i do realistisch verlongen konn, weil es waratn schun ihre interessiert... :-D

Geschrieben (bearbeitet)

i wissat di gleiche mit backen um 150 a ohne papiere und wieviel lei di backen wert sein hosch jo im rohmennummertopic glesn

sorry obo für den zuistond sein des realistische preise

(für mi holt)

koane pseudo irgnd a englända af ebay preise

realistisch holt wos i zohln tadat

edit und brumm sollet i meara zohln wia mirse do mane ungebotn hot

(wos ischn mit sebn ibohaupt?)

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

Lambretta oder Veschpa, isch jo wurscht.

I winsch enk olle frohe Ostern; haint nommittog hon i frei und muaß endlich mol ba meiner Rally die Roafn wechslen firn Collaudo.

Ah jo; wer amol 200er Rally gfohrn isch, will a mit nix ondern mehr fohrn :-D

Olls Guate

Topper

Geschrieben

Ok, Vespa isch net glei Vespa, i red olm fa smallframe:

Schaug amol:

133ccm -->10-30 PS

200 ccm ->10-30 PS

:plemplem:

Vespa isch leichter, wendiger und agiler.

Motor isch viel unmoderner und deswegn beeser geeignet für tuning...

Überströme und ondere Kanäle sein schein groaß oder kennen ohne greaße Probleme schean groaß gmocht wern. Kulu isch net af dr KW, wer will schun lei mol a so is getriebe wechseln?? Wenn nor tuasch eh oanmol oans eini und nor losches drein.. Odr sog epper du wechselsch olle woch is getriebe...

Es gib koane kett de obrechn konn,

und wos nutzzt a block der 27 PS stondholtet, wenn eh koaner af der leistung aui kimp.. (ausserd e de viel orbeit einisteckn, und wenn schun in motor sovl orbeit einisteckjsch, nor isch a verstärkter primärkorb usw gor koa problem mehr)

ausserdem sein lammis schiach...

:-D;-);-)

...des soll lei amolgsogg sein, von wegn vespa isch lei kinderspielzuig...

Ps: hot dr scauri odr zirri eigentlich amol a lammi gmocht? na... :-D

so iaz bin i obr still :wasntme:

Geschrieben

bitte zoag mir dein 27PS stecktuningmotor af smallframe sell macht i segn :-D

und welche smallframe hot denn bitte 30PS :plemplem: :plemplem:

aus so Fremdzylindagschichtn

obo sell gibs a lammis mit 40PS :-D

also bitte

Smallframe 10-20PS

PX 15-25

Lammi 20-30

ausodem hobn prozentual gsegn viel mear lammis 30PS als Vespn

zum getribewechs

wenn du a vespe hosch donn wearsch mindigschtn oanmol im johr miasn is scholtkreizl wechs (und sell hon i schu bei der orginal T5 gmiast)

von zohnausfoll ob 20PS redmo gor net

also i find do fahlt awian do bodn bei dein post do

na ok optik isch geschmockssoche

obo technik...

wenn du wirklich amol an lammimotor gsegn hesch (iaz von innen denkasch ondort)

na ok vom motorkonzept kannat i mi mit a smallframe schun eha unfreundn sell sog i schun

obo ob oans 80 sebn mecht i holt nimma miasn amol 200km fohrn mit a kloane

Jea weitamochn ;-)

Geschrieben (bearbeitet)

lammi: ~190ccm: ~22 Ps= 0,1157 Ps/ccm

Vespa: ~130 ccm: ~18 Ps= 0,1384 Ps/ccm

Lammi: 130 kg 22 Ps= 0,169 Ps/kg

Vespa: 100 kg 18 Ps= 0,18 Ps/kg

Honda CBR 900: 160 Ps 150 kg= 1,0666 Ps/kg

Ps wiaviel Ps hot dein Lammi????

:-D

Edit: sie gleicht a bissl in dr linken, wors ober net. vielleicht schwester. wer seinen de zwoa??? :wasntme:

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben (bearbeitet)

Leistung.JPG

DSC03162.JPG

DSC03156.JPG

imola 185 (rensotz für di 125a)

oanfoch draugsetzt

leistung193.JPG

und iaz soll mou oando sogn dassn lammis koane schian kurvn hobn :-D

obo iaz ginui mit fremdn kurvn ungigebn

meine sell kenmo drau sobold i amol a nodl hon :-D

i rechn obo mit 10-12ps am radl odo so

es wor net is ziel leistung zi vobaudn sondon orginaloptik und lautstärke zi erholtn

Bearbeitet von Werner Amort

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    • Servus zusammen, ich bin Daniel. Leidenschaftlicher Schrauber, fahre bereits etwas und möchte meinen Fuhrpark gerne um eine Vespa erweitern. Da ich gerne meinen Plastikroller, Speedfight 2 100ccm, abgeben möchte (TüV nörgelt immer mehr dran herum) suche ich dafür einen Ersatz, ab 125ccm. Etwas modernes kommt nicht in Frage, die Oldschool Optik muss schon sein. Ich hatte an eine PX 125/200 gedacht, bin aber offen und noch am einlesen was es sonst noch gibt. Farbe ist mir egal, möchte .ggf ohnehin eine Wunschfarbe lackieren. Schlechter Zustand also Willkommen. Motor sollte komplett sein und Papiere mit passenden Rahmennummer ist für mich ebenfalls ein muss. Auch über die Möglichkeit eines Schwedenimports habe ich schon nachgedacht, lese mich auch hier über den Prozess ein. Wenn jemand einen Tipp hat würde ich mich freuen! Bis dahin stöbere ich in euer Forum herum.  Liebe Grüße aus München, Daniel
    • Das ist zwar schon ne Weile her und ne Antwort hab ich nicht gefunden - da aber grade aktuell das Thema würde mich das auch sehr interessieren. Hab bisher nur positives von dieser Welle gehört. 
    • Hallo Ich habe ein PX Alt mit Batterie und Lusso ZGP 5Kabel und alles per GGB+CM Regler umgebaut und es klappt.   Nun frage ich bei SIP nach was ich alles so brauche für eine Vape Road Statisch AC an Haltern usw Da kommen wir im Gespräch darauf das ich ein PX Alt mit Batterie habe und da sagte der Berater, ich bräuchte eine Vape DC.   Stimmt das so, das man eine DC Version braucht, wenn man eine PX Alt hat mich Batterie?    Weil dann ist das keine Arbeit für jetzt sondern für den Winter   danke
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