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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

Jo olles durchgschaug und di 1a find i TOP... lei is Limit war fir mi optimaler gwesn bis 149 anstott 145... het fir de Klasse gern an 58x56 aufgebaut mit den dor Lauro seit längoror Zeit schun sprintet... obor iatz isch zu iborlegn ob i af 54,5 gea odor in dor Klasse 1 mitfor wellat!!

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Mir isch vor a weile amol so a Idee kemmen wos sicherlich berig war zu mochn und es sichor einige gib de Interesse dorun hetten...

Weil wohrscheindlich nächstes Johr mehrore Südtiroler an dor DBM Teilnehmen werden (i und 2 Kolegn fa mir schun amol) es Lechna und Luk wos a sichor dorbei sein kannt man a kloane Renngemeinschoft mochn wos gemeinsom ausn fort und ihr eigenen Boxenstopp mochn usw!

Mann kannt a no a so a Ort Vespa Elite Clup Südtirol mochn rein für fresierte Small Vespas mit gewisen Tuning- minimum und man kannt sich ollm wiedor amol treffn um gemeinsom a poor zu hebm und af diverse Treffn in dor nähe forn!

I selbor und 3-4 Kolegn sein nebenbei no ba koan Vespaclub und eigentlich isch jo jedor irgend wo dorbei...

Mocht sichor a morts gaudi olle zom zu kemm und Stundenlong lei ibor des zu redn wos in olle fastzieniert!!

Wos moant es dorzua?? TOP oder FLOPP :cheers:

Oho an Elite Club direkt. Von wos hengs nor o ob man zur elite keart oder nit? Von Geld wos man in die Kist innigspukt hot oder muas man gor an Ounkreizltest mochen und sem sein 2-Takt tuning Wissen beweisen... :wacko:

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Oho an Elite Club direkt. Von wos hengs nor o ob man zur elite keart oder nit? Von Geld wos man in die Kist innigspukt hot oder muas man gor an Ounkreizltest mochen und sem sein 2-Takt tuning Wissen beweisen... :wacko:

Sorry wenns dir loppet fir kimp obr Vespaclubs gibs ba ins jede mänge und ausn sem Grund hon i mor sowos gedenkt und jo Tuning kostet Geld also hots jo mit dem zu tian wos man einispuckt weil so 75er mit 19er Gaser und Polini Puff hot a jedor... Wems gfollt isch Recht und sunscht isch holt nix :sly:

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iatz gschofft lei... mann konn a mit an ordentlichen 20+ grauguss polini zur "elite" kearn..im gegentoal.. isch eh nou geiler als

a 30ps falc !! :alien: :alien:

luk

Ps: Morgen gibs fotos von dr prüfstond rolle :wheeeha:

Bearbeitet von lukulus
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iatz gschofft lei... mann konn a mit an ordentlichen 20+ grauguss polini zur "elite" kearn..im gegentoal.. isch eh nou geiler als

a 30ps falc !! :alien::alien:

luk

Ps: Morgen gibs fotos von dr prüfstond rolle :wheeeha:

wer du iatz net a no Beleidigend :angry: 20 sein schun net schlecht obor wenn an 30 PS Polini Grauguss zomdorpaschglsch nor schun bisch dor Cheff :-D

Wenn soll dir Rolle lafen weil nor kimm i sofort amol und nor konsch werte vorgleiche de i iatz bin ender der Woche hoffentlich kriag...

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I finds holt nit grod tuning elite wenn man lei in irgendjemand an haufen Geld gib und sich von ihm nor an Motor mochen lost, sem isch uaner dear sich selber epas zombaut wos a por Pferde druckt fir MIR schun mear elite, a wenns lei a 75er isch, ober wenn der sel knoppe 20 ps druckt ischer für mit absolut elite.

Ober Meinungen gian jo bekonntlich auseinonder iberhaup seit man schun foscht 40 plug and play Ps aus dr Schochtel zu kafen kriag...

Ober nicht fir ungouat will jo niamend ounfetzen, sem honni besseres zu tian :cheers:

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iatz gschofft lei.... des hott mit beleidigen nix zu tian, find starke smallframe motoren olm cool...

wichtig isch dass mer nett za di plastik gefährte greifen , norr isch ols supr!!

egig... tunning isch vielseitig, mir gfollt holt besser zu frisieren als zu tunen...grins

wenn uan dremeln auf leistung besser gfollt als zomstecken...wiso net! isch jo eh wurscht!

27- 30 ps grauguss polinis gibs mittlerweile 4-5 stuck ... bol i die rolle stian honn , und genua

zeit und gusszylinder ummerliegen honn, konn i mol an versuch wogen ob i af de werte a aikimm!!

dr guss polini vom bruader (57x 54hub (gehäuse nicht gschwoast ) geat gleich guat wia fan an ondern do a drehschiaber falc (60x51 hub )

der falc hott olle toale vom feinsten, und in motor honn i gmocht und ingstellt! tipp af 22-24cv...

wichtig isch dass mir südtiroler bissl mitmischn drfour ba die rennen..und a 2 bier saufn!! oder?

gruss luk :cheers: :cheers:

Ps: honn bis afn rohmen ols fertig, wert ober vor 2 monat sicher nett lafn!

fahlt rundum nou grod awia...

wenner fertig isch meld i mi, norr geats lous leit! kinns lei mit bier und vespa aunrolln!!

:cheers: :cheers:

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bitte bildo net la girede! :cheers:

wos gerede...kensch mi odr nit? :sneaky::sneaky::-D

luk

pkdu3cb2.jpg

@egig worsch ban fabio unten..? kimmsch a fein ummer?

muas mol oigian welsfischen mit ihm,.. fischen und motoren...find i geil !!

de mit mir olm gian wissen holt a kerze...norr isch feierobend... :-D

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wos gerede...kensch mi odr nit? :sneaky::sneaky::-D

luk

pkdu3cb2.jpg

@egig worsch ban fabio unten..? kimmsch a fein ummer?

muas mol oigian welsfischen mit ihm,.. fischen und motoren...find i geil !!

de mit mir olm gian wissen holt a kerze...norr isch feierobend... :-D

Schaug guat aus :thumbsup:

Wia groaß hosch sie nor iatz gmocht, bzw. wiagroaß isch die Massenträgheit?

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honn c45 gnummen.... weil isch sehr viel ohzadrahnen, lost sich guat sponen und festigkeit passt a

honns kilo 1,10 gezohlt! wor a super preis ! logisch durch die 350kg schun a morts geld...

ober i will de scheisse glei hobm...

luk

Trägheit um die 3,7 konn sel sein?

1,10 isch glot a super Preis.

Muansch a normaler Automatenstohl hats nit a toun? I hat denkt sel zu neman fir dr Welle...

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automatenstohl isch tuirer !! billiger geat lei mit baustohl....scheis festigkeit und scheisse za beorbeitn!

@ werner 1.10 x 350kg ergibt 385 euronen! gmocht selber....300mm geat ba dr bonk nou ibern tisch!

deswegen klainerer durchmesser und länger!! geringe raumhöhe und muas die rolle nett im boden versenken!

wenn man se mochen lost grösser in durchmesser und schmäler!!

firn material fürn rahmen kimp noumol a 30 euro zom.... viel honne mer in die leschten

2 johr van olteisen ausser, elektronik hott mer uaner vom forum do gmocht fir an 50er...

GSF dyno software isch gratis...

luk

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wos gerede...kensch mi odr nit? :sneaky::sneaky::-D

luk

pkdu3cb2.jpg

@egig worsch ban fabio unten..? kimmsch a fein ummer?

muas mol oigian welsfischen mit ihm,.. fischen und motoren...find i geil !!

de mit mir olm gian wissen holt a kerze...norr isch feierobend... :-D

Jo wor leste Woche a kloane Tour mochn Lauro, Uber, Scauri, Fabio um zu schaugn wos de do untn so treibm!

Hon di erstn Tests mit mein Gp1 Motor gmocht und druckt 34PS mitn 2012er Falc, probleme hots mitn VHSB 39 Racing gebm wos schlechtor obschnittn hot wia a PHSB 38 und bin olleweil no am Rätzeln!

Wos i obor gern a mol ungsprochn het weil man olm wiedor ausn Süden hert die Deitsch Leistungskurven stimmen net aus welchen Gründen auch immer und irgend wia bin i a am zweifeln wenn man vergleicht zb a Honda GP Zylindor 2012 mit gigantischen Überströmern und rießen Ausloss/Nebenauslässe hot ca. gleich viel PS wia zb. von Schöni dor 60x56 Falc mit 43-44 PS nor isch man schun am überlegn wos do los isch...

Is beispiel fan Lechna sein Falc Motor sem hot in Uber sein Prüfstond a grot a wia gegeitet mit di PS ...

I les eftors im GSF von ca. 35PS P&P von 54x60er Falc obor sem wor ba mir einiges mehr nötig damit i in de nähe kem bin!

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    • Ich biete hier meine Li3be an. Es geht um einen fahrbereiten Roller mit 2. Motor und vielen Teilen dazu. Nur als Paket! Ein anderes, großes Projekt hat Prio, deswegen würd ich mich von der Dame und dem Geraffel trennen Es gab auch ein Topic dazu: Hier Alle Details würden hier den Rahmen sprengen aber ich hatte die Karosserie bis auf die letzte Schraube in Händen und vom Motor die meisten (siehe unten). Es stecken über 280h Arbeit drin. Es gibt vom Aufbau über 600 Bilder.   Rahmen: Vom Blech wurde der Dreck und Gilb abgeschruppt, soweit möglich und mit Elaskon Aero Spezial versiegelt. Ich lege keinen Wert auf Hochglanz, da kann man sicher noch was machen. Ich finde die Optik traumhaft. Alle Verschleißteile neu Züge/Lager/Schläuche/Reifen etc. Neuer Eigenbau-Kabelbaum auf 12V mit Elektronischer Zündung. BGM Federn. Hauptständer wurde optimiert. Alle Original-Teile, die nicht direkt defekt waren, wurden aufgearbeitet und weiter verwendet. Inzwischen hab ich LED-Blinker und Rücklichtbirne nachgerüstet, siehe Bilder.   Motor: Aktuell verbaut - Original aus dem Roller, Getriebe/Kupplung geprüft und überholt. Sehr gute spanische KW mit kleinem Konus hab ich eingebaut. Gute Basis für den geplanten Duecentino, da würd ich beim Getriebe nix mehr machen, das passt. Aktuell springt sie warm schlecht an und läuft nicht so gut. Kann nur noch an Zylinder und evtl. Zündung liegen. 2. Motor -LI150, 2. Serie, lief und sprang gut an. Hatte ich aber noch nicht offen.   Duecentino, der war geplant. Deswegen gibts dazu: Zylinder von einer SX200 (vom Rainer), kein Asia. (hat überm Auslass etwa 3-4/100 Übermaß) CNC Ansauger für 30er Vergaser Zwei 125er Köpfe (normal und symmetrisch) zur Bearbeitung Lager Dichtringe usw. Diverse Altschüler-Auspuffanlagen wie PSP, Fresco 2x, Micron, MB, PM und ein Original DL Topf wären dabei. Original-Sitzbank ist an den Nähten geflickt, hat aber keinen Riss! Die Altschüler Sportsitzbank ist auch dabei. Da muss der Bezug neu oder die Risse flicken. Der Korb ist Vespa, neu, den wollte ich anpassen. Neue Dämpfer vorn Scheinwerfergitter Vergaserdüsenset BGM und KMT Nicht auf den Bildern: Bremstrommel für hinten etc. pp.   Original ital. Papiere sind komplett vorhanden, sollte bzgl. Zulassung keine Probleme machen.   Das Fahrzeug und die Teile gehören mir, werden nur hier angeboten und stehen in 86573. Als VB stelle ich mir 4800€ vor. Es gibt einen kleinen Verhandlungsspielraum, aber nur vor Ort bei einer Besichtigung.   Klar steckt noch Arbeit drin, aber nicht viel.  
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