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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

Vespatreffen algund
Bruneck-sterzing-jaufenposs-algund und zrug ibor boazn-brixn-bruneck

Geila tour gewessn! 292km olls zomm. Ohne motorschädn ols reibungslos.
v0n_patsch negstsmol trinkmo a bier!

Bearbeitet von lechna
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jo er ot epas fa 125cc gsog also musz a cagiva mito zylinder sein jo. gsog hota epas um di 30ps... :cheers:  di idee mit do brems find i net letz. auso das di loger olls voller dreck wor und die schwinge ziemlich groas ausgfollen isch

no dozui ischs a "9er" Motorblock

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30 ps sein ziemlich hoach ungsetzt, denk mir ehor max 25 kanntns schun sein, obor mit an Bond wos net befriediegend isch, zumindest trau i den Auspuff koane 25 Ps zua!

Wos isch a 9er Motorblock?

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30 ps sein ziemlich hoach ungsetzt, denk mir ehor max 25 kanntns schun sein, obor mit an Bond wos net befriediegend isch, zumindest trau i den Auspuff koane 25 Ps zua!

Wos isch a 9er Motorblock?

Wou sicht man in sem? Wiesou soll der kuane 30 ps kennen?

Edit: i honn zwor sleistungsdiagramm nit gsechn, ober gonz weit weck solls jo schainbor nit sein...

Bearbeitet von V5B3T
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Ziemlich dünn des toal und die Aupuffublogen de i so do hon und sel sein einige sein ziemlich ondornst dimensioniert und a 125er Cagiva Zylinder mit 125ccm auf 30 ps zu bringen isch moani net so oanfoch!

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sehr fein sou solls sein!!!

bitte moch zearschtl in polini fertig :-D

und is loch im rohmen isch somit woll a vergessn odo

weil wenne schu gearn in vergasa zoagsch konsch jo in malossi girato draubaudn un in vogasa rechts ausnschaugn lossn

(sell geat jo a uhne cut)

nocha hosch kurze gaswege

und fürn tournmotor reicht di orginal posizion jo locko aus...

i bin grot meine t5 suichn gongen im stodl

de wor holbwegs eingstaubt

nojo seit i di lambretta hon nimma gfohrn

a koa wundo di lambretta hot a sowos wos man heintzitog grodauslauf und fohrwerk hoast :-D

t5004.jpg

t5005.jpg

u sie laft olm no :cheers:

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Is erste Rennen letztes Wochenende isch holbwegs guat gloffn und bis Freitig 10 Afnnocht wor no net amol fix ob i startn konn weil mor in vordertog die Kupplungszwischenscheiben geplotzt sein und dor Motor voll Späne wor! 5 liter Öl durchglossn und in letsten Liter no drausn oane stunde forn start und nor ischs decht no gong!

 

Resultat Plotz 3. Klasse1

Plotz 5. Pro Sports

Top Speed für 200m in dor DBM Geschichte 135 Km/h

 

 

Is Forhwerk wor extrem ungeeignet und sehr unstabiel zu foren und vorscholtn hon i mi a a poor mol, Training vor die Starts hots a koans gebm ober bis Mindelheim wer i schaugn olles zu verbessern!!

post-40685-0-36640600-1373381334_thumb.j

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supper egig!!  weiter sou.... hoff dass i irgendwenn zeit honn ban motor weiter za mochn....

norr konn i vieleicht glei a mol gegen dir fohren.... zwor nett sou schnell.. obr sell isch jo gleich...

 

luk

 

wos gibs sischt nuis do in südtiroler forum`?

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    • also 1980 gabs den quatsch mit der anderen Nummer schon lange nicht mehr...   ruf mich mal an...   Rita  
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    • hey danke für die antworten :) hab auch an masse problem gedacht aber eigentlich hätte ich alle gebürstet den regler hab ich auch schon abgeklemmt aber keine besserung ! ist ein V5S1T - kein hupengleichrichter ja und der spannungsregler ist 3polig aber hab ich schon geschrieben - ich mach morgen ein Foto dann is leichter zu verstehen !
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    • Hallo.   Ich suche Kurbelwellen für eine Vespa PX 80 in einem guten Zustand.   Bitte alles mit Fotos anbieten.   Vielen Dank.   Andi - worb5  
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