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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

juhu meine lami isch wido af do stroße

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ähm

hons nimma verfolgt

gibs mittlerweile a rolle ode so in südtirol wo man konn amo di kiste aubnstell

weil wundon tadats mi schun

cool...werner iss back! schun awian vermisst...

rolle gibs ba mir in ca. 2 monat!! die wolze isch geschtern fertig gwordn!!! :wheeeha: :wheeeha:

luk

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Hon DBM Projekt follt aus weil a nuies Reglement kimp wos sog ba old scool koane zylinder noch BJ 2000.... Behindort holt des iatz zu sogn wo ihre wia i schun forausgeplant kop hobm und die Toale schun dorhoam liegen hobm!!

Nuies Projekt isch schun in aussicht obor no net Fix!!

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@egig des mit reglementsänderung isch logisch olm scheisse, keart ober zan jeden rensport

drzua wia dr benzin... i find de entscheidung richtig guat, dass frestunning mit polini, mallossi und zirri...

widr a chance hott! in der klasse in uantoaler falc innezalossn wor der gröaste fahler denn sa je gmocht hobm...

meine meinung..holt

honn des a keart... mir isch des eigentlich gleich weil i jo mit 125cc in der klasse 1 fohren muas...

klor kuane chance obr wurscht, vieleicht bau i a 2 kiste wo dr kolleg mitn rotax fohrt... motor ligg jo

lei do ummer.... :alien::-D

@ lechner spacer isch nix nuies, honn die programme drzu schun 2 johr long gschriebem,...leidr nia drzua

kemmen... ober long werts nimmer dauern!!

luk

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jo , mir a! weil i steah olm nou af orig. piaggio gehäuse!! i honns material fir 3 spacerkits schun

do liegen! aus stohl und cnc gefräst!

honn s konzept schun fertig, 5 perfekte gehäusezentrierungen und innen spacer!

isch recht knifflig des gonze, deswegen fasziniert mi iatz sou a schräg glaserte alu distanz

net wirklich!! do fahlen olle wirklich wichtigen infos...

meine meinung, holt

luk :cheers:

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@egig des mit reglementsänderung isch logisch olm scheisse, keart ober zan jeden rensport

drzua wia dr benzin... i find de entscheidung richtig guat, dass frestunning mit polini, mallossi und zirri...

widr a chance hott! in der klasse in uantoaler falc innezalossn wor der gröaste fahler denn sa je gmocht hobm...

meine meinung..holt

honn des a keart... mir isch des eigentlich gleich weil i jo mit 125cc in der klasse 1 fohren muas...

klor kuane chance obr wurscht, vieleicht bau i a 2 kiste wo dr kolleg mitn rotax fohrt... motor ligg jo

lei do ummer.... :alien::-D

@ lechner spacer isch nix nuies, honn die programme drzu schun 2 johr long gschriebem,...leidr nia drzua

kemmen... ober long werts nimmer dauern!!

luk

Jo obor über so a Enormw änderung muas wol forher diskutiert werden oder 1 Johr forher ungekündigt werden, weil wias oft geat konn man auf Spezialtoale glei amol 2-3 Munat wortn!! Zylindor isch eh schun so guat wia wek und nor isch des nimma so schlimm!

Hosch du epas irgend wo mitlriag vonwegn Fremdgehäuse in die ondorn Klassen auser Pro Sports? Muas sichor a bolamol kemmen weil a groaßtoal iatz lei mehr die Quattrinis & co forbauen wert und sel werts sich von Munat zu Munat häufen...

Mein nuie GP1 sein beade gfräßt und sollten nächste Woche do sein, Optik isch Top und ibor Rest wer i enk nor informiern!!

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Jo dor sel hot mir des fan Oldscool Reglement a schun dorzehlt obor zun sem hotor a net viel sogn gikenn! I bin holt ziemlich skeptisch den gonzn Zuig gegnüber wos er mocht obwohl i sowos Fanatisches LIEB... obs wos bringt isch froglich... sem glabi gäbe es sowos längst schun vom Hause Falc :-D

Reglement soll anscheindend bis 1.11 fertig sein...

Bearbeitet von egig
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Mir isch vor a weile amol so a Idee kemmen wos sicherlich berig war zu mochn und es sichor einige gib de Interesse dorun hetten...

Weil wohrscheindlich nächstes Johr mehrore Südtiroler an dor DBM Teilnehmen werden (i und 2 Kolegn fa mir schun amol) es Lechna und Luk wos a sichor dorbei sein kannt man a kloane Renngemeinschoft mochn wos gemeinsom ausn fort und ihr eigenen Boxenstopp mochn usw!

Mann kannt a no a so a Ort Vespa Elite Clup Südtirol mochn rein für fresierte Small Vespas mit gewisen Tuning- minimum und man kannt sich ollm wiedor amol treffn um gemeinsom a poor zu hebm und af diverse Treffn in dor nähe forn!

I selbor und 3-4 Kolegn sein nebenbei no ba koan Vespaclub und eigentlich isch jo jedor irgend wo dorbei...

Mocht sichor a morts gaudi olle zom zu kemm und Stundenlong lei ibor des zu redn wos in olle fastzieniert!!

Wos moant es dorzua?? TOP oder FLOPP :cheers:

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I wer amol schaugn in die negstn wochen ebas zomzastelln und wer nor interesse het beizutretn odor mitzutian isch jo nor jedn selbor üborlossn...

mir selbor getz jo a net bessor hon a olle 3 Rahmen ohne Motor in dor Werkstodt stian, obor bis negstes Johr wert sich des schun endorn!

@Luk, wiso koan Troppl auf dor Stroße ummor zu gurken??

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    • Wir treffen uns 1030/1045 am Wörthsee und fahren dann weiter um den Ammersee nach LL, wenn dir das nicht zu früh ist und du dich anschließen magst
    • Kabelbaum hat anstandslos gepasst.     Weis jemand wo man die Schaltkulisse im Lenker oben für die 1.Serie herbekommt?   Die normale in den gängingen Shops ist zu groß und stößt beim schalten an.    
    • Bei abgedrückten Motoren und meinen Bedüsungsempfehlung ist meistens das falsche öl oder der ZZP nicht passend   - Statische Zündung ist nicht wirklich ein großer Unterschied wenn man sich bei 6000rpm rum bewegt , da regelt  die vape sich schon um ca 4°    - Die Kühlungssperre ist auch etwas überbewertet , zumal keine Haube rundrum Luftdicht absperrt.   - Vape Lüfter kühlt an sich gut, wichtig ist dir Lüfterradabdeckung zu öffnen, genauso wie die Kunstoffhaube im Ansaugtrackt.   - Stehbolzen könnte man auch mit 25nm anziehen , das ist bei Stahlzylinder meiner Meinung nie ein Problem dass sie desshalb anreiben.   Wenn man Autobahn fährt und eine konstat hohe geschwindigkeit fährt hat man durch eine lange übersetzung den Gasschieber nur minimalst geöffnet und das bedeutet , wenig Kühlung von innen . Wenn man dann noch das Leerlauf Gemisch zu mager justiert hat, dann wird es noch heißer. Da entscheidet oft schon eine Umdrehung mehr an der Gemischschraube. Merkbar auch durch mehr Spritverbrauch baugleicher Motoren bei langen ausfahrten mit wenig Gas.   Ist der Schieber mehr als 1/8 geöffnet kommt der Zerstäuber mit ins Spiel, diesen sollte man auch üblicherweise von groß auf kleim abdüsen, um sicher zu gehen dass dieser nicht schon zu klein gewählt ist. Auch eingravierte Zahlen sind oft leider nicht mehr als ein Richtwert   ps einen Lamdawert würde ich nicht vertrauen. Der misst ja immer das Frischgas mit das in den Auspuff gelingt und anschließend wieder rückgefüht wird
    • Guten Morgen, ich bin Neu im Team Vespa. Bin 39 Jahre alt  und komme aus Karlsruhe. Habe mir im Januar eine 4 Gang Handschaltung Cosa 1 200ccm gekauft.  Der Zustand war Totalschaden   Naja aber nach vielen Stunden Arbeit, und Stück für Stück wurde diese dann in was schönes verwandelt... Naja geschmacksache...   Grüße
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