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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

Kimmp a olm awian drauf un.

I gea olm ban Genetti und hon a olm olz in Ornung. Zem gibs koane Probleme. Wenn eppas nit orginal isch, oder eppes nit funktioniert, nor konnsch logisch durchfliagn. Sell isch obr a ihmene Recht und Pflicht.

Ba mir hot amol die Hup nit gro laut getun, weil die Battrie foscht laar wor, nor hot er a sou bissl graunzt, obr olls gian glot. Oanmol hatt er mi wegn an schlechtn Roafn foscht fliagn glossn, nor hon i ihm gsog, dass der Reserveroaf jo nou guat isch und i in sem iaz glai montier, wenn er will. Sell wor ihm nor decht zu gscherig, nor hot er mi durchgwunkn.

Schlechte Erfohrungen hon i ban Pneustirolo in Sinich gmocht. Der hot mir zerscht in gonzn Collaudo gmocht und dernoch gsog, dass i zohln und hoamgian konn, weil i gflougn bin. Dernoch noumol zohln firn Collaudo. Hon die Eier voll ghob und gea iaz nimmer zem hin.

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hoi leitln!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du luk i hon di frogn gwellt ob i und dr koleg mol innikemmen kantn deine vespa ounschaugn, weil mr dechtrsch inzwischn mol innifohrn(2motard griane kawa und a mx, vielleicht hosch ins mol gsegn(lai 125))!!!!!!!!!! weil die ultner sogn olm wenn mir drin sein :"seits schu wiedr do?" :-D

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hoi leitln!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du luk i hon di frogn gwellt ob i und dr koleg mol innikemmen kantn deine vespa ounschaugn, weil mr dechtrsch inzwischn mol innifohrn(2motard griane kawa und a mx, vielleicht hosch ins mol gsegn(lai 125))!!!!!!!!!! weil die ultner sogn olm wenn mir drin sein :"seits schu wiedr do?" :-D

kennts gearn kemmen... ober bin olleweil bissl in zeitstrss...

und der rotax isch nou zomzastelln... und wenns schu kemmp solletar schun lafn ..oder??

die nuin toale warn fost fertig... ober i kimm za nix :-D:-D

bol i n zom honn und er ordentlich laft...stell i a poor bilder inner...norr woasch bescheid..!!

bin olm nou ban zylindergiasprojektl... es geht voran...

luk

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I het a poor Toale her zi gebm.

Oanmol an Polini 130 ccm Zylida und a Ape getriebe mit Welle, beada toale hom a bissl Rost ungsezt obo missatn no funktioniern, fi beada Toale wure fir an 10na her gebm.

Zudem voschenkate:

A 130 ccm Welle untrans Pleidlogo hot Spiel ischt Ok

A longubwellle mitn kloan Konus , Laufleistung ca. 100 km obo noa isch do Zopfn fan Liftaradl o gibrochn.

und noa no a originale ape welle, untrans Pleidllogo hot a win Spiel ischst Ok

Die sem sein olla fir a SF

und noa hette no a 150 ccm PX welle woe ebm gimisst honn is Giwinde van Kulu gewinde oaschneidn weil do schraufe soffl ausgimurkst wor.

Wenn oando de Toale braucht moga sich la meldn, i war in Sunnta a in Raas ban Crossrenn

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Sehr storkes Interesse an folgende Toale:

130er Polini

130 ccm Welle untrans Pleidlogo hot Spiel ischt Ok

Isch der Zylinder no fohrbor, oder norret derkralt?

Servus

Topper

Der Zylinda isch eigntlich et dokralt obo hot a win Rost ungsezt af do Laufbohn, i glab nochn auschleifn war der wido forbor.

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Jo, original mit Schlissl.

Lei in Riamen hon i nit derzua.

Zuastond Guat bis mittelprächtig.

Wenn ernstes Interesse hosch, moch i a poor Fotos.

Hosch a PM :-D

@hansi,

des war woll eppes für di, viel billiger kriag man dia a nimmer...

Nuova Haube

puh... 175 Euro isch schun a statlicher preis... obr mehr wia 100 will i ehrlichgsogt net zohln... do wort i liabr no a wian..

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    • Schau 2 Seiten zurück, da hatte ich den Kolben gezeigt und ja, die sind damals reihenweise gebrochen und durchgekaut worden. Hatte bis heute nur einen Motor von vielen hier, welcher keinen Schaden in die Richtung hatte, alle anderen hatten immer das gleiche Bild.
    • Moin  Falls ich hier falsch bin bitte verschieben.  Danke   Kumpel sucht für seine Ducati Brio 48 ein paar Teile : Seitenbacke rechts  Bremspedal  beide Teile der Zylinderhaube   Wer was hat bitte per PN melden.    Vielen Dank    Gruß Marco 
    • Hätte nicht gedacht, dass mein Post so hohe Wellen schlägt. War nicht meine Absicht! Wollte nur wissen, ob ich das überhaupt beheben kann! Den Hinweis auf das andere Relais habe ich ja auch bekommen. Danke! Teste ich im Winter mal.   Es war nicht der TÜV, sondern eine andere Prüfstelle. Sorry für die Verwirrung. War auch nicht gegen eine bestimmte Einrichtung gedacht. Pingelige Prüfer gibt es natürlich bei jeder Prüfstelle. Ich muss mich nur immer wieder wundern, wie krass die Spanne ist zw. den einzelnen Prüfern. Manche fahren nicht mal damit, andere checken "leuchtet, hupt, bremst", etc. und nach all den Jahren reklamiert nun einer die Blinkfrequenz, während der Roller bis vor 3 Jahren noch nicht mal Blinker hatte und ohne Probleme beim selben Prüfer eine Plakette bekommen hat. Aber man lernt bekanntlich nie aus. 
    • Ich hatte auch mal son Relais was im Stand die Blinkerfrequenz verändert hat. Hat mir persönlich auch schon überhaupt nicht gefallen und würde ich nicht so haben wollen. Wie oben beschrieben läuft es mit dem Relais vom SCK top.
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