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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

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cools topic

i fohr an zirri puff

morgen gea i a 125er ounschaugn, um ca 600 ober nit gor a sou guat banonder hoter gsog. i hoff er hot sie nor morgen, nor weart gekaft, collaudo, motor gewechstelt ( :-D ) und ingefohren.

edit

@ mane

servus. bisch fitt? mir hoben ins jo in traindler unterholten.

und schun entschieden?

Bearbeitet von V5B3T
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buttana

sehr geil des schaug noch leisutng aus :love: :love:

lei i hätt holt ongst dass is flüssigmetall eine reise durchn motor mocht :-D

schad dass i de afn mendl net fohrn sich :-D( ;-)(

wos ischn des wella membrane???

und wer hotn des gwschwoast???

schod dass i fon mein porting koa bild hon...

bäh und wo bleibtn heuer do summo

bin heinte gfohrn im kurzn leibile und mir hots die hohr augstellt

schaiße isch des kolt heure

ajo und mahias wieviel hosch du dein schiaba augfräst und woen ginau

und wellan hosch du al grundlage khopp????

Bearbeitet von Werner Amort
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I hon an 40er kop

also am besten tuasch so:

- erster vergewissern obs sicher dr schiaberbereich isch (markierung afn gasgriff), weill ba so sochn täuscht mon sich oft.

- schaugn ob vviel zu fett bisch oder eher net, nor woasch ob mit weanig risiko mehr onemmen konsch oder ob erher longsom tean muasch

-nor nimmsch a rundfeile und feilsch in Cutawaxy (woasch eh wo dr sel isch, auf dr "einlosseit" von vergaser, und mochsch olm a bissl weg und nor probiersch oanfoch.

-lei nia zuviel, weil zui geat leider nimmer so guat :-D

@ feiri

wegnen überschreiben isch so wia i gschrieben hon, wenn ban Notar und ba dr ACI worsch, nor isch praktisch ols schun passiert!!

werner, wo siggsch du do gschwoasst?? i sig lei viel riskiert!! :-D

B mir isch dr einloss a net viel kleaner obr ohne irgend a pazzl koltmetall!! ;-)

.. ausser af die überströmer rantlen hon i gmiast a wian eppes auitean, weil er schunsch nimmer ogedichtet hot!!

Ps: i fohr mit gekürztem proma (lowbudget-tuning :-D )

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:-D;-) proma klingt sehr südtriolerisch :-D;-)

obo glabsch net dass du deswegn a solche kloane düse brauchsch???

häsch du den schiaba bei der hond

kasch mir nia ausmessn wifiel do iaz im endefeckt cutaway isch oanfoch in mm von der unterkante aus...

mit die gasmarkierungen ischs asou

sell bringt nichts weil

i hon koa problem beim fohrn sebn laft ols perfekt

bis afn relativ huachn vobrauch (ca. 5l)

lei hon i koa stondgas

i klab i tui bis zin treffn nix meahr mir jo wurscht megn stondgas

und loss enk amol losn...

ajo un des weart decht net sogn dass der einlass lei asou aubngipickt isch???

odo evtl. UNGIDRATLT :-D:-D

edit af deine froge ausm mendeltopic:

werner, wos fohrtn deine für a v-max??

digitacho 100

mit viel zu kurzer übersetzung

do gangatn locko 110 mit entsprechender übersetung

und des olles mit an orginalzylinda und uhne richtign resoauspuff

also i bin zufriedn

Bearbeitet von Werner Amort
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so i hon iaz in cutaway awian augfräst

vieleicht 0,7mm odo so ca.

und ser geil i hon a wundobors stondgas

hon sogor gikennt di stondgasschraube holbis ausatreibn

nud die leerlaufgemischeinstellschraube ( :-D ) zuagt beim trib a ordnlich wirkung :love:

sehr geil so mui des !!!

Bearbeitet von Werner Amort
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na der kosten isch mit 2 schraufen ibrkreuz oungschrauft und die membrane mit vier. skoltmetoll isch eigentlich lei zun dichten. terfet eigentlich nit auskemen.

mambrane sein wia die malossi

schunscht holt wia a olter baschgler ausn dorf gsog hot, uan motor fliag olm :-D:-D

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sein jo nou 3 toge :-D

deine olte gibschn :-D

und sischt sollnse holt mitn maxl sein auto mitfohrn isch jo wursch do stephan isch leschtes johr a mitn auto kemmen

i hon heinte in choke af seilzug umgibaut

sehr fein longsom weart meine arche perfekt ;-)

lei a por resso muis i nou findn

115 miasn schun drinnen sein

jojo earschtl amol schnella übosetzn

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werner, i hon iaz im laufe der einstellorbeitn a no amol Cutaway vergressern miasn. iaz hon i so ca. an 55 Schiaber.

Hd hon i 98, obr isch moani schun af dr sichern Seite.

Also firn treffn nimm i amol olle vergasersochn mit de i hon, nor kenn mr amol einstelln...

Wenn jemand hot, i brauchet a poor Nodeln zun probiern. Egal ob D22, 27 X,K fa scooter oder schunsach wos, ols mitnemmen. und zunfoll a 97 oder 96 zun probieren!!

Wenn mir olle unser zuig zommentrogen, war mr wol bol unsere vergaser einderstellt kriagn :-D !

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olls klor

i hon a d29a nodl (ingibaut, mogra als d22) und irgnd a fetta wos holt drinnen wor

hauptdüsn hon i a nou massnweise do

i nimm ols mit

frei mi schun :-D

woas niamand zufälli wia i an schiaba ausmessn kom und in cutaway (laut dellorto) bestimmen...

Bearbeitet von Werner Amort
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nor do wenne, mein inloss in früher fase. ;-)   gonz nett oder?

20040712201034.jpg

nich vergessa dia Plattn no zverschrauba, oder so :-D Ich versteh zwar den Werner, aber an meiner Aussprache und buchstäblichen Wiedergabe muss noch getunt werden :-D:-D

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    • Ist zwar schon ein alter Beitrag, da er mich aber fast davon abgehalten hätte die Box zu kaufen, muss ich eine Lanze für die Polini Box brechen: meine originale PX125 Bj 2011 läuft mit der Polini Box 10 km/h schneller als mit dem original Piaggio PX Lusso Auspuff, und hat gefühlt über das gesamte Drehzahlband mehr Druck (Bedüsung natürlich angepasst, auf 102-160-BE5). Bedeutet in Zahlen: Piaggio KAT: 90 km/h, wenn überhaupt Piaggio Lusso: 95 km/h Polini Box: 105 km/h Dass die 105 km/h laut Tacho in Wirklichkeit nur GPS gemessene 95 km/h sind, ist wieder ein anderes Thema Jedenfalls war ich positiv überrascht, wie viel die Polini Box bei einer ansonsten originalen PX125 bringen kann. Ich hatte sie eigentlich nur in Hinblick aus zukünftiges 177er Tuning besorgt..
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    • Mit der Verköstigung warte ich, bis Vaddern zu Besuch ist die Woche. Der ist der wahre Experte und dank viel Verwandten im Süden der Republik auch bewandert im Thema!
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