Zum Inhalt springen

v50_racin`

Members
  • Benutzer seit

  • Letzter Besuch

Alle Inhalte von v50_racin`

  1. die buffalos nit zu vergessn :puke: zeccane, i brauch an käfer oder vw bus :uargh:
  2. zeccane, hon morgen nou schriftlich Englisch, Finanzwissensch. und Rechtskunde und nor in negstn manta mündlich ober so rosig schaugs muani nit aus ( , bwl isch sauber in die hose gongen, ober wos solls. miar miasn ingach gian die TS ban sepp houln, sischt kriag i si ingach nimmer...
  3. tststs an jogurtbecher, nana, sel geat uanfoch nit!!! :puke: wos ischen iatz mitn feiri,hobm sin ingsperrt oder wos laft do????
  4. servus du feiri,original motor kannt i dir leichn, folls du kuan hosch
  5. servus da hat der amazombi recht. schau mal bei den jogurtbechern unter polini evo, da wird einem schwindelig vom preis her...
  6. servus leitlen @feiri mein beileid, echt scheisse . Mein letzer bruader hot gestern a schmerzhofte erfohrungen mit die ******* bulln gmocht, sauber gsoult hobm sin... wor uander zufällig a kluaner dicker mit schworze hoor? soll a ziemlich antrischer bursch sein :puke: ober erzeil mol die gonze storia
  7. idem! miar geat iatz a af die eier! heint bwl kop, ziemlich dernebm gongen :veryangry: ober wos solls, iatz frei bis in manta
  8. geat in ordnung, topper... wenn i fertig bin, loss i sowieso eppes hearn
  9. @feiri wia isch gongen heint die prüfung, nomitog hosch dain handy mol nit aktiv kop oder hobm dei 15-20 bierchen am somstig nit guatgetoun?
  10. servus zeccane (des wort isch iatz uanfoch KULT ), dei lammy schaug echt geil aus, wenn man lei die forbgebung beochtet. ober so a riesn koutfliegl geat ober uanfoch nit, tuat mor load,so eppes heib i nit :puke: @topper jo dei woch hon i: mittwoch Deutsch, Donnerstag BWL :puke: , nor negste woch manta Ital, diansta Recht+Englisch und nor nou uan tog mündlich- Fochorbeit SCHUTZSTAFFEL präsentieren
  11. zeccane!
  12. servus also matura heb ibermorgen oun, zeccane ba den schian wetter learnen, geat mir sell afn seckl... (
  13. hallo also mich gehts ja nichts an, aber wieso kaufst du um 800 euro teile, wenn du die karre eh wieder verhökern willst? einen höheren preis wirst ja mit großer wahrscheinlichkeit nicht erzielen für mich nicht ganz nachvollziehbar
  14. servus also so schlimm wors jo nit, oder??? wor woll geil (meine frau sog, i hon olm nou a fahne )
  15. servus also do wo i den käfer kafn tat, kennt do in deutschland uan, wo er die meischtn sochen introgen konn und nor bei ins zualossn (hot z.b. an 1er golf mit G-loder und 370 Ps motor, 17zoll felgen und 245 schlappm bei ins do zuaderlossn, also muas wos gian ) für mein käfer tatn mir 100ps und 16 zoll felgen schun reichn bilder honi leider kuane , ober sobold i a poor hon, gibts infos ps du miasesch holt s deitsche biachl von a lammy mit der introgung hobm,nor miasets schun gian
  16. i bin jo iatz a TYCOON
  17. servus mitanond also des gulf gfollt mir schun volle guat, wear mein käfer(wenn i denn ingach kriaget :veryangry: ) in gulf style richtn, schaug echt geil aus ps i suachat a 200a rally ohne documenti, woas jemant eppes?? pps wenns infos bezügl. der ounmeldung gibt, nor losch wos hearn topper, ok?
  18. servus @topper also des mochmer nor amol, wenn i di matura fertig hon,oder? ps hosch di fotos von der prima kriag?
  19. servus also darf ich auch meinen senf dazu geben. erstens bin ich auch dafür, dass man da mit dem verkäufer bzw. worb kontakt aufnimmt und mit ihm das so klärt ich muss aber auch dazu sagen, wenn mann schon einen zylinder für 200 euro oder weisichvieviel bezahlt, gehe ich schon mal davon aus, dass mann da nicht selber noch entgraten bzw. kanten brechen muss. da kann man ja gleich nen "originalen" polini kaufen und alles selber machen. meine Meinung! zu der qualität der polinis. bin bis jetzt (es waren etliche) fast ausschließlich polinis gefahren und so schlecht verarbeitet sind die nun auch nicht (vergleich GG zirri :puke: ) aber a bisserl die nagelfeile schwingen soll man ja immer
  20. Sollten sie damit Probleme haben, wenden Sie sich bitte an den BGS Beamten you should better follow my instruction unless you want to see a German prison from inside <{POST_SNAPBACK}> <{POST_SNAPBACK}>
  21. servus mitanond du topper, wos mechschn denn tauschn? epper mein porno proma?? mit holterung ala original et3 auspuff (also mit den komischn zopfn zur befeschtigung) isch dei banane schun original et3 oder Shito?
  22. wenne? i bin der gerd also des isch original piaggio, des isch der original auspuff der SS 90 (folls dir sel a begriff isch)
  23. i hatt jo a selber a banane, ischmer ober irgendwia zu schod (isch a 4311s von a SS90) oungeber oungeber... des tat in mane iatz gfolln, oder :wasntme:
  24. hoi topper du wenn der vespascooter dei nit nimp, nor hat i si gearn (folls es die 125 version isch) nemmen, weil mein proma isch echt porno laut (->der ohne dämpfer) ma dei matura, i scholt o... :veryangry: :uargh:
  25. servus @pfeife+topper also ich würd mich dann auch dazugesellen, wenn was konkretes ausgemacht wird, sind ja nur knapp 30km nach meran von mir aus...

Wichtige Information

Diese Website nutzt Cookies und vergleichbare Funktionen zur Verarbeitung von Endgeräteinformationen und personenbezogenen Daten. Die Verarbeitung dient der Einbindung von Inhalten, externen Diensten und Elementen Dritter. Je nach Funktion werden dabei Daten an Dritte weitergegeben. Einige dieser Verfahren sind technisch unerlässlich, andere kommen nur mit Ihrer Zustimmung zum Einsatz, eine Anpassung ist in den die Cookie-Einstellungen möglich. Für Details siehe die Datenschutzerklärung

Account

Navigation

Suche

Suche

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.