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Geschrieben

ähm luk du konnsch a induktiv übo di kerze onemmen di drehzohl

do gibs a scholtung für an kabel beim kerznkabl ummabindn und irgndwia af an kopfhöhrastecka kemmen

im mp3 playa aunemm und holt im gsf dyno auslesn

für an prüfstond brauchach la an reed kontakt af do rolle, sebn muisch holt di übersetzung wissn

odo du nimmsch di drehzöhl übo do kerze oh sebn brauchasch übohaup la a gelogerte rolle...

Geschrieben

olla werner..

wia tasch dudn mochn dass er genau isch?

wos isch a reed kontakt... so eppas wia an endlos-encoder?

wos brauch i genau fir toale... bin elektrisch net der beste....

wos fir an plan... scheda?

luk

  • 2 Wochen später...
Geschrieben

Des konn i jo nit mit unschaugn, dass es Südtirol-Topic af der zwoatn Seit verschwindet :-D

Selleterwegn glai a Frog in die Runde:

Hot niament a Biachl von aner 150er GL ummerliegn?

War a gleich, wenn sie radiata, demolita oder suscht eppes isch.

Servus mitnond

Topper

Geschrieben

odo ist nummernschild übo di carpf derfrogn donn wisst i a adresse fan a autoagentur (logisch a poor breitengrade südlicher ungsiedelt) de wos dir a biachl mocht a wennse demolita isch

bei an bekonntn hot des gikloppn

Geschrieben

I hon die Targa schun drauf. War sogor BZ und i hon sie regulär gekaft. Lai isch der Besitzer verstorben und die Kinder streitn unteranond :-D

Sell hoaßt, dass i sie nit umderschreib. Selleterwegn hatt i gern an onders Biachl.

Geschrieben

jo obo wennse radiata isch konsch sebn net an kaufvertrog mit an unbeteiligtn drittn mochn?

konn jo sein dass der Vorbsitza de ihm (also in drittn) verkaft hot und er verkaftse nocha dir

weil in den moment wo a troppl radiata isch, muiß do verkauf jo nimma übon notar ogwicklt wearn weil der besitz nirgens eingetrogn mea isch

i hon an rohmen amol in di walsch uidn verkaft der wor radiata mit targa. vorbesitza keine ahnung, obo der wosn gikaft hot hot des donn so gmocht

er hot den rohmen a lei gikaft, weil er an komplettn rolla uhne papiere kopp hot und in sebn nocha mit mein rohmen unmeldit

wos donn holt bled isch i glab die rechtmäsign erbn kennen donn dein besitz des Fahrzeuges in Frage stelln und hobn a holbes Johr zeit zi klogn, odo so, donn glab i verstreicht di frist

also bleibt la entweder seggo austauschrohmen odo biachl, odo holt so unmeldn a holbes johr a rua gebn und hoffn dass nix passiert bis di frist verfollt

odo wos überhaup is gscheidigschte war

entla amo di TV MOCHN!!!!!!!!!!! :-D

Geschrieben

OK, nochdem i wirklich amol die TV mochn kannet, erklär i Dir iaz wiesou i zerschtn gern die GL richtn tat:

Situation GL:

Roller komplett - Motor festgrostet.

Isch nit radiata, sondern af an verstorbenen Mensch zuaglossn - Erben verstrittn

I hon se von oan vo die Erbm gekaft und hon an Kaufvertrog, dass i zumindescht nit als Dieb belong wern konn.

Hatt sie zerscht la als Toaleträger hobm gwellt, weil z.B. Tacho und a poor ondre Toale af meine SS passt.

Meine Situation:

I bin huier Voter gworn und brauch deswegn umpeding a Beiwogn-Vespa.

Die TV mecht i nit fir a Beiwogn-Projekt verhunzn, weil sell isch a Sportgerät wia meine SS

An ogmeldete 125er PX hatt i a no ummerstian, obr die sell schaug mit Beiwogn holt decht la :-D aus.

Nor hatt i ebm no de vermaledeite GL, de on sich nit amol gonz letz do steat.

Derzua hatt i an PX177er Motor, miaßet mir la no a coole englische Rennflöte kafn und an Beiwogn und des Toal in Daitschlond draußn zualossn und reimportiern.

Selleterwegn war mein Gedonke gwesn, a radiata-GL-Biachl fir a poor Krötn zu kafn und meine GL umzunummeriern.

Wos sogschen derzua Werner?

Hon i Dein Konsens? :-D

Die TV schlummert derweil in der Grasch. :-D

Geschrieben

sebm

gratulation erstmal :-D

öbö wenne decht übo deitschlond zuilosch sebn brauchsch koan biachl

kaufvertrag reicht

lei kannats probleme gebn ban reimportiern, weil de seriennummer nou in italien zuaglott isch...

sebn suachat i an Sprint/Gl irgndwos Rohmen une nix am bestn an Estreichischn odo so der nia zuaglott gwordn isch in Italien, komplettieratn mit deine Toale fa do GL

donn hosch donoch olm nou an Rohmen mit Biachl dene sobold sichs die Erbn ausdomocht hobn guat vokafn konnsch

ideala für an beiwogn war obo wegnin Rahmenrohr und viel stabileren Motor logisch a Lambretta, iaz lei so nebnher gsogg :-D

Geschrieben

Reimportiern isch sicher nit meglich mit mein Rohmen.

Die Rohmennummer isch EDV-mäßig erfosst. I hon ban ACI die visura-online gmocht, zem steat sie drin und isch nit la a Scan, sondern a Datensotz.

I kannet de GL ohne Probleme noch Daitschlond verkafn, obr nimmer importiern, weil zem stian sicher die Karpf ba mir vor der Haustir.

Wieder zrugzukemmen afn Succo, wia der Tirouler sog - i brauch oanfoch an ondere Nummer oder an ondern Rohmen.

In Extremfoll hon i sogor schun amol mitn Gedonken gschpielt, meine PX mit Beiwogn in Germanien zuazulossn und nochn Reimport die PX-Nr af der GL innizuschlogn. Sell isch obr schun a ziemlich russisches Manöver...

Außerdem hatt i zem a 62er GL mit an 82er PX-Biachl :-D

Also Jungs:

Her mit enkre oltn GL-Biachlen oder Rohmennummern :-D

Geschrieben
i hett sogor a sprint kopp

mit saubere nummern also leimo is heck weil in do mitte ausnond gibrochn, hons donn obo olteisn giworfn :-D

Werner...schimpf.gif

Genau sou eppes waret ofteramol gfrog.

Obr i hon a schun amol an ogschnitns Heck weckgworfn - zwor lei von aner 125er PK, obr magari sein die semm in 100 Johr a eppes wert :-D

Geschrieben
der bortige vom vespaclub unterlond :-D

konndo jo a händy gebn

preis isch obo recht stramm i glab 2700 odo so

du sowos suachet i a... :-D

eben konservato, sel isch des wos mir passt...

Geschrieben
cool

do auspuff komp mir recht long und dünn fir

für wos isch der ausglegg

do isch a 177 drauf un i hon ehr für di untern turn ausgleg

isch mein erschter den wos i probiert hon und im vergleich zum orginalen laft er richtig schean super drehmoment

mir hom echt a freid kop mit den toal

jetz moch i grot für 130er oan

ah.. wenn den jemand auf seiner probieren will lei sogn

Geschrieben

Ban Sascha hon i mol es Auto lackiern glossn.

I wohn zem nit gonz weit aweck...

Hon la gmoant, weil in Völlan oubm oaner isch, der sich ongeblich af Oldie-Lackierungen spezialisiert hot.

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    • Was isn das für ein Stopper? Kann eigentlich nicht sein, das ein Handelsüblicher Kolbenstopper zu kurz ist. Egal ob LF Oder SF.
    • Hi,   scheinbar gibt es von scooterthefero eine neue Scheibenbremse - Optimizing Braking on a Lambretta with STF316 Brakes - Scooterthefero . Ich finde die eigentlich ganz schick und bin jetzt hin- und her gerissen ob es die Casa Disc werden soll oder diese hier. Für die Casa spricht natürlich die langjährige Erfahrung.   Die Tatsache das die Brembo Bremszange nur zwei Kolben hat, hat vermutlich wenig Einfluss auf die Bremsleistung, allerdings sieht es auf den Bildern so aus, als ob der Bremsbelag etwas wenig auf der Scheibe anlegt - also die Benutzungsspuren sehen so aus.   Was meint ihr?   Viele Grüße, Simon  
    • Alle vier Auflageflächen der Zylifussmuttern oder Innensechskantschrauben müssen perfekt auf eine Höhe angespiegelt werden. Im Moment liegen die Muttern, bzw. Schraubenköpfe auf der gegossenen Oberfläche auf.  Dann stützen sich die Zuganker an die überdrehte Fläche der Unterseite aussen am Kopf.   Hier der Wunsch an den Bodensee, die Materialdicke max. auszunutzen, hier wären locker 2,5 -3mm möglich. Dann wäre toll, wenn der Gussversatz, Zyli Aussen Ø zum Kopf halbwegs passen würde. Hier liegt aber ein Versatz von 1,5-2mm vor.   Durch das exotische Bohrbild der Zylifussschrauben sitzt eine 7er Bohrung sehr knapp am Rand des Kopfes. Wenn der Gussversatz verringert wird, evtl. den Kopf auf Ø142mm giessen, käme da ein super Ergebniss raus.   Ich werde jetzt hier unterhalb der überdrehten Fläche am Kopf einen Ø140mm 5-6mm dicken Spacer setzen der den Flächendruck auf die Zuganker besser verteilt und überträgt.   Die Zuganker haben unten M8 Innengewinde, Zyli wird über lange Stehbolzen verschraubt. Oben besitzt der Zuganker einen Innensechskant SW8mm und M7 Innengewinde. Verschraubt wird der Kopf zusätzlich viermal mit M7 Innensechskantschrauben.
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