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Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Isch a Nuova.. obr widr mit dem gleich problem wia bei meiniger ondern. Dia Nos bei der a kaputt.. obr immerhin wos sie a widr billig.. also dr karosserie typ der mir meinige letzschte Nuova nos ungschwoast hot wor net so guat, mol schaugn ob i bei dem Projekt mehr glick hon...

Gruas, Hansi

Geschrieben

am besten zu dem typen hingian und dir von sem an kaufvertrog unterschreiben lossen, sel isch sicher nia folsch (moch i eigentl. olm, inkl Ausweis und steuernummer, nor hosch im folle olm wos in der hond!)

des mitn "proprietario non intestatario" hon i a schun mol keart, ober isch sel nit lei bei die radiatas gwesn? (vorsicht holbwissen..)

und sunst versuachsch mol auserzufinden obs den typen überhaupt no gib. Nor mochsch holt amol a tolle urlaubsfohrt in die toscana bzw lossch dir von ihm die umschreibung mochen..

Geschrieben

So, hon jetzt mit meiniger schweschter gredet.. de hot eh im April vorkopt noch florenz zu fohrn... i glaab hem fohr i oanfoch mit und schaug amol ob dr Typo no bei der adress wohnt, de im biachl ungebn isch...

Gruas, Hansi

p.s. hot epper erfohrung mit reparaturen von targas.. untn isch mir lnks a holbe zohl ausgebrochn

Geschrieben

I hon zem oanfoch von aner guatn Targa an Obdruck von der gleichn Zohl gmocht und aushärtn glossn.

Dernoch legsch die Targa af den Obdruck drauf und giasch in fahlendn Stuck mit irgendan Material aus. I hon an 2-K-Kleber gnummen, obr es geat a normaler Karosseriekitt. Eppes flexiblers isch logisch nia folsch, weil der Karosseriekitt bein erschtn kloan Verbiagn bricht.

Geschrieben

servus.....bin der Hannes

nett soviele Südtiroler do in den Forum ounzutreffn!!!!

da i momentan mein erstes Projekt- Alltagsblock :-D (Malossi136) fertig gmocht hon, hn i a schun a 2tes in Aussicht (160 Polini ver Honda NSR, wgk).....und dazu hobn einige ve enk sicherlich guate Ratschläge und Tipps bzgl. Blockanfertigung mit Plott usw.

zum Malossi:

136 Malossi- Membran(Malossi-Stutzen)- 1 mm höher(3mm Plott)

Getriebe: 27er

Vergaser: 26 Malossi momentan....muas ober a 30er ai...mol schaugn->26er passt mir besser firn Alltag- weniger Verbrauch ecc...

Auspuff: Zirri (new) drahnt meiner Meinung noch gleichmässiger in Gegensatz zun oltn Modell und hot in di untern Drehzohlnbisl a bessere Leistung

und wia gsog des isch momentan mein Block und der negste isch in Orbeit!!!

hn leider kuane fotos ve den Block....wenn Gelegnheit besteat tua i poor inni....

nor loss is mol...

serz

Geschrieben

servus.....bin der Hannes

nett soviele Südtiroler do in den Forum ounzutreffn!!!!

da i momentan mein erstes Projekt- Alltagsblock :-D (Malossi136) fertig gmocht hon, hn i a schun a 2tes in Aussicht (160 Polini ver Honda NSR, wgk).....und dazu hobn einige ve enk sicherlich guate Ratschläge und Tipps bzgl. Blockanfertigung mit Plott usw.

zum Malossi:

136 Malossi- Membran(Malossi-Stutzen)- 1 mm höher(3mm Plott)

Getriebe: 27er

Vergaser: 26 Malossi momentan....muas ober a 30er ai...mol schaugn->26er passt mir besser firn Alltag- weniger Verbrauch ecc...

Auspuff: Zirri (new) drahnt meiner Meinung noch gleichmässiger in Gegensatz zun oltn Modell und hot in di untern Drehzohlnbisl a bessere Leistung

und wia gsog des isch momentan mein Block und der negste isch in Orbeit!!!

hn leider kuane fotos ve den Block....wenn Gelegnheit besteat tua i poor inni....

nor loss is mol...

serz

Geschrieben

Nor amol a olgemeins servus in Hannes.... :-D

hon a in 160 ba mir leign, weil i a honda gschlochtet hon (vor 6 johr oder so) also war interessiert wenn dein projekt weitergeat.. i glab fir frogn bisch olm richtig. dr luk isch af den gebiet eh spezialist... -)

Geschrieben

@hansi

an 2er miaßet i sicher af oaner von meine Vepsn drauf hobm.

Wenn i bei Gelegenheit amol derzuakimm, konn i schun nochschaugn und evtl. an Obdruck mochn.

Kannet holt awian dauern, weil wia olm die Zeit knopp isch...

servus

Topper

Geschrieben
und luk gibs nuigkeitn fan dei alutoal?? :-D :-D

na find mol kane zeit... :-D:-D

stress mit der band... rotax muas ah nou bissl liebe...

es muass ober weitergian.... :-D:-D

luk

Geschrieben
... je noch dem wia schnell du fohrsch.. !? :-D

wenn schaugsch ollaweil ca. 90-100 zu fohrn fa boazn ina 3 stindlen...

i glaab i wers gas feschtklemmen... so zwischen 90-105 .. und don vom Brenner bis IBK sichr über dia Autobohn...

wann fahrst du nacu landshut zum vespatreffen

Also wir fahren am 13.4 zu drit in einem Transporter und mit Vespa im Gepäck nach Landshut... why? willste auch kommen?

Geschrieben

am beschten füllsch olls mit Fettn aus. Wou Fettn isch, konn koa Feichtigkeit eindringen :-D

@hansi

in 2 stund bisch mit der Vespa sicher draussn. I bin in 5 Stund bis Augsburg gfohrn.

[stänkermodus ON] Mit der Lammy kannesch magari doppeltsoulong brauchn, gell werner? :-D [stänkermodus OFF]

Iber der Autobohn schneidesch sicher an guatn Stuck o, weil die Stroß unter der Europabrugg isch gonz schian länger und kurvenreich. Obr ban Vespafohrn isch jo eh der Weg es Ziel und wenn's nit grod Winter isch und die Stroß hintern Brenner eisig isch, nor isches a gonz a nette Route.

Geschrieben
i glaab i wers gas feschtklemmen... so zwischen 90-105 .. und don vom Brenner bis IBK sichr über dia Autobohn...

Also wir fahren am 13.4 zu drit in einem Transporter und mit Vespa im Gepäck nach Landshut... why? willste auch kommen?

logo wir fahrn um 8 los von garching da um 10 der corso beginnt

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    • Stolzer Preis und ich find den optisch jetzt nicht so gelungen. Das ist natürlich Geschmackssache....   
    • Jepp, ist in Brüssel.  Peyo, der Erfinder der Schlümpfe ist Belgier.  Das Bild von Invader soll -meiner Meinung nach - Gargamel sein. Und befindet sich eine Kreuzung weiter vom Comic-Museum. 
    • Ihr habt schon recht, dass ich mich an das Bördeln rantrauen könnte. Aber dann muss die Lenksäule und das Lenkkopflager raus. Dafür fehlt mir schlicht die Zeit.   Und wegen des Lacks. Ich hab weniger Schiss, selbst Macken reinzumachen, als dass der Lack unter dem derzeitigen Schlitzrohr rissig oder aufgerollt ist und solche Stellen am Ende nicht mehr abgedeckt sind. Leider ist der Lack an meiner Kiste irgendwie total weich, hat wenig Haftung und neigt eh zu Rissen. Die Sprint soll nach dem Schlitzrohrwechsel nicht schlimmer aussehen, als jetzt mit dem nicht so gut montierten Schlitzrohr.   Welches genau ist denn der oben im Topic erwähnte PX Lusso Plastikkantenschutz in Metalloptik?
    • was mir jetzt noch eingefallen ist, ich habe vor kurzem Problem mit dem Licht gehabt - und habe dann eine Glühbirne bestellt, hab nicht die Glühbirne wie ich jetzt hier gelesen gelesen habe (Forum Wiki) 25w sondern ich hab eine 35 w Birne verbaut...kann das auch das Problem sein, wenn ich stehenbleiben sie dann zu wenig Umdrehungen hat, dass sie dann zu wenig Energie hat um die Vespa an zu behalten...und sie mir deswegen abstirbt...   ist nur so eine Theorie - vielleicht kann mir das jemand bestätigen oder sagen das dass kompletter Blödsinn ist...   danke 🌻
    • ..hat auf der Titanic eine Gurke geschält
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