Alle Inhalte von egig
-
Grüße an alle Südtiroler
mir startn in dor Fria uma 6 ungefähr.... Hon a geiles Gefärt mit den i do ausn tucker =) PIAGGIO PORTER
-
Grüße an alle Südtiroler
Ma wahnsinn ba mir hobmse gsog gewisse sochn sein net einzutrogn und sel konn Probleme moch usw... Der wors moani oanfoch zu gscherig olles zu iborsetzn!!
- Vesperados Run #9 ( 20.07.-22.07.2012 Bad Wörishofen )
-
Grüße an alle Südtiroler
Die Kiste geat und winzelt Leider schun widor a nuies Problem... Hon irgend a klackern im Motor wos a af Sondgas zu hern isch und im longsomen fohrn mochts olle meglichtn Töne... Vollgasfort ischs nimmor zu hern... Entwedor Kurblwelllogor KULU Seitig odor des fan Primär hon i mr gedenkt.... wos moansch du LUK? Am start wert mi des iatz nimmor hindorn
-
Grüße an alle Südtiroler
Helicol isch drin und isch bessor gwortn als i mor gedenkt hon... Heint wert zomgstellt und mrg eventuell no Startn geübt... Danke decht fürs Ungebot!
-
Grüße an alle Südtiroler
Nana des wor jo lei Ironisch gemoand... Meine Kiste isch no net gonz ba gong... Hon an Stehbolzen ibordrahnt kop und sel seit i den Carter hon und iatz hots holt nimmor hebm gwellt... Schaugn ob i woll olles no Schoff Zeitlich und i moan sogor in Einstelln wer i drausn aus Zeitmongl mochn miasn...
-
Grüße an alle Südtiroler
Na no goor nix... Konn man sel drausn net vorn Rennen a wia testn? Ba ins do ba de Higl gibs a kaum a grode Stecke de long genua isch des za Testn
-
Grüße an alle Südtiroler
Grot no die Liste durchgetchekt und i moan dor 60x60 Falc wert insor Konkurrent wern...
-
Grüße an alle Südtiroler
Der wos is leste Rennen in der Klasse gwunn hot mit an 35 PS Falc hot zur Zeit an KW schodn also schaugs guat für Südtirol aus... Mein 3 Toalor zickt no a wia in hohe Drehzohln, hon ihn im vergleich zun 2 Toalor ziemlich fettor mochn gmiast... Dor Lauro sog 36-37 Ps miastn realisirbor sein...
-
Was gibt´s so alles bei "ET3.it"?
Die Getriebe von FAIO sind TOP und für Einzellanfertigungen wie dieses hier auch ist, ist er die Adresse NR 1. aus meiner Sicht! Wenn man natürlich bereit ist Ü1000 € auf den Tisch zu legen....
-
Vesperados Run #9 ( 20.07.-22.07.2012 Bad Wörishofen )
Nimm ein Spitzsieb oder ein anderen größeren Sieb und zusätzlich nen Handmixer oder Zauberstab oder wie das Teil bei euch genannt wird.... Einer hält den Mixstab in den Sieb und gibt VOLLGAS und der eine leert den guten Saft hinein.... Machen wir in der Hotelküche bei kleineren Mengen oft! Grüße
- Vesperados Run #9 ( 20.07.-22.07.2012 Bad Wörishofen )
- Vesperados Run #9 ( 20.07.-22.07.2012 Bad Wörishofen )
- Vesperados Run #9 ( 20.07.-22.07.2012 Bad Wörishofen )
-
Was gibt´s so alles bei "ET3.it"?
Danke für den Hinweiß Grüße und wir sehn uns in Mindelheim
-
Was gibt´s so alles bei "ET3.it"?
Sorry fürs Offtopic, hab einfach nicht das passende Topic dazu gefunden... Mindelheim nächste Woche: Kann man Testläufe machen vor den gewerteten Starts und wann genau ist der Start und die Anmeldung?
-
Grüße an alle Südtiroler
I for mit mein 53x60 3 Toalor Vforce2 Falc wos i de Woche fertig gmocht hon, wort lei olm no af mein Drehzohl Auspuff fa DM Racing... War suppor wennor no vor Freitig unkimp... Und dor Koleg (Senn) fort mit an 51x56 M1l mit Quattrini Gehäuse und Welle, M3xc, 34 VHSH, Vepsatronic! Is Niveau wert in dor Steetracer Klasse net so enorm sein und i moan als Unfänger der no nia sowos getun hot, konn sicherlich a vorne mitforhn...
-
Grüße an alle Südtiroler
Bis iatz lei Südtiroler in dor Steetracer Klasse http://www.deutscheblechrollermeisterschaft.de/nennungen/
-
Grüße an alle Südtiroler
De sein in Sunntig ba mir forbei kem und hobm a VT migenummen zur sicherheit... die parmakit zündung hot scheints irgned wia olm widor aussetzor kop und hobm oanfoch net in griff kriag ba etlichen paschglor do untn...
- FALC Racing Zylinder - Direktansauger
-
Grüße an alle Südtiroler
I woas net wer sunscht olles isch, jednfolls dor koleg isch net do im gsf... noa falsch jo lei mehr du
-
Was gibt´s so alles bei "ET3.it"?
Sobald aber einer damit anfängt in der VPI und ESC werden die anderen irgend wann auch schneller fahren müssen wenn sie Konkurrenz fähig bleiben möchten und ich glaube nicht dass vor 15 Jahren einer dachte dass man mit ner Smallframe überraubt über 120 fahren kann... :wacko:
-
Was gibt´s so alles bei "ET3.it"?
Das stimmt sicherlich, aber in Zukunft könnten dadurch sicherlich auch in der VPI oder ESC höhere Geschwindigkeiten erreicht werden als bisher nur mit 4 Gängen... Topspeed liegen die ja jetzt schon über 150 Km/h spitze!
-
Was gibt´s so alles bei "ET3.it"?
Das mit dem viel öfter schalten ist wohl kein Nachteil zumindest nicht auf der Straße und im Rundkursrennen, (Sprintrennen vielleicht eher) denn sonst hätten die 125er Kistenin der Moto GP wohl auch 4 oder 3 Gänge wenn das zu oft schalten ein nachteil wäre und ob das mit dem Fuß oder mit der Hand gemacht wird wäre für mich nicht gerade ausschlaggebend Der einzige Nachteil für nicht Geübte wird sein, die einzelnen Gänge immer zu treffen, da sie ja dann sehr nahe hintereinander liegen.... Preis liegt sogar über 1000, was für mich der einzig gute Grund ist es nicht sofort einzubauen Dafür bekommt man aber auch Qualität und Innovation
-
Grüße an alle Südtiroler
I moan is fohrn isch a nebmsoche do drausn