Zum Inhalt springen

100 spezial

Members
  • Benutzer seit

  • Letzter Besuch

Alle Inhalte von 100 spezial

  1. warum sollte es auch, Jetzt hat das gemisch einen viel grösseren hebel, auf den es wirken kann ( explodiert dann ja bei ca. 25° n OT)
  2. He, de fa meran het i a, der hot zwoa! hosch du sie schun ongschaug? die oane isch roat, die ondre blau! gut banond? I hon sie gestern gwellt onschaugn, obr votor geat afoanmol af die eier! er sog: zem hert des mit den geschraufe nia auf, obr sel hon i ihm sowieso gsog! Und wenn i mr iaz koan 125re kaf, nor kaf i mir holt speter oane!!
  3. super, danke werner, wenn willsch kriagsch a a poor nummern! fa vintl isch a oane, kennsch di sel vielleicht? (gelb, weiss nui hergrichtet)??
  4. oder doch eine standart 50 ccm 75er spezial vespa... :plemplem:
  5. Wos ischn los mitn Flyer?? @ feiri hjosch olm no koan troppl? i hon iaz 4 Ongebote fir a et3 zwischen 750 und 1400 euro. also wenn i mr oane gschnoppet hoin kriagsch amol a poor nummern, dass net mitn radl kemmen muasch!!
  6. Gabs alles schon mal, beim Vespatreffen in Südtirol, ihr Luschen ok, Mann gegen roller war eigentlich eher Roller gegen Baum, aber der Roller hat gewonnen, und das ist das wichtige ps:heuer gibs ne wiederholung am 24. Juli, also wer in der Nähe istz!!
  7. 7.30 aufstehn und mit Vespa ca. 10 km zur Arbeit, 12.00 Uhr feierabend 14.00 aufs rad zum See 14.15-15.30 warten bis der scheiss wind komt 15.30- 1600 scheiss segel zusammenbauen 16.00-16.30 windsurfen, bis der Wind nachlässt 16.30-17.00 Segel abbauen 17.00-18.00 nachhausefahren ab 20.00 :puke:
  8. Ach, das ist ein Spiegel! :uargh: :plemplem: Bei mir hat das immer so nach Benzinhahn ausgesehen (also die Stange die da nach vorne geht) :plemplem:
  9. jo, obr die ausfohrt in suntig hom mr irgendwia sausen lossn! Huier mias mr oanfoch stonhofter sein!!
  10. 1. Werner, es hoast die Mendel oder der Mendelpass, besser DIE mendel! 2. Onmeldung konn i mochn(feiri , du sommlsch mr die Datn fa di Vinschger, de kemmen und schicksch sie mir bitte) 3. wegnen essen und trinken, sommln mir wieder vorher Geld ein wenn mr die onmeldungen hoben, oder muas sich jeder selber mitnemmen? wos ischn gscheider? Bled war net, wenn sich jeder is essen mitnimmp, und mir firn Trinken an Fixpreis festlegen und nor groas einkafn? oder was moants es? 4. teats olle is Flyer in enkrer Signatur eini, Werbung rulez
  11. Was hat der 102er Zirri eigentlich or. für steuerzeiten??
  12. @ Dicker Was für eine Verdichtung fährst du gerade?? ausserdem, auf Membran umarbeiten isxst immer ne gute Idee!
  13. exakt, meiner meinung nach fährts du viel zu fett. Aufjeden fall mal kleinere Düsen probiern!
  14. wie viel Verdichtung, QK fährst du momentan??
  15. mit an 19er Vergaser wart er woll auikemmen!!! bo, hon gwellt in suntig a no eppes tean, letzts johr wor jo irgendwia ob somstig 1-holbe2 fertig (leimer dr oane wos no is bier gekippet hot--> wer wer sell no amol?) Feiri, mochts zwoa gruppen, ehre de erster oifohrn und austelln und so scheisse helfen und dr rest kimp nor in somstig!! ps. ausserdem kannt nor schun oaner mitn auto forher orfohrn, um die getränke usw auizufiehrn, weil i LEIDER no koan fihrersfchein hon
  16. Un falls d u dir wegen der vmax gedanken machst, ich hät da ein paar ideen für dich
  17. jo flyer sein olm guat, nor teamr sie wiedr olle in dr signatur eini, dass mor jo viel werbung mochn. wos fahltn eigentlich deiner lammy??
  18. Mal ganz blöd: Hast du spiel an dem Gaszug und geht der schieber bis ganz nach unten??
  19. genau mein reden. ausserdem gibs auch "joghurtbecher" die richtig was drauf haben. kenn da einige Jungs, die ganz schön was aus den Karren rausholen 8bei deren literleistungenm können wir wirklich nicht mitzreden- was natürlich klar ist, aber trotzdem irgendwie beachtlich). also nicht immer alle in einen Topf stecken..
  20. @ V50 racing dio, isch oanmol is johr a vespa (ok scholtroller )-treffen in südtirol, war schun geil wenn kemmen tasch!!! Konsch des in Deitschlond net a onders mol mochn? jo, war amol mitn Tom redn, dass er a ordentlich werbung mocht! ...und wegnen fleisch. er hot a gsog, dass er huier mit dr troppl auifohrt und net mitn auto. obr vielleicht kennemn mir uns schun in tog drfor obn treffn, mitn auto frisch ols auifihrn und a bissl herrichtn. Sel hoastz, feiri wenn wilsch fohrsch schun an tog friaer or, nor mochn mir zwoa und dr toim des. pennsch ba mir und in nextn tog isch nor koan stress mehr. Ps: no a idee, huier moch mr a kloane bastlecke, bissl werkzuig mitnemmen, folls wieder oaner sein vergaser einstelln muas
  21. also das wann kanst mal rauseditieren, das soll schon am 24, 25 steigen! Über das programm und über die Organisation müss mar noch reden! Werner, übernimmst du das mit den Anmeldungen wieder, wäre sehr nett! Dann schau ich wegen den getränken und eventuell wegen der Anlage! Wo habt ihr eigentlich letztes Jahr das fleisch her? Das könnt mr wieder nehmen, war ja nicht schlecht, wenns mal durch war . Edit: hab nicht gesehen, das der Werner schon geschrieben hat: Muss ich dann alles selbst organisieren, oder wie schauts aus, bij auch eher imm Arbeits und Et3 Beschaffungsstress!!
  22. Die Kupplung würde ich eher nicht sagen! vielleicht hast du wirklich einen Getriebesalat?!

Wichtige Information

Diese Website nutzt Cookies und vergleichbare Funktionen zur Verarbeitung von Endgeräteinformationen und personenbezogenen Daten. Die Verarbeitung dient der Einbindung von Inhalten, externen Diensten und Elementen Dritter. Je nach Funktion werden dabei Daten an Dritte weitergegeben. Einige dieser Verfahren sind technisch unerlässlich, andere kommen nur mit Ihrer Zustimmung zum Einsatz, eine Anpassung ist in den die Cookie-Einstellungen möglich. Für Details siehe die Datenschutzerklärung

Account

Navigation

Suche

Suche

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.