Jump to content

Svint1

Members
  • Gesamte Inhalte

    417
  • Benutzer seit

  • Letzter Besuch

Ansehen in der Community

6 Neutral

Über Svint1

  • Rang
    pornstar
  • Geburtstag 20.10.1978

Contact Methods

  • AIM
    Svint1
  • MSN
    Svint1@hotmail.com
  • Website URL
    http://www.roughnecks.no
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Geschlecht
    Male
  • Aus
    Norway
  • Scooter Club
    Roughnecks Scooterclub

Letzte Besucher des Profils

3.638 Profilaufrufe
  1. Svint1

    Svint1

  2. Svint1

    SCK Ancilotti for T4/VGLA

    Hi! Anyone having a Ancilotti seat for sale? [emoji51] https://www.scooter-center.com/en/8040143/seat-sc-ancillotti-vespa-sprint150-vlb1t-ts125-vnl3t-gt125-vnl2t-gtr125-vnl2t-gl150-vla1t-super-vna-vnb-vba-vbb Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Fairly ok... [emoji51] Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Svint1

    Nie

    Yes, you have BugHardcore. -thanks for that! Just checking what others are available.
  5. Svint1

    Nie

    Hi! I’m looking for a Mk1 RZ Right Hand exhaust for my PX200 Rgrds Ø Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Started... [emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Svint1

    Vespateile - Dauertopic: Zwittergabel, RZ MK1

    Hi! RZ mk1 noch da? Ø
  8. Thanks Arnelutchki! It is a fairly ok project, but not as nice as it seems... I've already welded on new floor and front shield, as I took over a project that was given up... The sides was also altered, as previous owner had prepared the frame for GS cowls, but given up, so I refitting the proper T4 cowls... In addition I'm fitting a PK fork and PX221 engine, so it will not be original... And as it is to be used as my commuting scooter, I would like to have the autolube (I'm commuting 40km every day) So I'll start on the hole in the frame fairly soon... ;) Rgrds Øyvind
  9. Both very good! -thanks alot!
  10. Hi! For my vinter project, I’m rebuilding a 1959 Sweedish Vespa Touring (VGLA1T), similar as German T4. So far the floor and struts along with the horn cap has been replaced. -otherwise it is just surface rust! I’m building it with a PK fork and a Polini221 engine with SI-carb and PIS Road 2.0. I’ve kept the autolube function in the engine, so I’ll fit a PX tank with oil tank. But can someone please direct me on where to cut the hole for the glas for the oil level? Thanks! Rgrds Øyvind Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Svint1

    Rebuilding autolube

    Hi! I’m rebuilding my autolube in my SI24/24, and I was wondering if there should be a spring underneath the cog?? Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Svint1

    Crimaz disk brake handle for PK

    Bump
  13. Svint1

    Crimaz disk brake handle for PK

    Up
  14. Bitte die Regeln für das Marktplatzforum beachten. Besonders wichtig, um die Threads möglichst kurz zu halten, sind die PORNO Regeln: - Preis angeben! Höchstpreisauktionen werden nicht geduldet! 130,- - Ort angeben! IMMER! Auch wenn ihr im Profil einen Wohnort stehen habt, es braucht den Artikelstandort. NORWEGEN - Richtig beschreiben, sehr gerne auch mit Bildern! - Nicht zugleich nei ebay/ ebay-Kleinanzeigen, einem anderen Auktionshaus bzw. einer externen kommerziellen Plattform einstellen! Auch mehrfach vorhandene Teile werden wie ein Parallelinserat behandelt. NUR HIER - Ohne Eigentum kein Verkauf! Der angebotene Gegenstand muss Eigentum des Topiceröffners sein, kein Verkauf für Dritte oder im Namen von Dritten MEINE HI, Got a PK Crimaz disk brake handle that doesn’t fit my 90 Racer... selling it for 130 Euros including postage. rgrds ø
×

Wichtiger Hinweis

Wir haben einen Cookie auf deinem Endgerät abgespeichert, um dein Benutzererlebnis zu optimieren. Du kannst deine Cookie Einstellungen ändern, falls du dies nicht wünscht. Ansonsten gehen wir davon aus, dass es OK für dich ist.
Weiterhin ist auf dieser Webseite Google Analytics aktiviert. Hier kannst du für alle Webseiten verhindern, dass du durch Google Analytics erfasst wirst: http://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Mit der Nutzung des GSF erklärst du dich mit unseren Datenschutzerklärung und unseren Nutzungsbedingungen einverstanden.