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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

verdommp...erst grod aufgstonden... binn nou bis 12 af die weg gwedn...

gleiamol muas a raumschiff a roschtn... :thumbsdown:

NSR oder 123er rotax? ;-)

luk

ospele, sem hosch a weil durchkoltn! :-D

NSR nimer!

iatz hon i van a 125-er gasgas in zylinder! :crybaby: i hon lai ongst dass in lai mit kialrippn nit drkial!?!?!? wos sogs eis bzs wos glabs eis?

ajo und des isch dr zylinder van dr gasgas van koleg, und do hots olm in kopf und kolm sou kluane lechlen bzw maggen innigschlogn als ob wos kluans in zylinder drin gwesn war! va wos kantn sel sein??? (Kurblwell???) weil di kerz ischs holt mol nit, ajo und s wolzenloger ban kolbenbolzen und und pleil hots a olm gekillt! (sem hot olm uane wolz gfahlt!) ;-):inlove::crybaby:

@feiri: hon gsegn du hosch di gleiche idee kop! :crybaby::inlove:

Bearbeitet von v0n_patsch
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@luk: ok mochi mrg, bin iatz zu faul nu in dr garage onizurennen foto zu mochn! :crybaby::inlove::thumbsdown:

jo van a motard hon in oer, ober isch jo ober dr motour isch jo es gleiche bis af dr ibrsetzung! ;-):-D:crybaby:

@feiri: na hat lai a erster gwellt an wosserkialten af luftkialt umbauen! ober iatz loss in mol vourlaifig wossergekialt! ;-):inlove::crybaby:

mfg. v0n_patsch

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@feiri: na isch kuan direkter, und jo sou a bisi wos schun! ;-)

isch van a gasgas! :crybaby::thumbsdown:

@luk: jop isch geklemmt! Woas i nu nit genau ober wohrscheinlich lai a stufenrave mitn motour var aprilia odr sou wos! :inlove:

Cazzo, heit hob mr schun in erstn block verhaut ban schwoasn! Mir hobns ibrtriebn nor hotsn zouchn, und des wor mir holt schun zu viel! hehe

ober der 2 isch schun ounkep! :crybaby::inlove::crybaby:

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Wiaviel Hub hot dear? wos nimsch fira Kurbelwell? Weil bun seman iberleig i a olm nou ummer...

54,5 isch der Hub! sel ischs greaste problem weil i muas mit dr flotter anu an cm ausi.... na gor nit, sou wenn er wossergekialt bleib miasets sou a gian! :crybaby: :crybaby: sem wer mr ins lai wos mochn lossn miasn oder sou! :crybaby::thumbsdown: oder wia hasch dus mochn gwellt! weil 54-er wellen kriagsch schun, lai wenndon mecht i schun ba di 54,5 wenn nit 55 bleibn! :inlove: :inlove: ;-)

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54,5 isch der Hub! sel ischs greaste problem weil i muas mit dr flotter anu an cm ausi.... na gor nit, sou wenn er wossergekialt bleib miasets sou a gian! :crybaby: :crybaby: sem wer mr ins lai wos mochn lossn miasn oder sou! :crybaby::thumbsdown: oder wia hasch dus mochn gwellt! weil 54-er wellen kriagsch schun, lai wenndon mecht i schun ba di 54,5 wenn nit 55 bleibn! :inlove: :inlove: ;-)

i wear eper lei bun 54 hub bleiben und olles zom afn sem ounpassen, isch glabi am uanfochschten...

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Hosch dr nor schun iberlegg wos fira Stuierzeiten mochsch? I honn sem a bisl a Prob., weil ohne Auslosssteuerung isch meine Auslosszeit ziemlich hoach oubm...

i loss si mol sou wia sie sein! weil dei geat jo sou schun unmeiglich guat (dr zylinder holt mol) und nochher wos mochn geat olm nu! :thumbsdown: =)

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@luk: mrg nor böckstodl??? :inlove::crybaby::thumbsdown:

na,,, binn nicht oben gwedn.. honn drfir in zylinder fertig gmocht :inlove:

membranpfann plan gfräst und gewinde gschnittm, auslossfläche und zylinderfussfläche

geplant! wear iatz gian die kanäle leicht vorentgraten und norr kimmp er in die schochtel

noch holland !! honn eigentlich gwellt onfongs jänner schu zan schichten tian...ober... :crybaby:

stell heint später nou a poor fotos inni...

luk

ps: geatz ba dein zylinder lei mit nochhohnen oder isch die schicht durch..? sprich nui schichten..?

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na,,, binn nicht oben gwedn.. honn drfir in zylinder fertig gmocht :crybaby:

membranpfann plan gfräst und gewinde gschnittm, auslossfläche und zylinderfussfläche

geplant! wear iatz gian die kanäle leicht vorentgraten und norr kimmp er in die schochtel

noch holland !! honn eigentlich gwellt onfongs jänner schu zan schichten tian...ober... :thumbsdown:

stell heint später nou a poor fotos inni...

luk

ps: geatz ba dein zylinder lei mit nochhohnen oder isch die schicht durch..? sprich nui schichten..?

jo i hons mitkriag dass nicht worsch!

super! nor geat sie woltaboll! es miaset fost glongen wenn in mit sou oagene polierstianlen durchpolier! :crybaby::inlove:

nor geat des schun!

simmi

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probiern schodet sicher nit!

nor sig i jo weiter! :thumbsdown:

klemmp zemm wou du poliersch... honne ols durch, wor sogor nou schicht drauf!!

wenn schicht drauf... diamanthohnen lossen! meine meinung...

isch olm risiko... vollgasklemmer af an sellan zyli steckt "kuane " vespakurbel weck!

luk

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klemmp zemm wou du poliersch... honne ols durch, wor sogor nou schicht drauf!!

wenn schicht drauf... diamanthohnen lossen! meine meinung...

isch olm risiko... vollgasklemmer af an sellan zyli steckt "kuane " vespakurbel weck!

luk

ospele! hehe jo schicht war schun nou drauf! :thumbsdown:

wos tatn des diamanthohnen kostn???

guat zu wissn! :crybaby: :crybaby:

simmi

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Souwoll, iatz honni amol olls mit CAD zeichnet, schaugen ob des nor in Wirklichkeit a olls asou zompasst wia i mirs vourstell :crybaby:

Snexte isch nou die Aluplott bstellen gach amol und nor wenn man endlich amol Zeit hat konni nor lei mear olls fresen :thumbsdown::crybaby:

Woas jemand an gscheiden Ourt wou i uane holbwegs zun an Preis herkriag? Moße: ca. 155x115x45mm

Bearbeitet von V5B3T
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    • @Kabel Masse und Rot Sollwert 0,5 kOhm Toleranz 50 Ohm   Die von dir gemessenen 650 Ohm (falls korrekt gemessen) sind sehr sehr traurig und beängstigend.   Masse und Grün  Sollwert 116 kOhm Toleranz 3,0 kOhm   Die von dir gemessenen 25 MOhm mit Wanderung zu unendlich sind sehr sehr traurig und beängstigend.   Fazit: Deine CDI ist wahrscheinlich Matsch und wenn ich dein Fehlerbild lese, hätte ich unabhängig von den Messwerten auch darauf getippt, vor allem im Hinblick auf die Fehlzündungen.   Klar, die fehlende Gasannahme könnte auch an einer falschen Vergaserbedüsung liegen, aber dazu kann ich nichts sagen, weil ich nicht die korrekte Bedüsung für dein Setup kenne.
    • Ich habe mir jetzt auch mal ein Kurzhub Projekt für die Erste Serie zusammengestellt.   VMC Rva Zylinder  DRT Welle 46/90 Egig Mamba  Vforce 3 von der KTM sx 50 PHBL 25 3.00 Primär mit kurzen 4ten  Fabbri FB24 VMC Zündung    Heute habe ich mal testweise die Welle und Zylinder gesteckt und die Steuerzeiten gemessen.    Mit 3mm Fußdichtung habe ich noch ca 0,4mm Kolbenüberstand und schon Überströmerzeit von 135, das ist wohl etwas viel. Der soll am Schluss ordentlich drehen aber denke max 130 wäre da besser.    Gibt es irgendwo Kopfspacer zu kaufen? Oder muss ich da selbst was basteln?    Vermutlich werde ich irgendwo bei unten und oben je 2mm rauskommen.    Gruß Markus   
    • hat sich eigentlich schon irgendjemand mit einem Box Auspuff für den Sledgehammer beschäftigt? Gesehen hab ich dazu im Netz noch nix
    • "Nur" die old school Malossi Membran 😅. Aber alles recht weit aufgemacht. 30er Polini PWK oder vielleicht 30er Dello VHSA.   Sollte ausreichen von der Leistung.     
    • Das kann ich bestätigen. Hieß aber Stile.   Vespa PX 200 E GS (12 PS) Baujahr 1992     Leider habe ich kein besseres Foto mehr aus alter Zeit.   Wer hat weitere Informationen zu diesem Modell? Gibt es die Aufkleber noch Irgendwo zu kaufen?     Viele Grüße alter Wikinger
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