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Geschrieben

also i find er passt gonz guat zun staubsommler auf seitn... :-D

bin grod ban kulu wechseln. negste woch photo mit eigenbaupuff..

tom wor a grod do, und hot die diploma fan stephan mitgnummen, de i vergessn hon

Geschrieben

I konn nit helfn, zeccane, obr de Bonk von Schgauri isch oubergraislig :puke:

@Werner

Mit der TV muaß i Di laider entaischn, es isch mehr eppes rechtsloschtiges :-D

Die TV werd friheschtens in Winter 2006/07 ungfongen...

Servus

Topper

Geschrieben

Werner, willsch an Wein trinkn, oder muasch Du plerrn, weil i sou longsom bin mitn Reschtauriern? :-D

Guat Ding braucht guat Weil, hon i mir hol gedenkt. Und zerscht muaß i nou zwoa Fuffilen mochn. Obr sell geat jo eh schnell; zem sain nit soufl Toale wia ba die oltn groaßn Veschpm odr gor ban die Lambrettn, ziporco.

Geschrieben (bearbeitet)
zun foll hosch schun mol a  :-D  guat... :-D

<{POST_SNAPBACK}>

des isch ein wort ;-)

war echt zeit wieder mol uans trinken zu gian und a por benzingespräche zu führen. bis zun winter dauerts a nimmer sou long

sogs dr bis in manta wegen in kopf.

mecht umpeding dein einloss mol ounschaugen...wear mr iatz epr decht uan mochen und in malle begeben...kriag epas geileres... :-D

edit:

ach man konn nit aufhearn mit dei vespalen a wenn man schun bold kuan fiarerschein mear hot...uanfoch zu geil ;-);-);-)

noumol edit:

@ gerd

gibs eigentlich epas nuies von die kurzen vierten??? wert des iberhaup nou epas? kleinserie fir mir und dir??? :-(

Bearbeitet von V5B3T
Geschrieben

hon heinte mein Hausfrauenporsche versichert und glei gmiast a Probefahrtl mochn, noch an holbn johr wido?

isch obo nix im Vergleich zin Zwoakta!

hoffntlich kriag i di 200a Jet nocha kon i di sell zin Tournfohrn nemmen und di DL kriag an

230cc OANSER verpasst :love:

Geschrieben

I bin geschtern a wieder mol mit mein foscht fertign Reschtaurationsobjekt a Runde gfohrn. Geat nit sou letz, obr es fahln nou a poor Feineinschtellungen...

180ccm rulez!!! obwohl meine Rally nou besser geat, har, har...

Geschrieben
hoffntlich kriag i di 200a Jet nocha kon i di sell zin Tournfohrn nemmen und di DL kriag an

230cc OANSER verpasst :love:

<{POST_SNAPBACK}>

harharhar...

werner hoit nochn ersten prüfstondlauf leistungsluft gschnuppert... :-D

lei weriter so...

@ feiri: i glab du hosch decht nimmer viel on benzin u erzehlen.... oder dechtersch.... :-D:-D

na, trink mr schun mol wieder oans??

wos isch eigentlich mit die saxlen los???? leimer alfa tning oder wia schaugs aus?

@ mane: bisch a prutale schleimsau... :grr: ;-)

Geschrieben
Bilder Topper bilder

Konn i friheschtens Mantig liefern. Hon olle af mein PC derhoam drauf.

Außerdem hon i haint die Versicherung gmocht und konn in Wochenend a kloane Runde drahnen (ohne Collaudo).

I muaß die mittleren und gonz kurz die obern Drehzohln teschtn, weil zem hot's vour der Reschtauration gfahlt.

Wer mi befleißn, daß i nit vergiß die Bilder mitzunemmen :-D

Geschrieben

:-D:-D

oder plan B

i hon do nou a serie 2 150er Lambretta

schian orinallack, ok mehr orginallack als schian obo sell isch jo gleich

de isch lei ebn radiata wenn i di Jet net kriag kannat i a sebn in oanser innetian

muis lei schaugn dass i dokumente kriag

donn kannat di dl so bleibn

weil mindestns oan roller will i der lei 3l braucht und 100 laft

Geschrieben

war grat inna Werkstatt

do a poor Fotos von der Zwoaer

epsn03736za.jpg

epsn03745lc.jpg

:love: :love: :love:

und de dorfat a awian knattern do kammat niamand af di ide dass do jemand am Motor dranne wor :-D

i hon donn schun typenschilder angebracht

epsn03766wc.jpg

leider hot de an Batterieholta der im Oanservergaser im weg isch

und in sebn wear i sicho net wegflexn :-D

also bleib lei oanser mit vergaser links :-D

Geschrieben (bearbeitet)

WInterprojekt 2005/06

250ccm :love: :-D

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...AMEWA%3AIT&rd=1

topper kennsch du di aus i hon do a Serie 2 Lammi (siehe bilder obn)

de isch ebn Radiata i hon obo is Biachl targa und i glab sogor in Foglio complementare

hon i do meglich keitn de wido unzimeldn, miasat jo mittlerweile gian wos i woas

i tadat obo gearn di orginale targa koltn unbedingt

und mane

froge oans konsch dir eh denkn :-D

froge zwoa: wia lonk isch dein 30er Koso vergaser?

also von unfon Flansch bis ende Trichter wenne verstehsch

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

also i glab di koso bauen um die 70-71 mm.... also eher kurz

scfheiss tecnomag hot nix kop...

brauch jemand eppas von sip oder wrobel? i tat mr iaz de pasta und a poor düsen, nodeln und mischrohre leisten...

Geschrieben

Woaß von enk iament, wou i folgende Downloads fir an Haflinger (SteyrPuch) herkriag:

- Ersotztoalkatalog

- Reparatur Onleitung

- Bedienungsonleitung

I hon a bissl ummergschtrialt, obr nix gfundn. Gibs do eppor Urheberrechte drau? Zem terfet jo von der Vespa a nix ummer sein, oder?

Ah jo; Esl hon i koan afn Rechner, also wenn nor la Direkte Daunlouds bittschian.

Geschrieben

wos warn des genau??

zun foll i het emule..

also megsch lei sogn noch wos i suachn soll...

far troppl gibs a nuigkeitn (guat ba den wetter...):

auspuff isch ban schwoaser, düsen , nodeln und a zwoatn schiaber hon i leider heit schun bstellt... porto sein eh lei 10? ( leider 12? nochnome...)

und die schworze wed a longsom.. no fertig kittn und nor spritzn..

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    • Bei mir war es der für die 50er. Hab ich auch kontrolliert. Hab beides probiert, mit dem Sito Aupuffstutzen (mit und ohne Drossel) und dem originalen Alu-Stutzen. Passform echt mies. Und Leistung ohne Unterschied. Ich hab ihn ja nur deshalb gekauft da ich dachte mein originaler Auspuff wäre verstopft.  Hab aber auch festgestellt, daß der Kolben bei UT die Kanäle nicht richtig öffnet.  Ich müsste den Zylinder um mindestens 5mm höher legen damit die völlig geöffnet werden.  
    • ich finds echt krass, dass sich @Kingwelle nicht 1x (vllt auch nur kurz) meldet, während hier schon ideen laufen deren konstrukriv verkackten mist zu retten.  ist das haus etwa schon abbezahlt?    ich seh das so, dass der geldgeber sich hier ziehmlich im stich gelassen fühlen muss. als geschäftsmann: na gut, als teil der community aber muss man hier kommunizieren. ich find grad keine worte für mein unverständnis. 
    • Servus zusammen,   bin nun endlich fertig mit der PX 80 auf 125er Umbau für meine 16-jährige Tochter und möchte mein Setup teilen, vielleicht hilft es dem Ein oder Anderen als Orientierung:   Weil ich vom VMC Crono auf LML-Membrangehäuse und Boyessen-Membran unter SI-Vergaser schwer begeistert bin (immerhin echte 24 PS Hinterrad auf P4 und super geschmeidig zu fahren), sollte es für den SIP "VMC" 125 ccm auch ein LML-Membrangehäuse mit SI sein, mit Vollwangenwelle 57 mm, original PX 80 Getriebe aber mit 22/65 Primär, Pipedesign S-Box III.   Ursprünglich wollte ich einen SI 22 verwenden (selbst aufgespindelt und Schiebercutaway gefräst, analog zum 24er Lemarxon).   Aber, wie schon von vielen hier berichtet: Die Regel "kleiner Vergaser = mehr Druck unten, dafür etwas weniger Spitzenleistung" gilt für dieses Ding absolut nicht. Bin dann sogar testweise auf einen 20er gegangen..... immer mit dem gleichen Ergebnis: Unten herum geht garnichts und dann setzt irgendwann der Super-Turbo ein (der mit der S-Box dann auch dreht bis Ultimo).....ganz lustig, aber im Alltag (hier im Mittelgebirge) scheiße zu fahren, vom 2-Personenbetrieb ganz zu schweigen.....das kann ich einer 125er Fahranfängerin nicht zumuten.   Es wird schon einen Grund haben, dass die T5 damals auch mit einem 24er ausgerüstet wurde..... Also habe ich dann einen 24er SI drauf geschnallt.....und siehe da: Plötzlich hat das Ding im unteren Drehzahlbereich Fahrleistungen wie eine originale PX.....man kann sogar richtig "untertourig" durch die Ortschaft rollen und wenn man dann das Gas stehen lässt, setzt auch wieder ein Turboschub wieder ein.....nicht mehr so heftig, aber dennoch bisserl "Reso-like"..... macht jetzt richtig Spaß, auch Landstraße bergauf, von Kurve zu Kurve (alles im 3. Gang, ohne runterschalten)....   Habe mehrere Luftkorrekturen(110, 130, 140) ausprobiert und jeweils exakt, mit mobiler Lambda-Sonde nach AFR-Wert Haupt- und Nebendüse eingestellt......Fahrleistungen waren (auf meiner Test-Hausstrecke) am Ende immer nahezu identisch......gefühlt der sauberste Motorlauf, war aber mit der kleinsten HLK 110 zu erreichen. Habe das Ding ausgiebig geprügelt.....auch die letzten Tage bei +/- 30 Grad...... Vollgas ausdrehen bis knapp 110 km/h PX-Lusso-Tacho.....AFR maximal bei 12,6-12,8....hält und wird mit dem 200er Lüfterrad nicht wirklich heiß. So kann ich das jetzt guten Gewissens überreichen......   Finale Bestückung des 24er SI (natürlich alles auf 2,5 bzw. 3 mm gebohrt, mit Cosa-Nadel etc.): HLK 110 Mischrohr X234 Hauptdüse 130 Nebendüse 45/110 Schieber M (2 mm Cut) Leerlaufgemischschraube: nur eine halbe Umdrehung Feingewinde ! (gehe davon aus, dass die Bohrung/der Gegenkonus im Vergaser evtl. etwas hat, weshalb so wenig bereits ausreicht......mehr ist auf alle Fälle zu fett).   Viel Spaß beim Tunig !......oder wie Jürgen immer sagt: "beim Pfuschen"....  
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