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Geschrieben

@100 spezial

honn dein zylinder ohgedrahnt,konsch lei holn kemman!

@David i hon gmuant du hosch schun an rotax :-D

nojo,deine Kurbelwell isch jedenfolls nächschte woch fertig! :-D

luk

Geschrieben

...wer hot haint in der Stodt a weisse T5 mit an fohrer der an Malboro helm aufkopt hot gsegn? Der isch geschtern schun wia a psychopat in dr stodt ummergfohrn :-D ... de veps isch brutal ogongen, isch des normal fir de?

Gruas, Hansi

Geschrieben

@ luk, donk!

mias drnoch mol a bild einrstelln,hon gestern no di überströmer fertig ongepasst afn gehäuse und fir nen heut nommitog in dr retifica eini. hoffentlich drmochn de nen bis zan donnerstig/freitig und i kriag endlich des paktl far sip schunsch wart sichs nimmer ausgean...

@ wenne

ba enk olls klor?

fohrn ban tom no olle mit?

Geschrieben (bearbeitet)

jo bei ins follt der peter leider aus, weil er nou kronk isch :-D

mir startn zu dritt im donnerstog um 6e in neumarkt

also i do malf und do tom

ungalo war also nou a plotz frei

kostet holt 150€, sicht zohlt der peter drau

isch übrigens de bude

http://www.gavilas.it/

villinonelbosco2.jpg

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

is problem isch lei dass i ersch wieder in somstig oifohr.. obr nor kannt i sozusogn de 3 ibrnochtungen fan somstig bis deanstig mitn peter ausmochn, oder?

konsch mr eventuell di nummer fa ihm geben? isch des der wos lests johr a mit wor?

Geschrieben (bearbeitet)

sowoll, gestern zylinder far retifica ghholt. lei des hurn sip packtl isch no net kemmen.

momentan schaugr so aus:

post-2345-1177742432_thumb.jpg

isch eigentlich lei ogedrahnt gwurdn und de kant de ban eingong fa di nebenüberströmer isch wekgnummen + grod zur lsuffläche einergezogen. irgendwie sigg mon so ersch, dass die überströmer original schun recht groaß sein!!

i hoff dr kolbm kimp heit no, nor konn i decht no awian fohrn iaz ibr di ferien..

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben

@ spezial

wos isch mit elba????? :-D

zylinder schaug schaug schun recht guat aus!

polini hot ziemlich potenzial, mit gs kolben,

mit hohe und niedere steuerzeiten :-D

denn polini wos i in kusuin geben honn ,

geater iatz decht inner vespa innetian, zan glück :-D

norr komma schaugen wosser hergibb!!

PS: bin schun in der firma und moch die kurbeln

fertig! wenn luscht hoch konsch kemmen a bier zohln :cheers::-D

luk

Geschrieben (bearbeitet)

sorry, wia gsogg war schusch gern aui!

hosch fertig iaz? stell mol bilder inner..

jojo. mi intressiert mein motor iaz a longsdom. momentan erwort i mor do no net so viel. soll 15-16 nm hobm und a scheans bond und passt mit dr banane..

obr i hofff dass i durch de (FÜR de tiafn drehzohln fan max drehmoment) richtig dicken querschnitte (hots gemisch weaniger geschwindigkeit brauchts a net setta querschnitte) an ordentlich saugenden auspuff zuihängen konn, um af guate werte za kemmen.

weil i denk mr des so:

fir a guats drehmoment bracuh i viel gemisch in brennraum, sel haost, oanerseits groeße querschnitte, steuerzeitn de zur resodrehzohl passn und an auspuff der n richtign moment ziag und druckt.

i glab wenn i do eppes guats on auspuff zaweg kriag kannt i di 20 Nm magari schun knackn. fa di querschnitte wetti wear i sogor mit restlicher guater auslegung sicher a über 8000 U/min no fir guats Drehmoment fähig...

schaug mr mol, wichtiger isch sowieso di gleichmäßige fürung und net dr querschnitt

Naja, elba.. SIP... wos soll i sogn, di eier voll hon i..

Bearbeitet von 100 spezial
Geschrieben

@Luk

hosch du erfohrungen bei wossergekialte Largeframe Motorn? Meinige Nuova isch nämlich fertig und i kriag jetzt vieleicht endlich a PX200. Und hem tat i mir gern auf wossergekiahlt umbaun lossn. Tat i natürlich don i D zualossn. Soll ca. so ausschaugn,lei dr Kühler soll in an bugspoiler eini...

nDaitR.jpg

also vom aufbau sollet de maschin so ausschaugn, beim motor kenn i mi ebn zu wianig aus..

Gruas, Hansi

Geschrieben
@Luk

hosch du erfohrungen bei wossergekialte Largeframe Motorn? Meinige Nuova isch nämlich fertig und i kriag jetzt vieleicht endlich a PX200. Und hem tat i mir gern auf wossergekiahlt umbaun lossn. Tat i natürlich don i D zualossn. Soll ca. so ausschaugn,lei dr Kühler soll in an bugspoiler eini...

nDaitR.jpg

also vom aufbau sollet de maschin so ausschaugn, beim motor kenn i mi ebn zu wianig aus..

Gruas, Hansi

@ hansi willst dir echt so eine kiste baun

Geschrieben
@ hansi willst dir echt so eine kiste baun

Wer weiss, finde immer mehr gefallen an diesen Racern :-D ...irgendwie sind mir die SF`s nicht mehr gut genug :-D

ach wer weiss, würde es nicht schlecht finden mindestens eine LF Racer zu haben. Sonst bleib ich natürlich im SF bereich.

Wieso fragst du?

Gruss, Hansi

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    • Mahlzeit!!! Ich fahr zwar nonstop seit 94 Vespa, kann auch schrauben aber bin nie so wirklich 100% dabei…. Ich komm mal direkt kurz zum Punkt! Hab mir vor kurzem ne Sprint zugelegt, sprang nicht an, zündfunke ist da, Zündung eingestellt, Zündkerze nach mehrmaligem kicken trocken…Motor gespalten und festgestellt das der Simmering zur Kupplung durch ist!  Ersetzt, und wieder zusammengebaut! Das gleiche! Hab mir den drehschieber leider nicht angeguckt aber die Kurbelwelle is so „zerfressen“ das ich vermute das es daran liegt….wenn ich es schaffe füg ich ein Bild hinzu! Bin jetzt günstig an einem alten Malossi Membranansaugstutzen gekommen um zu testen ob es daran liegt! Jetzt muss ich aber leider feststellen das die Befestigungspunkte von dem ASS direkt über dem Drehschieber liegen?! Was kann ich jetzt tun????
    • Ich hab mir mal den zugehörigen Luftkanal bestellt. Aber hast schon Recht, vermutlich ist es das einfachste den flachen Lüfter zu montieren.
    • Seh ich auch so !   
    • … der Tornado da ja schon aufwändiger auf Grund des anderen Stebolzenabstandes… hab das ja auch schon mal umgesetzt… als Tipp, falls das T5 Pinasco Membran Gehäuse eh schon da ist, da passt der 251/260 von Pinasco vom Stehbolzenabstand und der Fußdichtfläche drauf und somit ist mit deutlich geringerem Aufwand der gleiche Hubraum wie mit dem Tornado zu erziehen, haben beide  eine 73er Bohrung. z.B. mit der 60er Sip T5 Welle mit Exzenterzapfen wie sie auch der @Kelleim Nitro fährt mit Exzenterzapfen und 127 oder 128mm Pleuel würde es reichen den Zylinder am Fuß ab zu drehen… klar am Motorgehäuse Spindeln usw. aber das muss man für den Tornado eh… 
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