Zum Inhalt springen

2. freies Schaltrollertreffen auf der Mendel


Empfohlene Beiträge

  • Antworten 168
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

hoppis gsegn do südtirol-racing wor grot in di buazna nochrichtn

wiesou denn sell?

vesparaser aus marling durchbricht straßensperre und rast weiter :-D:-(:-(

i tat sogn sfleich schun inkaafn fir die oungemeldeten und die nor asou nou kemen sollns sich selber mitneman.

also aufn flyer loss lei drauf selber mitneman.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

He, de fa meran het i a, der hot zwoa!

hosch du sie schun ongschaug? die oane isch roat, die ondre blau!

gut banond?

I hon sie gestern gwellt onschaugn, obr votor geat afoanmol af die eier! er sog: zem hert des mit den geschraufe nia auf, obr sel hon i ihm sowieso gsog! Und wenn i mr iaz koan 125re kaf, nor kaf i mir holt speter oane!!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallo Schaltroller-Fohrer ( :-( ),

hon nia Zeit gfunden do iner zu schaugen :-D

ober es isch ja no a Munat Zeit.

I han itz olles durchgelesen, a jo Werner, i bin no koan Puschtra! :-(

I kannt wieder mein MP3-Discman mitnemmen und a geile CD zamstellen, Anlage mit Cinch-Eingang miaßat halt oaner organisieren.

Wegen Fleisch und Getränke kannt i mal den Tom kontaktieren, fohr am Freitog vielleicht Bozen und dann weiter.

Werd in Vespaclub organisieren, dass von sem a a poor kemmen, dass mir an richtigen Corso zam kriagen!

Wegen Strecke söllat sich oaner in Kopf zerbrechen der sich in der Gegend auskennt. Ober des was i gelesen han isch toll. Gardasee fohrt der VC Unterland am 31. Juli oi.

Und is beste i wer heier mit meiner VB1T kemmen, wenn net epes schreckliches passiert :puke: ! Auf Holz klopfen!

Mir miaßen holt dann olle zam helfen dann Wert des schun!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

servus stephan

schein jo nou eppas zi wearn

do 99obemar hot a zuigsogg

mein lambrettamotor weart a von tog zu tog vollständiger

20040623214622.jpg

so lauert der bolide im dunkeln :love: :love: :-(

selbstverschuldeter lagerschaden behoben

aupufffläche ist abgeplant und der dämpfer gedämmt (für die fahr durch bozen :-(:-( )

lei ingstellt isch der motor olm nou net

obo i hon schun an sock voller düsn do lign

des weart schun wearn

frei mi schun :-D:-(

edit:

feiri kanasch du di marlinga kontaktiern

de megatn ginui a kemmen

i hätt luscht a por ordntliche motorn do zi segn :sabber:

evtl kon i dir a e-mail vom franz gegn

pps

hoppis gsegn heinte isch a ET3 in do WIKU

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Scheisse Leute, het oaner fa enk eppas drgegenb, wenn mir is treffen um a woch versfhiabn? Dr Votr losst mi lei mitn Foliarosa fohrn (einfohrn muas i a no) und sel kriag i ersch ob 18.

Mir isch grod a idee kemmen, wia wars, wenn mr mitnonder mitn vc unterlond de fohrt und is treffen mochn?? :-D

Bearbeitet von 100 spezial
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallo olle zam,

gemeinsam mitn VC Unterland war super, sell wer i in die Hände nemmen. Morgen triff i mi vielleicht mitn Tom um olles auszumachen.

Verschiaben geht net guat, von mir persönlich net und der VC Unterland fohrt am 31. Juli zum Gardasee oidn, dann schaugs letz aus wegen Corso und so weiter.

Ober epes geat olm!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Sch... :-D

na, hon gmoant zb dass mir uns um 8.00 irgendwo treffen, Gardasea oifohrn, zem essen, nommitog wieder auerfohrn, ban Parkplotz in sea no a poor mitnemmen (in des zu stressig isch in dr fria zu starten) nor auf dr Mendel aui starten und sem grillen und Übernochten. negsten Tog nor no a kloans Rennen...

War sel nix??

Hon heit probiert in Tom onzuriafn, hot obr net okep...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

des mitn gardasea woas i net

damit mir um 8e untn warn miasatn mir jo foscht umme holbe sechse do weck fohrn des isch zi stressig

und übohaup

do feiri und du des hoppit jo ibohaup koan rolla

nou zumindest

und bis sell ols grichtet isch

umgschribn kollaudo mui a meischtns neu enkro motorn (mein 175a inbegriffn sein olle nou net ingstellt odo gor ingfohrn)

also i woas net des klingt ols zimlich kurzfristig do

mocht do vc eigntlich heur koan vespaday???

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

:-D:-( Also i konn zun Notfoll olm no mit dr V50 fohrn! Hoff dr feiri kriag a troppl und sop kurzfristig ischn nor a net, mit der woch verschieaben hom mr no bissl mehr wia a monat :-(

Zun foll kennen de wos unbedingt mitfohrn welln, nor mir in tog vorher austelln helfn und nor ba mir irgendwo schlofn...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallo,

der Tom isch des Wochenende in Österreich af an Vespatreffen, kimp am Sonntag zrug. I han mit ihm schun geredet, vielleicht kann er des organisieren mit Fleisch und so.

Gardasee oi fohren isch schun a Streß, so weit fohren und dann glei wieder auer fohren lohnt sich holt net von mir aus!

Wenn mir an Corso Do um Kaltern machen isch woll a ok.

100spezial hosch du an 50er Motoführerschein?? Ab 1. Juli Pflicht.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hoi leitlen

do isch jo holbwegs viel lous.

hon lei ollaweil kuane zeit kop innerzuschaugn, orbatsstress :-)

soubold mein handy wieder holbwegs funzt schreib i in franz a sms er soll mol inner schuagn.

gardasea :???: ma i woas nit, die vinschger hoben olle a kluane targe mit an groasn zyli ( :-D;-) ), isch vieleicht nit asou rotsom, die sel fohren holt nit mit.

i kempf a ollaweil mit voter wegen 125er vespa. i hoff des haut hien weil schunscht :-((

@ mathi und bisch ounschaugn gwesen?

verschiabn af n 31 en isch eigentlich fir mir kuan prob. obr wenn dr vc unterlond sem nit do isch :???:

sgscheideste war sich mol irgentwou za treffn und mearers ausmochn.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@mathi

wenn bu dein ersten beitrog edit drucksch kanesch die überschrift ändern, in schaltrollertreffn auf der mendel.

mir welln in wenne jo schlieaslich nit ausschliasn mit dr lammy.

ja obo zack zack :-D:-D:-D

bin olba ban vergaserindüsen

muis iaz awian kuil lossn weil sisch drahnt mein nochbor nou durch

bin obo nimma weit weck von meiner bedüsung

lei laut sch de sau :wasntme: :wasntme:

muis probiern des ansauggeräusch nou wegzubrengen weil sischt woas i nicht :-D:-D:-D

@matthi

wende wearsch du 18a am 24ten???odo

nocha dorfsch jo wido fohrn mit do 50a a ohne den pseudopatent :-D:-D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Also ba mir schaug des so aus:

Hon koan Pseudopatent, weil i koan lust hon wegn 24 tog oans zu mochn. De 20 km de i jedn tog zur Orbet fohr sein holt riskiert, ober mir egal( 500-2000 euro strof...).

Hon mir gwellt die 125er kafn und nor mit 18 in B mochn und mitdr vespa einfohrn und treffen fohrn (et3). Iaz hon i obr gestern mit an karpf (kolleg :-D ) gred und er sog, mitn folia konsch du lei de sochn fohrn für den dr fiarersschein isch!

Also muas i iaz a et3 kafn (morgn schaug i sie on), umschreibn, versicherung und steuer und B foliarosa mochn, nor konn i glei schun in 133er auitean, einfohrn und obstimmen :devil: . Mit 18 moch i nor in B. (Dio, i brauch an Geldscheisser, obr wos tuat mon ols, dass mon Vespafohrn kon).

So schaugs aus, deswegn kanntmr wenn ols guat deat is treffen decht in 24. mochn.. Dio, dio :lookaround: . I red amol mitn Tom, nor legmr amol den hurn termion fest.

@ feiri

Wegen di patente isch koan problem, mir fohrn in a gruppe, hem konn net ols passieren. Die regulären fohrn voraus, wenn karpf sein heb mr zom, unregulären kännen jo umdrahnen oder so ähnlich... Sel het i koan ongst (ausserdem wimmelts do net so fa bullen...

@ we4rner dio, stell amol ein dein troppl ein... :plemplem:

wegn patent hon i moani iaz eh ols erklärt..

So viel Text weanig smilies :heul: :withstupid::alien::baaa::-P:music: :plemplem: :veryangry: :-D:-D:cheers::cheers: :puke: :sly: :wasntme:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

lammy isch nit piaggio odr?
:-D:-D net wirklich na

frei mi schu af di et2 uns et4 ajo und di liberty und übohaup :puke: :-D:-D

mein motor isch endlich eingstellt

naja bis auf a zu groase nd obo sell kimp a nou giändert

zündkerze isch rehbraun und hoas wearn tuita a nette

wie schnell er geat?

keine ahnung mein tacho geat lei bis 90 und sebn isch nou nlong net fertig :-D:-D

:sabber:

kemmen zufällig ihre afn mendl aufi mit an 24a odo 25a dellorto???

mir kimp fir meine d29 nodl isch an tick zi mogo i tadat gearn a d 21 (standart holt) amol probiern

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

piaggioorientiertes treffen isch woll guat :-D

nana, i änders schon, wieder in Vespatreffen ! Cazzo, fir mir isch a Lammy decht a a Vespa, obs iaz afn papier so isch oder net! und ausserdem hots lests johr a schun vespatreffen ghoasn, und zem hot sich koaner augreg... :plemplem:

ps: i fohr worscheinlich mi6tn 24er aui, also war i sie leider brauchen meine D22 :-D

@ feiri

heit af nocht, hons lei verpennt in dr fria, wor gestern Molella in Max... :cheers:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information