Jump to content

Kann zu!!! Vespa 50R Turchese Original Lack 1971

mr.impala
 Share

Recommended Posts

Verkaufe Vespa 50R aus meinem Besitz mit italienischen Original Papieren (September 1971). Schöner Original Lack mit dazu passender Patina. Anbauteile wie Scheinwerfer Siem,Sitz, Rücklicht, Griffe, Hebel sind alle Original.Motor dürfte der Leistung und Kompression nach Original sein.

Läuft schaltet leuchtet und hupt, gehört aber sicher durchgeschaut bevor es auf die Straße geht. Bin den Roller nicht selber gefahren stand in meiner Sammlung. Reifen wurden letztes Jahr erneuert. Bremszug bzw Hülle vorne gehört getauscht…kann ich eventuell noch machen.

Die Vespa wird als Bastlerfahrzeug ohne Rückgaberecht verkauft.
Steht in 6800 Feldkirch Österreich und soll 3699,- VHB kosten. Über faire Angebote bin ich bereit nachzudenken.

Edited by mr.impala
  • Like 9

• 2 weeks later...
  • mr.impala changed the title to Kann zu!!! Vespa 50R Turchese Original Lack 1971
  • thisnotes4u locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
By using the GSF you accept our Privacy Policy and our Guidelines.

Hello,

the GSF ist funded by Ads. By using an adblocker, you deprive the GSF of its livelihood.

Please deactivate your adblocker for the GSF in order to have access to the GSF again.

In the adblocker settings you can specify certain pages where advertisements may continue to be displayed.

OK