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differences bitubo


FurlanPx

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what are the differences between the two bitubo.. the one with tuv and the one without tuv(that costs more)?I belived that the one with tuv costed much than the other... :plemplem: I'm form Ital and I don't have problems with tuv.. so I can buy the best of these two!

cheers Marco

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what are the differences between the two bitubo.. the one with tuv and the one without tuv(that costs more)?I belived that the one with tuv costed much than the other... :plemplem: I'm form Ital and I don't have problems with tuv.. so I can buy the best of these two!
I´ve never heard of differences at bitubo struts. May be there´s a difference between the price in Italy and germany. I´ve heard of italian compatriots that vespa parts in italy are often more expensive than f.e. in germany!

greetings

Charly

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hi, from sip for Italy the prices are lower than to the rest of states, for example the tuv-bitubo for me costs 121 euro, or sip evo sitz gfk costs 60 euro instead 70 euro. I don't know why,

cheers

p.s. If anyone know more about the bitubo differences.. :) thanks

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hi, from sip for Italy the prices are lower than to the rest of states,
astonishing, isn´t it :grr: ?
for example the tuv-bitubo for me costs 121 euro, or sip evo sitz gfk costs 60 euro instead 70 euro. I don't know why
Please note the different versions (f.e. lowered struts, with/without disc brake and so on). But by the way: would you give me adress of sip italy :-D ? My next visit to Italy could be very successfull :-D !

greets

Charly

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it's online on the site this price, you have to select language italian and automatically the site refreshes the new prices. What's the difference between bitubo normal and disc brake? one is harder than the other?

If you buy a bitubo for disk brake it will fit the drum too, viceversa is not possible...

ciao :-D

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    • So hier mal ein Update zum neuen Setup, nach dem der neue Kolben verbaut ist und die Karre wieder läuft.   Mischrohr AV262 Nadel X3 3. Clip v. oben HD 135 ND 52 Schieber 45 Zündung 18 Grad Zündkerze B9ES QK 1,55   Kopf habe ich nun beide Versionen hier gehabt, wobei der alte Kopf eine bearbeitete Version war. Hab jetzt aktuell noch die alte Kopfversion verbaut mit etwas mehr QK.   Läuft aktuell echt gut. Zum letzten Setup, wo ich mir das Loch Kolben geholt habe, jedoch weniger spritzig und auch oben raus etwas zäher. Aber bemängeln möchte ich es nicht, fühlt sich rundum gut an. Schieber 40 und andere Nadel werde ich noch testen und Bescheid geben.
    • ähh bitte um Erläuterung , die Achse steht dann am Inneren Lagerring des  Lagers an der Schwinge an .... und dann ?  dreht es sich weiter ....  so ein zwei Schwingen hätte ich jetzt auch gemacht aber die Bremstrommel  steht zumindest dann nicht an ....   Grüße   
    • D Das habe ich mich auch gefragt. Viele montieren sie oben. Andere sagen, dass tiefer als der Tank sinnvoll sei. Andererseits denke ich, dass das Benzin über die Pumpe ja angesaugt wird und wenn sie oben sitzt das Benzin dann von oben in den vergaser gelangt. Die Erfahrung wird es mir zeigen. 
    • Neue blaue bgm cdi die bei höherer Drehzahl Zündaussetzter hat. Mit der alten schwarzen ducati läuft das ding ohne Probleme. 
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