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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

@ egig

gibs schun news vom gfrästn zylindr,,?

hosch du in motor in an holben monat nou af dr rolle vom uber obgeglichn?

luk

Na hon koane Ontwort af die SMS kraig also wert do schun epas faul sein...

SO schnell wer i nimmor zun Uber odor Falc forn um obzugleichn obor an unholtspunkt hesche jo fan P4 nochor! Hon eigentlich mitn Typ fa Mitolambretta ausgmocht kop ba ihn mein Motor ouzustimmen obor af oan mol hon i a koane Ontwort mehr kriag...

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Mol schaugn momentan nichts.. schaugn wos di Gedtasch sog villeicht M1l oder Maossi sicher!

Ba mir geat des olm umgekehrt, hon meistens in Motor und muas nor in Rahmen olm dorzua suachn :-D

Mein Koleg hot a por Quattrini Toale zu forkafn, M1l olt, Quattrini 51er Welle und VSP Race, kannt fir die vieleicht interessant sein...

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Von mir a nou a guats nuies in olle. :cheers:

@Vespa_130

i hat nou a foscht nuie 54er Mazzu Vollwongenwelle. Schunscht hat i a nou por Mikuni Vergaser wenn sel a hoben wilsch... Konsch mr lei a PN schreiben

Bearbeitet von V5B3T
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Hallo liebe GSF-Südtirol Gemeinde...guats neues ah von mir ausn Eisacktal!

Bin momentan ban überlegen mir an Quattrini M1 d60 aufzubauen, (zurzeit fohri an 130 Polini obo is EGO will jo olbn mehr ^^ ) lei woasi no net genau welche Toale der Zylinder brauch um möglichst tourentauglich (=hoaßt für mi net unbedingt schnell obo a kräftiger Zug fa unten auso) und wartungsarm zu lafen....

Wos sog es zu:

Quattrini M1 60

Kurbelwelle DRT mit 20er Konus af Drehschieber mit 24er Vergaßer und ongepassten Düsen?

Zündung Vtronic

Kupplung MAV.SP mit 10 Federn

27/69 mit DRT Kupplungskorb

Schaltklaue Zirri mit verstärkter Feder

Bin für Vorschläge, Verbesserungen, Tipps, Gebrauchtteile von enk gerne offen...

Mfg Mike

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servus in südtiroler gsf...

mein vorschlog: vergaser net unter 30, a fir touren net klianer...

gib iatz jo günstige 30er drehschieber aunsaugstutzen....

schaltklaue DRT net zirri....

dr auspuff war holt nou interessant wegen kurzen 4...

gruss luk

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Bin von Brixen...

Wenn i mi net folsch erinner hon i deine Vespa Egig denki mol letstes Johr afn Vespatreffn in Neustift gsegn, blau odo violette worse mit Falc Lüfterradl und groaßn Falc Pickerlen...korrekt?

Auspuff het i an Parmakit no irgendwo liegen (schaug vodommt ähnlich in di Falcs) obo passt glabi nt zum Zylinder...?

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jo sem hon i no in Spezial Rohmen no kop mittlerweile hon i olles in a Primavera eingebaut!

Kennen mir ins vieleicht fa segn aus weil weit wek wohnsch jo net?

Dor Parmaschinken Auspuff isch ziemlich oanor fa die letzigstn wos ummor isch und i denk wenn Drehmoment willsch und die max. Leistung net wichtig isch tat i die Big Berta nemm wos fir sel bekonnt isch!

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Jo mein Gedanke war ebn ah olles in di Primavera zu verbauen.

Na net das i wissat, bn lei zufällig af des Forum gstoßen obo vielleicht sig man sich jo mol wenn do motor fertig isch...

Jo mein Gedanke war ebn ah olles in di Primavera zu verbauen.

Na net das i wissat, bn lei zufällig af des Forum gstoßen obo vielleicht sig man sich jo mol wenn do motor fertig isch...

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wia hoschen du mit gonzen numen?

i bin dor erich Oberpertinger

i wur zumindest an Tourenmotor ondorst Aufbauen und net mit an M1 weil dor sel isch fost mit an Polini 130 Grauguss zu vergleichen von der Leistung her!

Tat in m1L 60 nemm mit an 30 oder 34 Gaser weil Preislich bisch afs gleiche wenn zb. ban M1 an Lamellenunsaugstutzen kafn muasch und norhosche ziemlich spielraum mit die Auspüffe!

Getiebe dat i is Drt Runner mit Drt Schaltklaue nemm und eventuell die 1,5 kg Vespatronic noa missasch an suppo tourenmotor hoben

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Kafdo an falc! :-)

War sichor die Optimale Lösung wenn er bereit bisch a wia epas auszugebm und sofern die Komponenten passen, hosch in bestn Tourenmotor!

Obor glab mir in Unfong denkschdor iatz moch i amol epas gmiatliches und sobold nor 1 Monat gforn bisch wilsch schun widor epas ergores weils nor oan nimmor reicht!!

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gonz genau. owo wene zb an 60x54 falc montiersch konsche entwedo an tourntauglichn motor mochn odo wendos zi wiank isch konschin optimiern und is maximale ausaholn....hosch boadis wenman will

fa quattrini holt i eigntlich gor nix.... di motorscholn isch s oanzigste wosmo wirklich guit gfollt

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I bin net so überzeugt von Gehäusespindeln in Bezug af Longlebigkeit, weswegn i ebn zun 60er M1 gegriffn het mit stinknormaler Drehschieberwelle. Obo wenn do sell effektiv net viel mehr Leistung hot als a 130 Grauguss war a ondore Alternative vielleicht a 57x51 Falc?

Kriag man in semm no tourentauglich hin?

Mfg

Lukas

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Ba Zylindor ischs net so dass lei di Marke zohlsch wia ban an Fernseh! Falcs hobm a Wahnsinnig herte Beschichtung und isch fost unzerstörbohr wenn sunscht nix schiaf geat und auserdehm isch des zuig perfektioniert in ollen Bereichen sel konn man fa Luftgekaifte Quattrinis net umpeding wogn...

Dor 57x51 Falc isch mehr a Drehzohlzylindor und isch af max. Leistung getrimmt wortn!

Entwedro dor 60x51 odor 57x54 wur i dir sem empfehln! Am bestn warsch wia gsog mit an 60x54 bediant und eventuell af an Quattrini Block, kost holt in unfong an potzn Geld obor dorfir hosch nor arua und hosch a guate Basis fir Leistungsausbau spetor amol...

A Budget konn man schun festlegn und wenns net all zu viel isch konn man ba gewisse sochn af gebrauchte Toale zruggreifn, wos nor teilweise di helfte kostn obo genauso guat gian wia nuie! (Auspuff, Gaser, Kupplung, Zylindor mit neuen Kolben!)

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