Zum Inhalt springen

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

Nit schlecht. :wacko:

Isch nor olls in Biachl drinnen? Leistung?

Hoi jo i hon di targa erst heinte krig ot apoor schwierigkeitn gebn

Momentan honi lei in foglio di via obo sem stinn schun 15 KW drau und momentan moge aso fohrn. is biochl krige noa nochn gschikt und es hot koasn es wert ols inin gschribn wis fa deitscheland afn biochl gstonn isch

:wacko::wacko::wacko::wacko::???::sly:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hon mir leste woche a et3 innor fa D mit diversen Eintrogungen und hon is biachl a schun kriag wor eig olles in 2 Toge gemocht und wor heint is erste mol af dor Stroß...

Wos sie mir net eingetrogn hobm sein die Scheibmbremsn und dor Zylinderkit weil sel do scheints net meglich isch und mir isch a vorher gsog wortn dass olles so ibornum wert wias fa D innor kimp, obor dem wor leider net so... die Kubick sein in Biachl schun eingetrogn lei druntor ba die sonder Eintrogungen ischs holt nimmor Aufgelistet!

Bearbeitet von egig
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

I woas des a fa die Auto hear, dass net olls ibernummen weart fa D einer. Hon a schun fa sette Erfohrungen keart in mein Kollegenkreis. Es hängt nor wieder fa Motorisierung zu Motorisierung o, wos meglich isch...... in Boazn geat gor nix wia man will ba dei Wixxer !!! Bin olleweil derbei mer die 19 Zoller Felgen fir mein A4 eintrogn zu lossn und sell in Italien ohne nulla osta.Die Audi losst mi net. Man muass lai weiter gen Süden gian mit awia an Trinkgeld weart moncher Ingenieur af die Motorisierungen schwoch !! :wacko:

Fan Prinzip hear isch fir jedes Fohrzuig a in Italien an Oanzelobnohme meglich, lai tuat sich des koan Ingenieur un die Verontwortung zu ibernehmen.

Im Grunde nix onders als wia fir dei wos Traktorunhänger und ähnliches bauen, die sem miassn a zuaglossn wearn....und Scheibmbremsn hobm die sem a.....

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

So sein olleweil dorbei die Sarnor Troppl za lackn, Morgn wer i a amol a poor Pics und a Video einstelln =D amol wos ondoes auso la fifty´s :wacko:

P.s. wer hot mi enteckt af dor nuin INSüdtirol Zeitung af dor Titelseite mit meino Falcone Vespa :wacko: wor zmorgets um 10 noch a durchgfeiortor Nocht :wacko::wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

So sein olleweil dorbei die Sarnor Troppl za lackn, Morgn wer i a amol a poor Pics und a Video einstelln =D amol wos ondoes auso la fifty´s :sly:

P.s. wer hot mi enteckt af dor nuin INSüdtirol Zeitung af dor Titelseite mit meino Falcone Vespa :wacko: wor zmorgets um 10 noch a durchgfeiortor Nocht :???::wacko:

joo... i glaab... iatz olle... :wacko::wacko:

bin schun gsponnt , afn dr "uanzign" veps do im forum de mittuat... :-):-)

weil 1 fifty und 1 oscar isch logisch schun iberhond.... :wacko: ober i honn gsegn

du hosch a kuan herdarzochn do ins gsf vom facebook kackmedium...

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

des miast enk no geduldn dor koleg hot des ibornummen und hots no net fertig obor ende der woche werts soweit sein... foto plus video :wacko: obor a augenschmaus wia enkre troppln werts net wern... de soll mehr sein Zweck erfülln :wacko: deswegn wert die Lackierung lei so lala wern... gonz nochn Spruch mehr sein als Schein :wacko:

Bearbeitet von egig
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hon mein erstn selbergmochtn Auspuff fertig und getestet. Fazit: Net schiach ober a net wirklich es Gelbe vom Ei.... hon an extreme Soch probiern gwellt, mitn Risultat, dass die Höchstleistung die gleiche gebliebm isch, es nutzbore Drehzohlbond ober zrug gongen isch. Wear i lai miassn in nechstn bauen und af der sicheren Seitn bleibm.

Gegenkonus mit 45 Grad Gesomtwinkl isch eindeutig zu rabbiat und bring gor nix positives, sell loss i amol gsog sein. Ba ca. 10000 Upm isch af oan mol schlogortig mit die Umdrehungen fertig, obwohl er erster mitn längern Auspuff heacher gedrahnt hot.

Neues Projekt, neues Glück =)

Bearbeitet von mif81
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hon mein erstn selbergmochtn Auspuff fertig und getestet. Fazit: Net schiach ober a net wirklich es Gelbe vom Ei.... hon an extreme Soch probiern gwellt, mitn Risultat, dass die Höchstleistung die gleiche gebliebm isch, es nutzbore Drehzohlbond ober zrug gongen isch. Wear i lai miassn in nechstn bauen und af der sicheren Seitn bleibm.

Gegenkonus mit 45 Grad Gesomtwinkl isch eindeutig zu rabbiat und bring gor nix positives, sell loss i amol gsog sein. Ba ca. 10000 Upm isch af oan mol schlogortig mit die Umdrehungen fertig, obwohl er erster mitn längern Auspuff heacher gedrahnt hot.

Neues Projekt, neues Glück =)

dr nägschte weart besser... hosch a foto vom puff?

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

also, i muass zu meiner Verteidigung sogn, dass i net schwoassn konn und hon gmiasst mit an Filo a nou schwoassn, viel zu dicker Droht a nou. Also bitte koane Vorwürfe wegn die Schwoassnaht bitte :wacko: 1mm Blech, Konuse fa hond ausgschnittn und gebogen, ohne Vorrichtung, lai mit verschiedene Rear und Gummihommer. 3 Stunden Orbeit :wacko:

cimg0354d2w5zf48b1.jpg

cimg0356z3gtmnf419.jpg

Wia woasch hon i motorholterungsbedingt gmiasst a poor Kompromisse eingian. Isch eindeutig net es Wahre, ober in nuin hon i schun geplant und obgwickelt und wear nen in Somstig mochn. Fotos folgen....

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

unten durch....? :wacko:

wieviel hosch do lei mear bodenfreiheit? auspuff schaug firn sem wol guat aus... mir hoben insern

total gfatscht... sischt worme wadln... :wacko: geschtern hobmer ban sea geteschtet ... mir tuat ols wea...

es braucht no viel training... bin jo lei a sou a fauler vespisti 1/4 meile grod aus...

dr oscar geat guat, braucht viel drehzohl , vergaser seimer a weiter kemmen... isch sehr schwar inzastellen,

ober mir sein affnen guatn punkt !! hoffentlich fliag ins net dr zylinder asnonder... :wacko: :wacko:

hosch nor geschtern nuin puff gmocht?

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Glab mer, Bodenfreiheit isch leicht genua.... sein jo koane Hupf mear wia friar. Hon an nuin Auspuff gmocht, lai hots mer ban schwoassn sette wilde Lecher einigebrennt, dass i olls zomm verworfn hon fa Zorn. Wear mer noumol die Blecher zurechtschneiden und mer dei Konen zommschwoassn lossn wia sichs keart. Schaugn ob i nou Luscht honn, weil iatz hon i echt bold koan Nerv mear fir den Tatl.

Mein Vergaser hot af Onhieb gepasst, lai Hauptdüse geändert und fertig.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

gibs schun bilder von di fertign (getestetn) sarner renner? :wacko: :wacko:

oscar wert noch diversen wechgebrochenen toale de woch zan dritten mol fertig... mir sein za brutal ummergecrosst :wacko: :wacko:

ganghebel verzohnung hin, kickstart ohgebrochn , rost in tank etc...

luftfilter isch a nou za putzen..noch a poor h isch der zua...

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

heit isch mer es erschte Mol es Heftl far challenge unter di Finger kemmen und zem isch der nuie Pistenverlauf dorgstellt. Mit Entsetzen hon i festgstellt, dass meine Lieblingskurve mit ex Doppelhöcker nimmer isch und die Pist iatz zem ausserholb fan Reitoval verlaft in an broatn HINDERNISSPARCOUR........ Wos weart imene do lai eingfolln sein :wacko:

I hoff lai net, dass sie so a richtig grausigs broats Lettnloch mochn.......oder nou letzer..... echte Hindernisse aufstelln,,,,, sell war mer echt awia zu gfahrlich !!! Schod, hett mer guat gepasst, wenn sie olls gleich glossn hettn.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hott der regele in safety unten a za mir gsog... deswegen isch perfekte airbox montiert vom crosser mit luffi öl... dasses die rippen net zutuat isch vorne a lettngummi montiert ban coti... hupf und schlomm löcher sein mir wurscht... oscar hott die lettnschlocht in sea drfour locker iberstonden...

und dr zylinder isch mit a bissl mear laufspiel gian glossn, dasser de wosser ohkial attackn verkroftet!

wos onders... i suachet a spezial ,et3 oder Pv "ohne biachl" , ohne motor ohne felgen und roafn...

woas do wer wos...

luk

  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

So iatz seges insor Tatl a amol,.... wia gsog a schönheit isches net gwortn weil im Vordorgrung steat jo dor zweck und so wia se Lackiert wortn isch miserabl isch sieg man sogor schun af di Fotos!

Obor zan Glück ischs koan Schönheitswettbewerb :wacko:

Obor fa dor Leistung her fir an 102er Vespa Zylinder eigentlich TOP :wacko: und des 3 Gong Getriebe funkt bessor wia i gedenkt hon.... gonz ohne Gongonschluss- Probleme!!

Foto fa mein Biachl mit Eintrogungen hon i a amol mit inne gitun fir den ders amol segn mechat...

post-40685-0-53856300-1339080144_thumb.j

post-40685-0-67095300-1339080257_thumb.j

post-40685-0-84068000-1339080722_thumb.j

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ajo ht honi af do cnc is programml gschribn firn 1stn prototyp motorblock.

A 3,5 h programm

öha... binn gsponnt! wenns net zu geheim isch, schick mol a poor fotos af PM vom 3d grafik der maschin... :wacko:

@ egig... coole veps... isch vespatronic montiert? ... und ... die persönlichen daten vom biachl konnsch decht net ins internet stelln.. :wacko:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

öha... binn gsponnt! wenns net zu geheim isch, schick mol a poor fotos af PM vom 3d grafik der maschin... :wacko:

@ egig... coole veps... isch vespatronic montiert? ... und ... die persönlichen daten vom biachl konnsch decht net ins internet stelln.. :wacko:

Jo Vespatronic isch drauf... isch a schun fost a muss ba mir :wacko:

Setup olleweil:

Malle 102, steuerzeitn um ca 2 mm unkep (gmessn hon i no net) 1,3 QK, Üborströmer im Zylinor erweitort und 3 Kanal gonz aufgetun!

27er Gaser mit 113 HD 42 ND, Großer Eigenbau Luffi (Polini Matte aus Ebay)

27er Lammelen ASS

Worb5 Lippenwelle (Nachbau)

Vespatronic 24 Grad 1 Kg

Polini Evo "alt" Auspuff

4 Scheiben Kulu

Originales Primär mit 3 Gong Getriebe

Countdown leuf: Noch 8 Tage bis zum großen Tag,,,,

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@luk: hon in oltn Puff gnummen und awia repariert, schaug grausom aus, geat ober net letz. Untertourig mit vieeeel Drehmoment..... fa 5500 bis max 10000 olm BUMS do, fein zu fohrn, sehr lineare Kroftentfoltung. Morgen mochmer Testtog mit olle Fohrer und nor wearn die Verkleidungen montiert und BASTA bis zun Rennen !!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

jo... mir tian morgen a testen...

dein motor isch eigentlich genau s gegentoal va inzern... zem isch bis 8-9000 net viel,

ober noher geats ob bis 15000... isch logischerweise strenger zan fohren, ober leistung steat un!

wos norr besser isch... isch egal... konstanz war wichtig, ober mir sein eben kuane profi crosspiloten

sondern ols kolegenkreis...

luk

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information