Jump to content

14. Förderun 18.-20.09. 2020 - ABGESAGT


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Am 3.5.2020 um 10:14 hat graue Maus folgendes von sich gegeben:

Wenn er stattfindet, nehmen wir gerne die 500 Kilometer in Kauf.

 

Die werden sich doch, angesichts der Durststrecke, wie 50 km anfühlen. :cheers:

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • skoot changed the title to 14. Förderun 18.-20.09. 2020 - ABGESAGT

Hallo,

auf Grund der momentanen Situation und der Bestimmungen auf dem Platz mussten wir uns leider entschließen den Förderun für dieses Jahr abzusagen.

Aber wir planen fest für das nächste Jahr! Aufgeschoben ist nicht aufgehoben, neuer Termin folgt so Schnell wie möglich!

Link to post
Share on other sites

Ich habe ja ein bisschen gehofft... und wusste, es war blauäugig zu glauben, dass es nicht soweit kommt...

 

Ich werde heute Abend aus Frust meinen Schnapsschrank leersaufen. Damit bin ich wahrscheinlich die ganze Woche beschäftigt, der ist nämlich sehr voll.

 

Danach freue ich mich auf die Saison 2021.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
By using the GSF you accept our Privacy Policy and our Guidelines.