Jump to content

Mugello 186 mit Gehäuse ( spanisch)


Recommended Posts

So da ich einen Roller Motor verkauft habe ist nun der Mugello noch da, somit möchte ich ihn verkaufen.

Es ist ein V6 Mugello mit richtigem Zylinderkopf (Verdichtung und Gewinde passen), Kolben hat eine Kompressionshöhe von 30mm.

Der Mugello hatte aus der Box schon zu große Überströme um ihn auf einen normalen Block zu fahren, somit habe ich beim Jockey ein spanisches Gehäuse 

aufschweisen lassen und die Überstrome anpassen lassen für den Mugello. Das Gehäuse ist von einer Lince, also absolut perfekt, Gewinde sind auch alle in Ordnung.

Somit gibt es den Mugello mit dem Gehäuse, Ansaugstutzen (Kettenspanner lass ich auch drin) für 400 € 

Ist wie immer bei Mannheim.

100_1913.thumb.JPG.a4aefe3916e4a974db006abc0d439aa7.JPG

100_1915.JPG

100_1914.JPG

100_1911.JPG

Edited by vespathom
Link to post
Share on other sites
  • thisnotes4u changed the title to Mugello 186 mit Gehäuse ( spanisch) + BGM Clubman V4

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
By using the GSF you accept our Privacy Policy and our Guidelines.