Jump to content

xxx


pepper_hh
 Share

Recommended Posts

Ich poste morgen früh mal bessere Bilder, die aktuellen waren dank Blitzlicht stark verfälscht vom Farbton daher hab ich sie mal rausgenommen. Ziffernblatt bin ich nicht 100% sicher ob es noch das original ist oder eine Reproduktion, da die Überholung vor langer Zeit bei Peter Witzel gemacht wurde und er seid dem im Regal liegt. Zu ihm geschickt hatte ich ihn defintiv mit dem originalen Blatt, ob das den Ausbau überlebt hat weiß ich nicht mehr. Wenn dann sind es die besseren Repros vom Peter Witzel selbst, welche von der Qualität seiner Aussage nach deutlich über den sonst erhältlichen liegen.

 

Gruß,

Chris

Edited by pepper_hh
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
By using the GSF you accept our Privacy Policy and our Guidelines.